La ‘traició’ de Luis Enrique per a tornar a la selecció

Luis Enrique tornarà al capdavant de la selecció espanyola

Luis Enrique torna al capdavant de la selecció espanyola | València Diari

 

Continua el ‘joc de trons’ al capdavant de la selecció espanyola. A la palestra, dos noms: Luis Enrique i Robert Moreno. D’ells dos depén el futur d’un combinat espanyol que viu instal·lat en la incertesa total des del passat estiu, quan el president de la Federació, Jose Luis Rubiales, va optar per fulminar Julen Lopetegui.

 

Luis Enrique, recollint el testimoni estèril de Fernando Hierro, s’erigia com l’home escollit per liderar l’equip en l’Eurocopa de 2020 i el Mundial de 2022. La tràgica mort de la seua filla va fer que l’asturià deixara la banqueta i Robert Moreno, de pressa i corrents, va agafar el comandament de la selecció. Fins al moment, pareixia una decisió salomònica de Rubiales.

 

Tot i això, el panorama torna a canviar radicalment i Moreno, que dilluns va dirigir el seu últim partit, deixarà el lideratge de la ‘Roja’ en detriment d’un Luis Enrique que hauria pactat les condicions del seu retorn a l’ombra.

 

Robert se sent traït

La decisió de Luis Enrique no ha agradat gens a Robert. Fonts del seu entorn citades per ‘AS’, asseguren que el tècnic se sent «utilitzat i traït» per Luis Enrique i Rubiales i que, fins i tot, ahir mateix ja es va acomiadar del vestidor de la selecció entre llàgrimes. Eduardo Inda, en esta línia, prosseguia els passos de la informació comentada en explicar en el ‘Chiringuito’ de Josep Pedrerol que se sentia «traït».«La relació entre Moreno i Luis Enrique és pèssima. Robert considera que l’han traït», sentenciava el director d’OK Diario ahir per la nit.

 

Unzué, de Girona a Las Rozas

I és que tot pareix indicar que Juan Carlos Unzué, recentment destituït com a entrenador del Girona, serà ara el segon entrenador de la selecció. L’exentrenador de porters del Barça serà la persona que allunyarà definitivament Robert Moreno de la selecció espanyola.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.