23.3 C
València
Diumenge, 8 juny, 2025

Felip VI reganya a Letícia per no seguir el protocol al peu de la lletra

 

El rei Felip VI i la reina Letícia tornen a ser notícia, i és que pareix que, per molt que ho intente, la reina no pot estar ni cinc minuts sense ser-ho. De fet, ara han eixit a la llum alguns comentaris de Felip que, de ben segur, no han agradat gens a la reina.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

«Sap que és un poc igual el que faça»

En el recent viatge a Palma, Letícia ha intentat fer un exercici de neteja d’imatge que no ha acabat d’eixir bé. El comentari de fa uns anys sobre les vacacions a Mallorca, on la reina va confessar que no li agradaven, seguix latent al cor de molts illencs, per això este any ho ha intentat arreglar amb un comentari afirmant: «Les vacacions en Palma són cada any millor»; un comentari que també ha acabat criticat.

 

Letícia «sap que és un poc igual el que faça, ja que li caurà per totes parts» assegura una amiga íntima a ‘El Español’, qui descriu a la reina com una persona molt més «espontània i natural», però a qui «ja li fa por» qualsevol cosa.

 

«Porta un any i pico intentant cuidar més les coses que fa i diu» assegura, «no canviarà per molt que els mitjans vullgen o el seu propi marit, el Rei, pretenga que siga d’una altra manera», expressa.

 

Felip és qui la posa «al seu lloc»

La mateixa font assegura que el rei Felip és qui «la posa al seu lloc quan la naturalitat de la Reina es veu massa solta», fets que hem pogut comprovar en les últimes setmanes. Fa tan sols uns quants dies, en una recepció en la Zarzuela, Felip va reganyar-la per haver-se quedat parlant en la porta de la cambra i no haver-lo acompanyat, com diu el protocol.

 

En este cas, l’amiga destapa: «Quan va acabar l’audiència van tindre una bona discussió, perquè segons ella l’havia reganyat davant de tot el món. Ella deia que era un error menut i que si no fora per ell, ningú hauria notat res».

 

En diverses ocasions, també ha sigut el mòbil de la Reina el responsable de posar-la en més d’una situació tensa amb el seu marit. En una visita a Mèxic, mentres que el president, Peña Nieto, feia un discurs durant el sopar: «Va treure el mòbil per davall la taula i va començar a xatejar amb algú». Un gest de mal gust que no va agradar al seu marit i que quan «se’n va adonar, li va demanar que el guardara a la bossa». Una situació pareguda a la que va passar en una visita institucional en Astúries, i en la que el Rei, molest, va dir-li davant de tot el món: «Estigues quieta i mostra un poc de respecte».

 

Pareix que la tensió entre els dos és cada volta més forta, i que Letícia no sap que fer per arreglar-lo. Per sort, ella i les seues filles ja es troben desconnectant en unes vacacions en un parador desconegut, el que no sabem és si Felip ha viatjat amb elles o ha decidit quedar-se en Madrid.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Nets i avis cuinen junts en el concurs Sènior Xef a Castelló

L'Ajuntament de Castelló organitza Sènior Xef, un concurs on nets i avis cuinen plats tradicionals a quatre mans, fomentant l'envelliment actiu i l'ús de productes locals.

Alcoi i Ontinyent registren 36,5 graus en una jornada de temperatures estiuenques en la Comunitat Valenciana

Alcoi i Ontinyent aconseguixen temperatures màximes de 36,5 graus en una jornada amb calor estiuenca avançada en la Comunitat Valenciana, segons l'Agència Estatal de Meteorologia.

Bombers estabilitzen incendi a camp ras de desballestament a Muro d’Alcoi

L'incendi declarat en un descampat d'un desballestament a Muro d'Alcoi ha sigut controlat per bombers sense afectar les naus industrials pròximes.

El ximpanzé Ekon avança amb èxit en la seua criança assistida en Bioparc València

El ximpanzé Ekon, nascut fa 15 setmanes en Bioparc València, supera amb èxit la fase final de criança amb contacte humà a causa de dificultats de la seua mare, mantenint el vincle amb el seu grup familiar.

Bebé de quatre mesos patix cremades després d’explosió de patinet elèctric a Paterna

Un bebé de quatre mesos ha patit cremades de primer i segon grau després de l'explosió d'un patinet elèctric en un domicili de Paterna, València. Va ser atés i traslladat a l'Hospital La Fe.

Sacrifiquen manta de 2,2 metres encallada a Cullera per a evitar sofriment i davant impossibilitat de recuperació

Una manta de 2,2 metres encallada a la platja de Cullera va ser sacrificada per la Fundació Oceanogràfic de València després d'intentar revertir la seua situació sense èxit per a evitar el seu sofriment.

Compromís exigix a la Generalitat i ajuntaments valencians trencar relacions amb Israel per genocidi en Palestina

Compromís presenta en Les Corts una proposta urgent per a condemnar el genocidi israelià contra palestins i que la Generalitat i ajuntaments valencians trenquen vincles amb Israel.

El xicotet ximpanzé Ekon avança reeixidament en la seua criança amb contacte humà en Bioparc València

Ekon, ximpanzé nascut en Bioparc València, progressa favorablement en la seua criança sota cura humana a causa de dificultats maternals. Està en la seua fase final d'alimentació amb contacte humà, mantenint vincles familiars i preparació per a la seua integració al grup.