Prohibit el botelló en les falles 2020

Ejemplo de shortcode con estilo
Només es podrà beure alcohol en les barres de les falles | Cedida   La Taula de Diàleg Faller ha secundat la proposta de què el ban faller de 2020, és a dir, el document que arreplega tota la normativa de la festa, incloga la prohibició de fer botelló durant les festes grans de la ciutat, incloses […]

Només es podrà beure alcohol en les barres de les falles | Cedida

 

La Taula de Diàleg Faller ha secundat la proposta de què el ban faller de 2020, és a dir, el document que arreplega tota la normativa de la festa, incloga la prohibició de fer botelló durant les festes grans de la ciutat, incloses les zones en les demarcacions falleres a on sí que està autoritzada la venda i consum de begudes alcohòliques. D’esta manera, només es podrà consumir alcohol en les barres de les comissions falleres. 

 

La Taula ha celebrat este dijous la segona de les reunions dedicades a elaborar el bàndol municipal que regularà el dia a dia de les Falles de 2020, després de què en abril hi haguera una primera amb tots els agents, que ja van poder fer les seues propostes de millora sobre la reflexió de les Falles d’enguany. L’objectiu és «revalidar el consens aconseguit les passades Falles, quan tots els agents van secundar el bàndol faller».

 

El regidor de Cultura Festiva, Pere Fuset, que ha presidit esta sessió d’una Taula de Diàleg integrada per entitats veïnals, de comerciants, consumidors, comerciants i empresaris, ha destacat altres propostes tractades en la trobada «que també han sigut molt ben acollides per tots els participants, com l’aposta pels gots de paper, de bioplàstic o de plàstic reutilitzable, per a evitar els de plàstic d’un sol ús».

 

De la mateixa manera, també s’ha donat suport a «un nou reforç dels urinaris, amb una nova senyalització inclosa en els que han de col·locar tant l’Ajuntament com les comissions falleres, en compliment de la llei autonòmica d’espectacles, i l’exigència a orquestres i discomòbils de disposar de limitadors de decibels que permetran un control acústic major», ha apuntat Fuset.

 

L’objectiu marcat per a la pròxima reunió —que se celebrarà durant este mes— és «avançar en tot allò que afecta a les comissions falleres per a poder agilitzar la gestió dels permisos, tal com va ocórrer l’any passat, quan més de la mitat de les falles van obtindre els seus documents en la primera quinzena de febrer».

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

València homenatja les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda

València ha guardat un minut de silenci per les víctimes del xoc entre dos trens d’alta velocitat a Urda. L’acte ha comptat amb representants municipals i autonòmics.

Paiporta ajorna l’acte per les víctimes de la dana després de l’accident ferroviari

L’Associació de Víctimes DANA 29 de Octubre trasllada al 5 de novembre l’homenatge previst a Paiporta. Les altres marxes es mantenen.

Boluda Shipping adquirirà Samskip i potenciarà el transport marítim al nord d’Europa

Boluda Shipping ha firmat un acord amb Samskip per a adquirir la totalitat de la companyia, inclosos tots els seus actius i operacions, amb l’objectiu d’oferir als clients més connexions, més capacitat i servicis més eficients i fiables. Està previst que l’operació es tanque l’1 de gener de 2027, subjecta a l’aprovació de les autoritats competents i al compliment de les condicions acordades.

Ferit greu un home apunyalat per l’esquena al nord d’Alacant

Un home de 47 anys ha sigut ingressat greu a l’Hospital de San Juan després de rebre una punyalada per l’esquena al nord d’Alacant.

Detenen a València un menor per incitar a disturbis i saquejos dissabte que ve

La Policia Nacional ha detingut a València un menor de 17 anys per incitar en les xarxes socials a causar disturbis i saquejos durant la celebració de Halloween dissabte que ve.

L’exdirectora de l’Institut de les Dones nega irregularitats en contractes dels Punts Violeta

Isabel García i Elisabeth García han negat davant un jutjat de Mislata haver comés irregularitats en contractes municipals per a gestionar Punts Violeta.

Baixa la incidència de les infeccions respiratòries per grip i covid a la Comunitat

La incidència de les infeccions respiratòries agudes per grip ha baixat a 6,7 casos per cada 100.000 habitants, davant dels 22 de la setmana anterior. També ha descendit la incidència de la covid-19, mentre que la incidència conjunta de les infeccions respiratòries i els ingressos hospitalaris greus han augmentat.

L’aniversari de la dana pot reactivar el dolor emocional de les persones afectades

El COPCV alerta que el segon aniversari de la dana pot reactivar emocions i records traumàtics. Demana escoltar i acompanyar les persones afectades.