La ‘traició’ de Luis Enrique per a tornar a la selecció

Luis Enrique tornarà al capdavant de la selecció espanyola

Luis Enrique torna al capdavant de la selecció espanyola | València Diari

 

Continua el ‘joc de trons’ al capdavant de la selecció espanyola. A la palestra, dos noms: Luis Enrique i Robert Moreno. D’ells dos depén el futur d’un combinat espanyol que viu instal·lat en la incertesa total des del passat estiu, quan el president de la Federació, Jose Luis Rubiales, va optar per fulminar Julen Lopetegui.

 

Luis Enrique, recollint el testimoni estèril de Fernando Hierro, s’erigia com l’home escollit per liderar l’equip en l’Eurocopa de 2020 i el Mundial de 2022. La tràgica mort de la seua filla va fer que l’asturià deixara la banqueta i Robert Moreno, de pressa i corrents, va agafar el comandament de la selecció. Fins al moment, pareixia una decisió salomònica de Rubiales.

 

Tot i això, el panorama torna a canviar radicalment i Moreno, que dilluns va dirigir el seu últim partit, deixarà el lideratge de la ‘Roja’ en detriment d’un Luis Enrique que hauria pactat les condicions del seu retorn a l’ombra.

 

Robert se sent traït

La decisió de Luis Enrique no ha agradat gens a Robert. Fonts del seu entorn citades per ‘AS’, asseguren que el tècnic se sent «utilitzat i traït» per Luis Enrique i Rubiales i que, fins i tot, ahir mateix ja es va acomiadar del vestidor de la selecció entre llàgrimes. Eduardo Inda, en esta línia, prosseguia els passos de la informació comentada en explicar en el ‘Chiringuito’ de Josep Pedrerol que se sentia «traït».«La relació entre Moreno i Luis Enrique és pèssima. Robert considera que l’han traït», sentenciava el director d’OK Diario ahir per la nit.

 

Unzué, de Girona a Las Rozas

I és que tot pareix indicar que Juan Carlos Unzué, recentment destituït com a entrenador del Girona, serà ara el segon entrenador de la selecció. L’exentrenador de porters del Barça serà la persona que allunyarà definitivament Robert Moreno de la selecció espanyola.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.