Anuncios

La ‘traició’ de Luis Enrique per a tornar a la selecció

Luis Enrique tornarà al capdavant de la selecció espanyola

Luis Enrique torna al capdavant de la selecció espanyola | València Diari

 

Continua el ‘joc de trons’ al capdavant de la selecció espanyola. A la palestra, dos noms: Luis Enrique i Robert Moreno. D’ells dos depén el futur d’un combinat espanyol que viu instal·lat en la incertesa total des del passat estiu, quan el president de la Federació, Jose Luis Rubiales, va optar per fulminar Julen Lopetegui.

 

Luis Enrique, recollint el testimoni estèril de Fernando Hierro, s’erigia com l’home escollit per liderar l’equip en l’Eurocopa de 2020 i el Mundial de 2022. La tràgica mort de la seua filla va fer que l’asturià deixara la banqueta i Robert Moreno, de pressa i corrents, va agafar el comandament de la selecció. Fins al moment, pareixia una decisió salomònica de Rubiales.

 

Tot i això, el panorama torna a canviar radicalment i Moreno, que dilluns va dirigir el seu últim partit, deixarà el lideratge de la ‘Roja’ en detriment d’un Luis Enrique que hauria pactat les condicions del seu retorn a l’ombra.

 

Robert se sent traït

La decisió de Luis Enrique no ha agradat gens a Robert. Fonts del seu entorn citades per ‘AS’, asseguren que el tècnic se sent «utilitzat i traït» per Luis Enrique i Rubiales i que, fins i tot, ahir mateix ja es va acomiadar del vestidor de la selecció entre llàgrimes. Eduardo Inda, en esta línia, prosseguia els passos de la informació comentada en explicar en el ‘Chiringuito’ de Josep Pedrerol que se sentia «traït».«La relació entre Moreno i Luis Enrique és pèssima. Robert considera que l’han traït», sentenciava el director d’OK Diario ahir per la nit.

 

Unzué, de Girona a Las Rozas

I és que tot pareix indicar que Juan Carlos Unzué, recentment destituït com a entrenador del Girona, serà ara el segon entrenador de la selecció. L’exentrenador de porters del Barça serà la persona que allunyarà definitivament Robert Moreno de la selecció espanyola.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.