Onze persones rescatades, entre elles un xiquet i un bebé, en un incendi en l’avinguda del Port de València

Incendi avinguda del Port

Fins a sis vehicles sanitaris han acudit al lloc dels fets | Bombers de l’Ajuntament de València

 

ACTUALITZAT 13.45 hores. Segons han informat els Bombers de l’Ajuntament de València, han sigut onze els rescatats en l’incendi produït la matinada d’este divendres en el número 182 de l’avinguda del Port de València. Entre ells, es troben un bebé de dos mesos i un xiquet de dotze anys, a més d’un gos.

 

Sis persones estan ferides, dos d’elles de gravetat. Una xica de 17 anys i un xic de 26 han sigut traslladats pel Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) a l’Hospital la Fe i el seu pronòstic és reservat, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU). Un Suport Vital Bàsic (SVB) ha traslladat a un xiquet de 12 anys a l’Hospital Clínic de València, també amb pronòstic reservat. Un bebé de 2 mesos ha sigut atés per inhalació de fums i traslladat a la Fe pels seus mitjans.

 

 

Els bombers han pogut rescatar a huit persones des de la façana, mentres que les altres tres i el gos han hagut de ser alliberades des de l’interior de l’edifici. La Policia Local de València ha tallat l’avinguda al trànsit i ha acompanyat a les ambulàncies fins als hospitals a on han sigut atesos els sis ferits, mentres els bombers han desallotjat l’edifici.

 

Segons el CICU, l’avís de l’incendi es va produir a les 3.30 hores de la matinada i van acudir al lloc dels fets tres unitats del SAMU, dos del SVB i dos Transports no assistits (TNA). Aaron Cano, regidor de Protecció ciutadana ha afirmat que encara s’estan investigant les circumstàncies de l’incendi per a determinar el seu origen i que totes les persones afectades han pogut ser evacuades.

 

 

Una primera versió dels fets

Quatre persones ferides després de patir un incendi en sa casa en l’avinguda del Port de València, en el número 180, este divendres de matinada. Els serveis d’emergència van rebre algunes cridades que informaven de què un edifici s’estava cremant i el més possible és que hi haguera ferits.

 

Segons han informat els Bombers de València a ‘Las Provincias’, els quatre afectats (dos jóvens de 20 anys, un home i un xiquet), presenten ferides greus. Els dos jóvens tenen cremades per tot el cos i l’home s’ha trencat els dos turmells en intentar eixir de l’habitatge penjant-se per les finestres. 

 

Tot apunta a què l’incendi es va inciar en l’ascensor, que es trobava en la planta baixa del bloc. Els efectius de Bombers de València van eixir del parc de bombers cap a les 3.42 de la matinada per a traure als ferits de sa casa i apagar el foc. També van anar dos ambulàncies i agents de la Policia Local. Pareix que l’interior de les cases no s’ha vist afectat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla