11 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Luis Enrique podria tornar a la banqueta de la Selecció en els pròxims mesos

 

Luis Enrique, l’exentrenador del FC Barcelona, va deixar el seu càrrec com a seleccionador d’Espanya arran l’empitjorament de la malaltia de la seua filla Xana, que va morir el passat agost. Robert Moreno, qui en eixe moment era el seu ajudant, es va convertir en el nou entrenador de la selecció. Luis Rubiales, el president de la Real Federació Espanyola de Futbol, i José Francisco Molina, el director deportiu de la selecció de futbol espanyola, van comunicar el canvi i, alhora, van assegurar que Luis Enrique tindria «les portes obertes» en cas de voler tornar

 

La tornada de l’asturià, molt anhelada pels aficionats del deport, no és encara del tot segura, ja que en cap moment ha declarat res. No obstant això, ‘El Confidencial’ ha alçat una sospita, i és que, segons apunten fonts pròximes a Lucho, podria decidir tornar a la banqueta en els pròxims mesos. A pesar d’això, ell té l’última paraula, evidentment i, en cas de voler tornar a exercir d’entrenador, haurà de triar si vol fer-ho a la Selecció. El que sí es ben segur és que la rebuda serà més que bona i que Moreno no dubtarà en cedir-li el lloc que li pertoca. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.