Luis Enrique podria tornar a la banqueta de la Selecció en els pròxims mesos

 

Luis Enrique, l’exentrenador del FC Barcelona, va deixar el seu càrrec com a seleccionador d’Espanya arran l’empitjorament de la malaltia de la seua filla Xana, que va morir el passat agost. Robert Moreno, qui en eixe moment era el seu ajudant, es va convertir en el nou entrenador de la selecció. Luis Rubiales, el president de la Real Federació Espanyola de Futbol, i José Francisco Molina, el director deportiu de la selecció de futbol espanyola, van comunicar el canvi i, alhora, van assegurar que Luis Enrique tindria «les portes obertes» en cas de voler tornar

 

La tornada de l’asturià, molt anhelada pels aficionats del deport, no és encara del tot segura, ja que en cap moment ha declarat res. No obstant això, ‘El Confidencial’ ha alçat una sospita, i és que, segons apunten fonts pròximes a Lucho, podria decidir tornar a la banqueta en els pròxims mesos. A pesar d’això, ell té l’última paraula, evidentment i, en cas de voler tornar a exercir d’entrenador, haurà de triar si vol fer-ho a la Selecció. El que sí es ben segur és que la rebuda serà més que bona i que Moreno no dubtarà en cedir-li el lloc que li pertoca. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dimarts quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana amb fins a 30 graus i algun ruixat a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts quasi estiuenc, amb temperatures pròximes als 30 graus i cel poc nuvolós, encara que s'esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló a la vesprada.

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.