17.3 C
València
Dimecres, 30 abril, 2025

Nou atesos per inhalació de fum en l’incendi d’una vivenda de Benimàmet, València

L'incendi es va iniciar a la quarta planta de l'edifici

Imatge d’arxiu d’un incendi en un edifici  | Twitter

 

Nou persones, entre elles dos xiquets, han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi registrat en una vivenda en el carrer de l’Arquitecte Gilabert de la Ciutat de València, en el barri de Benimàmet, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU).

 

Cap a les 21.30 d’este dijous es va alertar del foc als servicis d’emergències i, fins al lloc, es van desplaçar dos ambulàncies de Suport Vital Bàsic i una altra ambulància convencional  de Transport no Assistit.

 

Els efectius mèdics van assistir a un total de nou persones per inhalació de fum i tots ells van ser traslladats a l’Hospital Arnau de Vilanova de València. Es tracta de quatre hòmens de 40 i 56 anys, tres dones de 30 i 80 anys i dos xiquets de 10 i 12 anys. El seu estat no ha transcendit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nou Consell de Seguretat Nacional per avaluar l’apagada a Espanya

El president Pedro Sánchez convoca un nou Consell de Seguretat Nacional per avaluar l'apagada que ha afectat la Península Ibèrica, amb reunions clau amb companyies elèctriques i membres de l'Executiu.

Cel Nuvolós i Probabilitat de Pluges a la Comunitat Valenciana

Este dimecres, la Comunitat Valenciana viurà una jornada marcada per un cel nuvolós amb possibilitat de pluges febles, especialment al sud de València i al nord d'Alacant. Les temperatures mínimes i màximes experimentaran un lleuger ascens a la regió.

El Cecopi aprova la desescalada a nivell 1 de la situació d’emergència a la Comunitat Valenciana

El Cecopi ha acordat la desescalada de la situació d'emergència a nivell 1 a la Comunitat Valenciana, després d'una reunió matinal. Aquesta decisió arriba després d'una setmana complicada per l'apagada elèctrica que va afectar tota Espanya.

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana tornen a la normalitat dimecres després de l’apagada

Després d'una apagada significativa, els col·legis, instituts i universitats de la Comunitat Valenciana reprenen les seves activitats lectives. Ajuntaments com els de València i Alacant han confirmat la tornada a la normalitat. Les autoritats recomanen la reobertura quan la situació ho permeti.

Commemoració en Record a les Víctimes de la Dana: Benetússer i Catarroja Col·loquen Corones de Flors

Benetússer i Catarroja homenatgen les víctimes de la dana amb corones de flors als seus Ajuntaments, sis mesos després de la tragèdia que va causar 228 morts i danys milionaris.

Intervencions d’Urgència dels Bombers d’Alacant: 65 Rescats Majoritàriament d’Ascensors

Els Bombers d'Alacant han dut a terme 65 intervencions a causa d'una apagada elèctrica, la majoria enfocades en rescats d'ascensors. Les actuacions es van concentrar en diverses comarques de la província.

La Generalitat Valenciana demana la desescalada a nivell 2 del Pla Territorial d’Emergències

La Generalitat Valenciana ha sol·licitat la desescalada a nivell 2 del Pla Territorial d'Emergències després de la recuperació del subministrament elèctric a la Comunitat Valenciana.

El Genovés Activarà ‘L’Illa de la Pilota’ Este Estiu per Promoure l’Esport Autòcton

L'alcalde del Genovés, Pablo Vilar, ha anunciat l'obertura imminent de 'L'Illa de la Pilota', amb noves instal·lacions esportives dissenyades per a fomentar la pràctica de la pilota valenciana entre joves i adults.