València celebrarà una gran setmana fallera en el mes d’octubre

Maqueta

Maqueta de la falla de l’ajuntament 2019 | Twitter

 

La ciutat de València tindrà una gran setmana fallera en només dos setmanes, a pesar de què queda encara mig any per a l’arribada del mes de març. 

 

En concret, la setmana del 14 al 20 d’octubre, la ciutat acollirà alguns dels actes més esperats per al món faller, encenent la metxa de les pròximes festes. 

 

El primer d’ells, serà l’elecció de les Falleres Majors de València de 2020. Els actes de València com a capital del disseny i el tradicional protocol de l’acomiadament de les Falleres Majors de 2019 en el 9 d’Octubre, han obligat a retardar la data. 

 

Elecció

Moment de la telefonada | Twitter

 

Finalment, serà el dimecres 16 d’octubre, quan l’alcalde de València, Joan Ribó, despenge el telèfon en l’hemicicle municipal i done a conéixer el nom de les dos jóvens afortunades, que ara formen part de la Cort d’Honor. D’esta manera, i tal i com mana la tradició, el dijous 17, es durà a terme la proclamació de les xiques, una de les cites més importants del cicle faller.

 

D’altra banda, el divendres 18 d’octubre s’inaugurarà un ‘Festa per a Tots‘. La cita, una de les favorites per als amants dels monuments, desvelara els projectes que prepara la Federació de Secció Especial i que inclourà diferents activitats per a tots els públics. Tindrà lloc el 18 d’octubre, de vesprada, en el Centre Comercial Nuevo Centro i es prolongarà fins al diumenge.

 

 

D’igual manera, la Federació de Primera A, la categoria de plata, presentarà els seus projectes en una mostra que s’inaugurarà el dissabte, 19 d’octubre, a les 11.30 hores, en El Corte Inglés de l’Avinguda de França. L’acte també es prolongarà fins al diumenge 20 d’octubre

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.