Onze persones rescatades, entre elles un xiquet i un bebé, en un incendi en l’avinguda del Port de València

Incendi avinguda del Port

Fins a sis vehicles sanitaris han acudit al lloc dels fets | Bombers de l’Ajuntament de València

 

ACTUALITZAT 13.45 hores. Segons han informat els Bombers de l’Ajuntament de València, han sigut onze els rescatats en l’incendi produït la matinada d’este divendres en el número 182 de l’avinguda del Port de València. Entre ells, es troben un bebé de dos mesos i un xiquet de dotze anys, a més d’un gos.

 

Sis persones estan ferides, dos d’elles de gravetat. Una xica de 17 anys i un xic de 26 han sigut traslladats pel Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) a l’Hospital la Fe i el seu pronòstic és reservat, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU). Un Suport Vital Bàsic (SVB) ha traslladat a un xiquet de 12 anys a l’Hospital Clínic de València, també amb pronòstic reservat. Un bebé de 2 mesos ha sigut atés per inhalació de fums i traslladat a la Fe pels seus mitjans.

 

 

Els bombers han pogut rescatar a huit persones des de la façana, mentres que les altres tres i el gos han hagut de ser alliberades des de l’interior de l’edifici. La Policia Local de València ha tallat l’avinguda al trànsit i ha acompanyat a les ambulàncies fins als hospitals a on han sigut atesos els sis ferits, mentres els bombers han desallotjat l’edifici.

 

Segons el CICU, l’avís de l’incendi es va produir a les 3.30 hores de la matinada i van acudir al lloc dels fets tres unitats del SAMU, dos del SVB i dos Transports no assistits (TNA). Aaron Cano, regidor de Protecció ciutadana ha afirmat que encara s’estan investigant les circumstàncies de l’incendi per a determinar el seu origen i que totes les persones afectades han pogut ser evacuades.

 

 

Una primera versió dels fets

Quatre persones ferides després de patir un incendi en sa casa en l’avinguda del Port de València, en el número 180, este divendres de matinada. Els serveis d’emergència van rebre algunes cridades que informaven de què un edifici s’estava cremant i el més possible és que hi haguera ferits.

 

Segons han informat els Bombers de València a ‘Las Provincias’, els quatre afectats (dos jóvens de 20 anys, un home i un xiquet), presenten ferides greus. Els dos jóvens tenen cremades per tot el cos i l’home s’ha trencat els dos turmells en intentar eixir de l’habitatge penjant-se per les finestres. 

 

Tot apunta a què l’incendi es va inciar en l’ascensor, que es trobava en la planta baixa del bloc. Els efectius de Bombers de València van eixir del parc de bombers cap a les 3.42 de la matinada per a traure als ferits de sa casa i apagar el foc. També van anar dos ambulàncies i agents de la Policia Local. Pareix que l’interior de les cases no s’ha vist afectat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.