La ‘traició’ de Luis Enrique per a tornar a la selecció

Luis Enrique tornarà al capdavant de la selecció espanyola

Luis Enrique torna al capdavant de la selecció espanyola | València Diari

 

Continua el ‘joc de trons’ al capdavant de la selecció espanyola. A la palestra, dos noms: Luis Enrique i Robert Moreno. D’ells dos depén el futur d’un combinat espanyol que viu instal·lat en la incertesa total des del passat estiu, quan el president de la Federació, Jose Luis Rubiales, va optar per fulminar Julen Lopetegui.

 

Luis Enrique, recollint el testimoni estèril de Fernando Hierro, s’erigia com l’home escollit per liderar l’equip en l’Eurocopa de 2020 i el Mundial de 2022. La tràgica mort de la seua filla va fer que l’asturià deixara la banqueta i Robert Moreno, de pressa i corrents, va agafar el comandament de la selecció. Fins al moment, pareixia una decisió salomònica de Rubiales.

 

Tot i això, el panorama torna a canviar radicalment i Moreno, que dilluns va dirigir el seu últim partit, deixarà el lideratge de la ‘Roja’ en detriment d’un Luis Enrique que hauria pactat les condicions del seu retorn a l’ombra.

 

Robert se sent traït

La decisió de Luis Enrique no ha agradat gens a Robert. Fonts del seu entorn citades per ‘AS’, asseguren que el tècnic se sent «utilitzat i traït» per Luis Enrique i Rubiales i que, fins i tot, ahir mateix ja es va acomiadar del vestidor de la selecció entre llàgrimes. Eduardo Inda, en esta línia, prosseguia els passos de la informació comentada en explicar en el ‘Chiringuito’ de Josep Pedrerol que se sentia «traït».«La relació entre Moreno i Luis Enrique és pèssima. Robert considera que l’han traït», sentenciava el director d’OK Diario ahir per la nit.

 

Unzué, de Girona a Las Rozas

I és que tot pareix indicar que Juan Carlos Unzué, recentment destituït com a entrenador del Girona, serà ara el segon entrenador de la selecció. L’exentrenador de porters del Barça serà la persona que allunyarà definitivament Robert Moreno de la selecció espanyola.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.