València celebrarà una gran setmana fallera en el mes d’octubre

Maqueta

Maqueta de la falla de l’ajuntament 2019 | Twitter

 

La ciutat de València tindrà una gran setmana fallera en només dos setmanes, a pesar de què queda encara mig any per a l’arribada del mes de març. 

 

En concret, la setmana del 14 al 20 d’octubre, la ciutat acollirà alguns dels actes més esperats per al món faller, encenent la metxa de les pròximes festes. 

 

El primer d’ells, serà l’elecció de les Falleres Majors de València de 2020. Els actes de València com a capital del disseny i el tradicional protocol de l’acomiadament de les Falleres Majors de 2019 en el 9 d’Octubre, han obligat a retardar la data. 

 

Elecció

Moment de la telefonada | Twitter

 

Finalment, serà el dimecres 16 d’octubre, quan l’alcalde de València, Joan Ribó, despenge el telèfon en l’hemicicle municipal i done a conéixer el nom de les dos jóvens afortunades, que ara formen part de la Cort d’Honor. D’esta manera, i tal i com mana la tradició, el dijous 17, es durà a terme la proclamació de les xiques, una de les cites més importants del cicle faller.

 

D’altra banda, el divendres 18 d’octubre s’inaugurarà un ‘Festa per a Tots‘. La cita, una de les favorites per als amants dels monuments, desvelara els projectes que prepara la Federació de Secció Especial i que inclourà diferents activitats per a tots els públics. Tindrà lloc el 18 d’octubre, de vesprada, en el Centre Comercial Nuevo Centro i es prolongarà fins al diumenge.

 

 

D’igual manera, la Federació de Primera A, la categoria de plata, presentarà els seus projectes en una mostra que s’inaugurarà el dissabte, 19 d’octubre, a les 11.30 hores, en El Corte Inglés de l’Avinguda de França. L’acte també es prolongarà fins al diumenge 20 d’octubre

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.