València celebrarà una gran setmana fallera en el mes d’octubre

Ejemplo de shortcode con estilo
Maqueta de la falla de l’ajuntament 2019 | Twitter   La ciutat de València tindrà una gran setmana fallera en només dos setmanes, a pesar de què queda encara mig any per a l’arribada del mes de març.    En concret, la setmana del 14 al 20 d’octubre, la ciutat acollirà alguns dels actes més esperats per al […]
Maqueta

Maqueta de la falla de l’ajuntament 2019 | Twitter

 

La ciutat de València tindrà una gran setmana fallera en només dos setmanes, a pesar de què queda encara mig any per a l’arribada del mes de març. 

 

En concret, la setmana del 14 al 20 d’octubre, la ciutat acollirà alguns dels actes més esperats per al món faller, encenent la metxa de les pròximes festes. 

 

El primer d’ells, serà l’elecció de les Falleres Majors de València de 2020. Els actes de València com a capital del disseny i el tradicional protocol de l’acomiadament de les Falleres Majors de 2019 en el 9 d’Octubre, han obligat a retardar la data. 

 

Elecció

Moment de la telefonada | Twitter

 

Finalment, serà el dimecres 16 d’octubre, quan l’alcalde de València, Joan Ribó, despenge el telèfon en l’hemicicle municipal i done a conéixer el nom de les dos jóvens afortunades, que ara formen part de la Cort d’Honor. D’esta manera, i tal i com mana la tradició, el dijous 17, es durà a terme la proclamació de les xiques, una de les cites més importants del cicle faller.

 

D’altra banda, el divendres 18 d’octubre s’inaugurarà un ‘Festa per a Tots‘. La cita, una de les favorites per als amants dels monuments, desvelara els projectes que prepara la Federació de Secció Especial i que inclourà diferents activitats per a tots els públics. Tindrà lloc el 18 d’octubre, de vesprada, en el Centre Comercial Nuevo Centro i es prolongarà fins al diumenge.

 

 

D’igual manera, la Federació de Primera A, la categoria de plata, presentarà els seus projectes en una mostra que s’inaugurarà el dissabte, 19 d’octubre, a les 11.30 hores, en El Corte Inglés de l’Avinguda de França. L’acte també es prolongarà fins al diumenge 20 d’octubre. 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València presenta Batonet, la mascota de l’Europeo de Atletismo en pista cubierta de 2027

Batonet representarà la unió entre l’atletisme i diversos símbols de València. La mascota visitarà clubs d’atletisme des de gener per a acostar el campionat als aficionats.

Alisia Jenkins tanca la seua etapa en Valencia Basket

El Valencia Basket no ha renovat el contracte temporal de Alisia Jenkins. La jugadora ha disputat nou partits oficials i ha guanyat la Supercopa LF Endesa.

La família de Guillem Agulló reclama que el Govern el reconega com a víctima del terrorisme

La família de Guillem Agulló ha demanat al Govern que el reconega com a víctima del terrorisme. Més de 200 personalitats avalen la petició.

Chust vol fer del Martínez Valero un fortí

Víctor Chust ha demanat millorar a casa abans de rebre el Betis. L’Martínez Valero encara no ha vist cap victòria de l’Elx esta temporada.

Tres policies reanimen un home trobat inconscient dins d’un maleter

Tres agents han reanimat un home de 52 anys trobat inconscient dins del maleter d'un cotxe a l'estació Joaquín Sorolla. L'han traslladat a l'UCI després d'estabilitzar-lo.

Pep Gimeno i Rozalén recuperen la petenera en un nou disc

Rozalén i Pep Gimeno han gravat junts una cançó sobre la petenera per al disc 'El poble mana'. L’àlbum eixirà l’11 de desembre i tindrà presentacions a València i Madrid.

El PP atribuïx al CIS la dimissió d’Óscar Puente, no a les víctimes

Ana Vázquez ha atribuït al CIS la dimissió d’Óscar Puente i ha criticat la gestió ferroviària i la falta d’agents a Alacant.

Els pressupostos del PP deixen en segon pla la protecció climàtica de La Torre

Pilar Bernabé ha denunciat a La Torre que el PP aparta l’emergència climàtica dels pressupostos. Reclama més prevenció i protecció davant de fenòmens extrems.