La reaparició de Luis Enrique després de la mort de la seua filla

Luis Enrique Martínez després de la mort de la seua filla es va refugiar en el ciclisme, deport que practica de manera habitual. Ara, l‘exentrenador d’Espanya ha reaparegut en una carrera de l’especialitat Adventure.

  

A pesar de què el dol de perdre a una filla sempre és etern, l’ex del Barça continua refugiant-se en el que més li agrada, les bicis. El deport sempre ha sigut un dels seus millors aliats, li ha aprofitat, en moltes ocasions, per a desconnectar del futbol, de les males èpoques a on no arribaven els bons resultats. Després d’uns mesos de la mort de la seua filla Xana, l’asturià ha decidit participar en una prova ciclista a on ha quedat en bona posició, la sèptima.

 

Reaparició de Luis Enrique

Amb un temps de 5 hores i quaranta minuts, Luis Enrique ha participat en la prova ciclista ‘Sa Costa Brava’. L’exfutbolista, després de retirar-se, es va dedicar a practicar deports durs. Fins i tot quan encara entrenava al Barça i després en la selecció, li agradava penjar en les xarxes fotos d’ell fent rutes amb la bicicleta. L’aparició de l’asturià en esta carrera és de les primeres notícies d’ell després de la mort de la seua filla.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.

El València Basket busca sentenciar la final davant Saragossa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb l'opció de tancar la final de la Lliga Femenina Endesa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena després del triomf en el primer partit.

Elx i Getafe es juguen la salvació i el bitllet a Europa en el Martínez Valero

Elx i Getafe s'enfronten en un partit clau en el Martínez Valero: els il·licitans necessiten guanyar per a continuar depenent de si mateixos i els azulones busquen assegurar la seua plaça europea.

El Vila-real es juga la tercera plaça en un Vallecas bolcat amb el comiat de Trejo

El Vila-real visita a un Raig ja salvat per a defendre la tercera plaça de LaLiga, en un dol marcat per la festa de la permanència i l'adeu d'Óscar Trejo.

Luís Castro rebaixa la pressió abans del Llevant-Mallorca decisiu per la permanència

Luís Castro afronta el Llevant-Mallorca com un dol decisiu però insistix que val els mateixos tres punts que la resta i rehúye fer càbales sobre el descens.

València restaurarà la fusteria de les Torres de Serrans i tancarà el monument tres setmanes

L'Ajuntament de València escometrà la restauració de la fusteria de fusta i elements metàl·lics de les Torres de Serrans, la qual cosa obligarà a tancar el monument al públic durant tres setmanes entre maig i juny.

La Fe lidera de nou a Espanya els trasplantaments de medul·la òssia

L'Hospital La Fe de València torna a situar-se com el centre espanyol amb major nombre de trasplantaments de medul·la òssia, amb 172 intervencions en 2024, i consolida el seu paper com a referent en els procediments al·logènics més complexos.

Rubén Burgos avisa després del primer colp a Saragossa: el treball serà dur per a guanyar la Lliga

Rubén Burgos, tècnic del València Basket, demana calma després del primer triomf a Saragossa i advertix que l'equip haurà de treballar intensament per a tancar la final de la Lliga Femenina davant Casademont.