Luis Enrique podria tornar a la banqueta de la Selecció en els pròxims mesos

 

Luis Enrique, l’exentrenador del FC Barcelona, va deixar el seu càrrec com a seleccionador d’Espanya arran l’empitjorament de la malaltia de la seua filla Xana, que va morir el passat agost. Robert Moreno, qui en eixe moment era el seu ajudant, es va convertir en el nou entrenador de la selecció. Luis Rubiales, el president de la Real Federació Espanyola de Futbol, i José Francisco Molina, el director deportiu de la selecció de futbol espanyola, van comunicar el canvi i, alhora, van assegurar que Luis Enrique tindria «les portes obertes» en cas de voler tornar

 

La tornada de l’asturià, molt anhelada pels aficionats del deport, no és encara del tot segura, ja que en cap moment ha declarat res. No obstant això, ‘El Confidencial’ ha alçat una sospita, i és que, segons apunten fonts pròximes a Lucho, podria decidir tornar a la banqueta en els pròxims mesos. A pesar d’això, ell té l’última paraula, evidentment i, en cas de voler tornar a exercir d’entrenador, haurà de triar si vol fer-ho a la Selecció. El que sí es ben segur és que la rebuda serà més que bona i que Moreno no dubtarà en cedir-li el lloc que li pertoca. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.