La reaparició de Luis Enrique després de la mort de la seua filla

Luis Enrique Martínez després de la mort de la seua filla es va refugiar en el ciclisme, deport que practica de manera habitual. Ara, l‘exentrenador d’Espanya ha reaparegut en una carrera de l’especialitat Adventure.

  

A pesar de què el dol de perdre a una filla sempre és etern, l’ex del Barça continua refugiant-se en el que més li agrada, les bicis. El deport sempre ha sigut un dels seus millors aliats, li ha aprofitat, en moltes ocasions, per a desconnectar del futbol, de les males èpoques a on no arribaven els bons resultats. Després d’uns mesos de la mort de la seua filla Xana, l’asturià ha decidit participar en una prova ciclista a on ha quedat en bona posició, la sèptima.

 

Reaparició de Luis Enrique

Amb un temps de 5 hores i quaranta minuts, Luis Enrique ha participat en la prova ciclista ‘Sa Costa Brava’. L’exfutbolista, després de retirar-se, es va dedicar a practicar deports durs. Fins i tot quan encara entrenava al Barça i després en la selecció, li agradava penjar en les xarxes fotos d’ell fent rutes amb la bicicleta. L’aparició de l’asturià en esta carrera és de les primeres notícies d’ell després de la mort de la seua filla.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingudes dos dones per exercir com a metgesses sense titulació i falsificar receptes a Santa Pola

La Guàrdia Civil deté a Santa Pola a dos dones acusades d'exercir com a metgesses sense titulació homologada, realitzar tractaments invasius i falsificar receptes per a obtindre fàrmacs.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la seua postura sobre la prioritat nacional i el col·lapse dels servicis públics

Pérez Llorca afrontarà en el ple de Les Corts una sessió de control centrada en la prioritat nacional, les crítiques per prioritzar interessos partidistes i el col·lapse dels servicis públics.

Catorze jóvens, cinc d’ells menors, investigats per càntics racistes i desordes a Alginet

La Guàrdia Civil investiga a catorze persones, entre elles cinc menors, per amenaces, càntics racistes i danys al mobiliari urbà a Alginet, a les quals se'ls atribuïxen delictes d'odi i desordes públics.

Els bombers contenen dos incendis industrials en desballestaments d’Onda

Els bombers treballen en l'extinció de dos incendis industrials en desballestaments i una empresa de palets a Onda, ja continguts però encara actius, després d'una nit d'intensa intervenció.

Mosquera advertix abans de les semifinals: L’Atlètic li ho deixarà tot i nosaltres més

Cristhian Mosquera repassa la seua primera temporada en l'Arsenal, valora el repte de les semifinals de Champions davant l'Atlètic de Madrid i subratlla que l'equip està preparat per a barallar per Premier i Lliga de Campions fins al final.

Ábalos es prepara per a declarar en el Suprem acusat de corrupció pels contractes de màscares

José Luis Ábalos afronta esta setmana la seua primera declaració davant el Tribunal Suprem després de cinc mesos a la presó preventiva per presumpta corrupció en contractes de màscares durant la pandèmia.

Els agents de l’UCO defenen davant el Suprem la seua investigació a Ábalos

Una desena d'agents de l'UCO exposa en el Tribunal Suprem els informes que apunten al paper de José Luis Ábalos en la presumpta trama de comissions per contractes de màscares.

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.