12.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Onze persones rescatades, entre elles un xiquet i un bebé, en un incendi en l’avinguda del Port de València

Incendi avinguda del Port

Fins a sis vehicles sanitaris han acudit al lloc dels fets | Bombers de l’Ajuntament de València

 

ACTUALITZAT 13.45 hores. Segons han informat els Bombers de l’Ajuntament de València, han sigut onze els rescatats en l’incendi produït la matinada d’este divendres en el número 182 de l’avinguda del Port de València. Entre ells, es troben un bebé de dos mesos i un xiquet de dotze anys, a més d’un gos.

 

Sis persones estan ferides, dos d’elles de gravetat. Una xica de 17 anys i un xic de 26 han sigut traslladats pel Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) a l’Hospital la Fe i el seu pronòstic és reservat, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU). Un Suport Vital Bàsic (SVB) ha traslladat a un xiquet de 12 anys a l’Hospital Clínic de València, també amb pronòstic reservat. Un bebé de 2 mesos ha sigut atés per inhalació de fums i traslladat a la Fe pels seus mitjans.

 

 

Els bombers han pogut rescatar a huit persones des de la façana, mentres que les altres tres i el gos han hagut de ser alliberades des de l’interior de l’edifici. La Policia Local de València ha tallat l’avinguda al trànsit i ha acompanyat a les ambulàncies fins als hospitals a on han sigut atesos els sis ferits, mentres els bombers han desallotjat l’edifici.

 

Segons el CICU, l’avís de l’incendi es va produir a les 3.30 hores de la matinada i van acudir al lloc dels fets tres unitats del SAMU, dos del SVB i dos Transports no assistits (TNA). Aaron Cano, regidor de Protecció ciutadana ha afirmat que encara s’estan investigant les circumstàncies de l’incendi per a determinar el seu origen i que totes les persones afectades han pogut ser evacuades.

 

 

Una primera versió dels fets

Quatre persones ferides després de patir un incendi en sa casa en l’avinguda del Port de València, en el número 180, este divendres de matinada. Els serveis d’emergència van rebre algunes cridades que informaven de què un edifici s’estava cremant i el més possible és que hi haguera ferits.

 

Segons han informat els Bombers de València a ‘Las Provincias’, els quatre afectats (dos jóvens de 20 anys, un home i un xiquet), presenten ferides greus. Els dos jóvens tenen cremades per tot el cos i l’home s’ha trencat els dos turmells en intentar eixir de l’habitatge penjant-se per les finestres. 

 

Tot apunta a què l’incendi es va inciar en l’ascensor, que es trobava en la planta baixa del bloc. Els efectius de Bombers de València van eixir del parc de bombers cap a les 3.42 de la matinada per a traure als ferits de sa casa i apagar el foc. També van anar dos ambulàncies i agents de la Policia Local. Pareix que l’interior de les cases no s’ha vist afectat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’excap de Bombers situa la primera defunció de la DANA a les 18.30 en el Cecopi

José Miguel Basset ha declarat que el Cecopi va saber de la primera defunció en la DANA sobre les 18.30, malgrat un wasap de les 16.28 que al·ludia a un mort a Utiel. Ha assegurat que l'És_Alert de les 20.11 no es va decidir en el Cecopi i que va desconéixer també el segon avís de les 20.57

Mor el exalcalde de València Ricard Pérez Casado als 80 anys

Ricard Pérez Casado, alcalde de València entre 1979 i 1989, ha mort als 80 anys. La seua etapa va deixar fites com el Jardí del Túria i el Palau de la Música

Ha mort Ricard Pérez Casado, alcalde de València en els anys 80

El exalcalde de València entre 1979 i 1989, Ricard Pérez Casado, ha mort als 80 anys. La seua trajectòria va marcar una dècada clau per a l'Ajuntament.

Basset es desmarca de l’orde de mobilitzar i retirar als bombers dels llits el 29-O

L'ex responsable dels bombers de València ha assegurat davant la jutgessa que no va decidir ni la mobilització per a vigilar llits ni la retirada del 29-O. També ha sostingut que l'És_Alert de les 20.11 no ho va acordar el Cecopi i que ell va proposar un avís per a romandre a casa.

El CPFF arranca sense perspectives de consens sobre el finançament autonòmic

El CPFF ha començat per a abordar la proposta de finançament autonòmic del Govern sense aparença d'acord. Només Catalunya s'obri al pla, mentres altres comunitats el rebutgen i protesten per l'anunci bilateral previ.

Colp a una xarxa amb més de 100 robatoris en gasolineres, comerços i vivendes en sis províncies

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre membres d'una xarxa a la qual atribuïx més de cent robatoris en gasolineres, comerços i vivendes d'Alacant, Múrcia i altres províncies. L'operació ha permés intervindre diners, joies i vehicles i esclarir assalts comesos de matinada amb un mateix patró.

Basset nega reticències per a enviar l’És_Alert i afirma: ‘calia enviar-la’

L'ex inspector cap José Miguel Basset ha negat reticències al Es_Alert durant la DANA i ha rebutjat que discutira amb el subdirector d'Emergències pel text de l'avís.

Cort en un tram de les línies 4 i 6 de Metrovalencia per danys en la catenària

Les línies 4 i 6 han quedat fora de servici entre Tarongers i Doctor Lluch després d'enganxar-se un camió amb remolc en la catenària. Tècnics valoren els danys i no hi ha hora estimada de normalitat.