Prohibit el botelló en les falles 2020

Ejemplo de shortcode con estilo
Només es podrà beure alcohol en les barres de les falles | Cedida   La Taula de Diàleg Faller ha secundat la proposta de què el ban faller de 2020, és a dir, el document que arreplega tota la normativa de la festa, incloga la prohibició de fer botelló durant les festes grans de la ciutat, incloses […]

Només es podrà beure alcohol en les barres de les falles | Cedida

 

La Taula de Diàleg Faller ha secundat la proposta de què el ban faller de 2020, és a dir, el document que arreplega tota la normativa de la festa, incloga la prohibició de fer botelló durant les festes grans de la ciutat, incloses les zones en les demarcacions falleres a on sí que està autoritzada la venda i consum de begudes alcohòliques. D’esta manera, només es podrà consumir alcohol en les barres de les comissions falleres. 

 

La Taula ha celebrat este dijous la segona de les reunions dedicades a elaborar el bàndol municipal que regularà el dia a dia de les Falles de 2020, després de què en abril hi haguera una primera amb tots els agents, que ja van poder fer les seues propostes de millora sobre la reflexió de les Falles d’enguany. L’objectiu és «revalidar el consens aconseguit les passades Falles, quan tots els agents van secundar el bàndol faller».

 

El regidor de Cultura Festiva, Pere Fuset, que ha presidit esta sessió d’una Taula de Diàleg integrada per entitats veïnals, de comerciants, consumidors, comerciants i empresaris, ha destacat altres propostes tractades en la trobada «que també han sigut molt ben acollides per tots els participants, com l’aposta pels gots de paper, de bioplàstic o de plàstic reutilitzable, per a evitar els de plàstic d’un sol ús».

 

De la mateixa manera, també s’ha donat suport a «un nou reforç dels urinaris, amb una nova senyalització inclosa en els que han de col·locar tant l’Ajuntament com les comissions falleres, en compliment de la llei autonòmica d’espectacles, i l’exigència a orquestres i discomòbils de disposar de limitadors de decibels que permetran un control acústic major», ha apuntat Fuset.

 

L’objectiu marcat per a la pròxima reunió —que se celebrarà durant este mes— és «avançar en tot allò que afecta a les comissions falleres per a poder agilitzar la gestió dels permisos, tal com va ocórrer l’any passat, quan més de la mitat de les falles van obtindre els seus documents en la primera quinzena de febrer».

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

El Elche remunta davant el Pinatar i avança en la Copa del Rei

El conjunt il·licità ha guanyat 1-3 la UD Pinatar a Lo Pagán, després de començar perdent, en la primera ronda de la Copa del Rei Mapfre.

La vacuna del meningococ B s’incorpora als 12 anys a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana incorpora una dosi contra el meningococ B als 12 anys i amplia la vacunació del VPH i del VRS.

Vox expulsa Juanma Badenas i Cecilia Herrero de la formació

El Comité de Garantías de Vox ha expulsat Juanma Badenas i Cecilia Herrero. El seu pas al grup de no adscrits figura en l’orde del ple municipal de divendres.

El Centre del Carme dedica a Halloween una visita a l’obra de Segrelles

El Centre del Carme ha organitzat per al 28 d’octubre una visita guiada sobre el terror en l’obra de José Segrelles. L’exposició es podrà vore fins a gener de 2027.

Alicante Smartphone Film Festival repartirà 2.000 euros en premis al novembre

El festival celebrarà la cinquena edició del 16 al 21 de novembre a Alacant, amb projeccions, tallers i més de 200 curtmetratges rebuts.

Pérez Llorca reclama que Feijóo incorpore veus valencianes al Govern

Juanfran Pérez Llorca ha defensat que Alberto Núñez Feijóo compte amb valencians en un futur Govern i ha demanat diàleg després de les eleccions generals del 29 de novembre.

La Universitat d’Alacant liderarà una aliança de 11 universitats europees

La Universitat d’Alacant ha assumit la presidència de T4EU amb una agenda centrada en la innovació blava i verda i la cooperació entre universitats.

Gil Lázaro situa el 29N entre «Espanya i canvi» o «Sánchez i caos»

El candidat de Vox al Congrés per València ha defensat el seu missatge per al 29 de novembre i ha avançat una campanya intensa, encara que és «moderadament optimista».