20.5 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

La nova vida de Luis Enrique després de la mort de la seua filla

 

Luis Enrique Martínez està travessant el pitjor moment de la seua vida després de perdre a la seua filla de nou anys a causa d’un càncer d’ossos, el passat mes d’agost. Un autèntic mal pas per a tota la família, que ha d’intentar continuar avant.

 

El periodista deportiu Julián García Candau ha revelat com es troba Luis Enrique. Segons ell, l’exseleccionador no és capaç de recuperar-se de la pèrdua i únicament troba consol en el deport, concretament en el ciclisme, al que és molt aficionat.

 

Luis Enrique continua molt afectat

«Continua eixint els caps de setmana per les carreteres pròximes a la seua residència», assegura Candau. «Luis Enrique mostra físicament el dolor patit. Encara no ha superat la mort de la filla. Pitjor ho està passant encara la seua dona», continuava dient el periodista.

 

Luis Enrique sempre havia mostrat una gran debilitat per la seua filla, Xana. La menuda havia acudit en diferents ocasions al camp per a vore a son pare. Per desgràcia, l’asturià va haver d’abandonar el seu lloc en la selecció nacional de futbol després de saber la malaltia de la xiqueta.

 

La selecció espanyola té un bon substitut segons Luis Enrique

De moment, no se sap si Luis Enrique tornarà al seu lloc de treball, encara que la selecció haja deixat obertes les portes per al seu retorn. «El temps està cicatritzant la ferida per la desaparició de Xana i no és arriscat vaticinar que la seua tornada no està molt llunyana. El seu substitut és també el seu millor alumne i res millor per a la selecció la tornada al duo que va començar a portar-la cap a la meta de l’Eurocopa», assegurava.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.