La reaparició de Luis Enrique després de la mort de la seua filla

Luis Enrique Martínez després de la mort de la seua filla es va refugiar en el ciclisme, deport que practica de manera habitual. Ara, l‘exentrenador d’Espanya ha reaparegut en una carrera de l’especialitat Adventure.

  

A pesar de què el dol de perdre a una filla sempre és etern, l’ex del Barça continua refugiant-se en el que més li agrada, les bicis. El deport sempre ha sigut un dels seus millors aliats, li ha aprofitat, en moltes ocasions, per a desconnectar del futbol, de les males èpoques a on no arribaven els bons resultats. Després d’uns mesos de la mort de la seua filla Xana, l’asturià ha decidit participar en una prova ciclista a on ha quedat en bona posició, la sèptima.

 

Reaparició de Luis Enrique

Amb un temps de 5 hores i quaranta minuts, Luis Enrique ha participat en la prova ciclista ‘Sa Costa Brava’. L’exfutbolista, després de retirar-se, es va dedicar a practicar deports durs. Fins i tot quan encara entrenava al Barça i després en la selecció, li agradava penjar en les xarxes fotos d’ell fent rutes amb la bicicleta. L’aparició de l’asturià en esta carrera és de les primeres notícies d’ell després de la mort de la seua filla.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.