València celebrarà una gran setmana fallera en el mes d’octubre

Maqueta

Maqueta de la falla de l’ajuntament 2019 | Twitter

 

La ciutat de València tindrà una gran setmana fallera en només dos setmanes, a pesar de què queda encara mig any per a l’arribada del mes de març. 

 

En concret, la setmana del 14 al 20 d’octubre, la ciutat acollirà alguns dels actes més esperats per al món faller, encenent la metxa de les pròximes festes. 

 

El primer d’ells, serà l’elecció de les Falleres Majors de València de 2020. Els actes de València com a capital del disseny i el tradicional protocol de l’acomiadament de les Falleres Majors de 2019 en el 9 d’Octubre, han obligat a retardar la data. 

 

Elecció

Moment de la telefonada | Twitter

 

Finalment, serà el dimecres 16 d’octubre, quan l’alcalde de València, Joan Ribó, despenge el telèfon en l’hemicicle municipal i done a conéixer el nom de les dos jóvens afortunades, que ara formen part de la Cort d’Honor. D’esta manera, i tal i com mana la tradició, el dijous 17, es durà a terme la proclamació de les xiques, una de les cites més importants del cicle faller.

 

D’altra banda, el divendres 18 d’octubre s’inaugurarà un ‘Festa per a Tots‘. La cita, una de les favorites per als amants dels monuments, desvelara els projectes que prepara la Federació de Secció Especial i que inclourà diferents activitats per a tots els públics. Tindrà lloc el 18 d’octubre, de vesprada, en el Centre Comercial Nuevo Centro i es prolongarà fins al diumenge.

 

 

D’igual manera, la Federació de Primera A, la categoria de plata, presentarà els seus projectes en una mostra que s’inaugurarà el dissabte, 19 d’octubre, a les 11.30 hores, en El Corte Inglés de l’Avinguda de França. L’acte també es prolongarà fins al diumenge 20 d’octubre

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.