17.3 C
València
Dimecres, 30 abril, 2025

Un exconcursant de ‘Gran Hermano’ a un pas de ser acusat de violació

José María es podria enfontar a 3 anys de presó per violació

José María es podria enfrontar a 3 anys de presó per violació | Mediaset

 

Una de les majors polèmiques de ‘Gran Hermano’, està a punt de resoldre’s. La concursant de ‘GH Revolution’, Carlota Prado, va denunciar haver patit abusos sexuals en el programa l’any 2017.

 

Inici d’una suposada violació

Carlota, durant el concurs, va tindre cert ‘feeling’ amb un concursant, José María. Els dos jóvens tornaven d’una festa organitzada pel programa en la que es va facilitar alcohol als participants. Carlota va declarar que havia begut, mentres que José María no va ingerir alcohol. Tot seguit, José María li va dir a Carlota que li anava a explicar un secret molt íntim a cau d’orella, moment en què es van tapar amb l’edredó, observant-se una manipulació interna en la que José María podria ser que estiguera llevant-li els pantalons i les bragues a Carlota. 

 

Jose Maria es va estirar amb ella, però fent moviments sospitosos baix l’edredó que aparentment pareixien sexuals i forçats. D’esta manera, ho reflectix la jutgessa que ha investigat el cas durant dos anys i que ha donat per acabada la instrucció. Després, José María va tapar la cara a Carlota amb l’edredó, reiterant els mateixos desplaçaments que aparentment pareixien penetracions.

 

La magistrada dóna un termini a les parts per a que decidisquen si acusen, en considerar que hi ha indicis d’un delicte d’abús sexual, penat amb entre un i tres anys de presó. Ho fa després d’analitzar el vídeo del programa, amb els moviments baix l’edredó, que es van captar en la matinada del 3 al 4 de novembre. Una de les càmeres del programa ho va gravar tot. La defensa insistix en la innocència de José María i en què si hi haguera hagut un abús, el programa hauria interromput el concurs immediatament.

La concursant de ‘GH’ hauria sigut violada durant el programa  | Telecinco

 

La defensa de José María va recórrer l’acte

Segons fonts jurídiques, la jutgessa que ha investigat el cas va donar per acabada la instrucció el 10 de desembre de 2018. Amb este pas, la jutgessa permet a les parts que acusen a José María López abans d’enviar-lo a la banqueta per abusos sexuals per a que siga jutjat i es determine si és innocent o culpable. La defensa del concursant va recórrer este acte, però l’Audiència Provincial de Madrid va ratificar la decisió el passat 25 de juliol. Va considerar que existixen indicis de què la conducta del recurrent poguera ser constitutiva d’un delicte d’abús sexual. D’esta manera, la jutgessa de Colmenar, el partit judicial al que pertany Guadalix de la Sierra, indret a on està la casa de ‘GH’, fa un resum dels fets a partir del vídeo mai emés per la cadena.

 

En l’acte, es detallen més indicis que consideren d’abús sexual. La jutgessa insistix que els fets que descriu estan exposats «amb caràcter indiciari i provisional» i considera que existixen motius suficients per a donar per finalitzada la instrucció en vore indicis d’un delicte d’abús sexual. El Codi Penal castiga amb entre un i tres anys de presó este delicte.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana tornen a la normalitat dimecres després de l’apagada

Després d'una apagada significativa, els col·legis, instituts i universitats de la Comunitat Valenciana reprenen les seves activitats lectives. Ajuntaments com els de València i Alacant han confirmat la tornada a la normalitat. Les autoritats recomanen la reobertura quan la situació ho permeti.

Commemoració en Record a les Víctimes de la Dana: Benetússer i Catarroja Col·loquen Corones de Flors

Benetússer i Catarroja homenatgen les víctimes de la dana amb corones de flors als seus Ajuntaments, sis mesos després de la tragèdia que va causar 228 morts i danys milionaris.

Intervencions d’Urgència dels Bombers d’Alacant: 65 Rescats Majoritàriament d’Ascensors

Els Bombers d'Alacant han dut a terme 65 intervencions a causa d'una apagada elèctrica, la majoria enfocades en rescats d'ascensors. Les actuacions es van concentrar en diverses comarques de la província.

La Generalitat Valenciana demana la desescalada a nivell 2 del Pla Territorial d’Emergències

La Generalitat Valenciana ha sol·licitat la desescalada a nivell 2 del Pla Territorial d'Emergències després de la recuperació del subministrament elèctric a la Comunitat Valenciana.

El Genovés Activarà ‘L’Illa de la Pilota’ Este Estiu per Promoure l’Esport Autòcton

L'alcalde del Genovés, Pablo Vilar, ha anunciat l'obertura imminent de 'L'Illa de la Pilota', amb noves instal·lacions esportives dissenyades per a fomentar la pràctica de la pilota valenciana entre joves i adults.

Feijóo es reuneix amb el futur canceller alemany en el Congrés del PPE a València

El president del Partit Popular, Alberto Núñez Feijóo, es reuneix a València amb el futur canceller alemany, Friedrich Merz, en el marc del Congrés del PPE. Les discussions inclouen immigració irregular i canvi climàtic.

Carlos Mazón suspend el seu assistència al congrés del PPE per la crisi d’emergència a la Comunitat Valenciana

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, no podrà assistir al congrés del PPE a València degut a l'estat d'emergència provocat per una apagada elèctrica. La seua prioritat és abordar la crisi i assegurar el funcionament dels serveis afectats.

El Consell manté l’Emergència Nacional per garantir la seguretat dels ciutadans

El Consell valencià ha decidit no demanar la rebaixa de l'Emergència Nacional fins a tenir garanties del Govern d'Espanya que no es produiran recaigudes, després de l'apagada generalitzada que va afectar a tot el país. La vicepresidenta Susana Camarero ha defensat que la situació actual no és comparable amb la dana del 29 d'octubre, i ha assenyalat la falta d'informació sobre l'origen de l'apagada.