7.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Possible muntatge en ‘GH VIP’ entre Kiko Jiménez i Estela Grande

Kiko Jiménez a GH

Kiko Jiménez i Estela Grande tenen una evident bona relació | Telecinco

 

Kiko Jiménez i Estela Grande són, sense dubte, els grans protagonistes de ‘GH VIP 7’. La seua inesperada història d’amor manté en suspens a l’audiència, que es pregunta un dia darrere de l’altre si es tracta d’un muntatge o d’una història real.

 

Besades, carícies, mirades i confidències marquen el dia a dia de la parella dins de la casa de Guadalix de la Sierra, tot i que, després de què Kiko assegurara en el confessionari que «mai en la vida he sentit una cosa igual. No em cohibiré de res», han fet saltar totes les alertes sobre un possible pacte entre els dos per a guanyar popularitat dins del concurs.

 

Les respectives parelles dels concursants podrien haver ideat el pacte

Amb Kiko nominat esta setmana, els rumors sobre un possible muntatge no han fet més que incrementar-se i, fins i tot, hi ha qui diu que són les seues parelles, Sofía Suescun i Diego Matamoros, qui han traçat el pla per a generar conflicte fora de la casa.

 

Sofía Suescun al debat

Sofía es va mostrar preocupada per la complicitat de la parella | Telecinco

 

La conversació que podria desmuntar la relació

Este dissabte es va produir una conversació en el búnquer de ‘GH VIP’ que podria destapar d’una volta per totes la trama. En la conversa, Estela i Kiko comentaven que, segurament, les seues parelles estigueren visitant els principals platós de la cadena comentant la seua incipient relació dins del concurs i fent-se les víctimes.

 

«Espere que siguen més espavilats i diguen ‘sí, m’estic donant compte de tot’, igual que nosaltres. Segur que Diego i Sofia s’estan inflant a visitar platós», assegurava Estela entre riures. Després d’estes breus declaracions, la model afegia: «En eixe cas, quan isquem, ens n’anem de vacacions», donant a entendre que, en eixir del reality, tenien pensat recórrer tots els programes del cor parlant sobre la seua història.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.