Onze persones rescatades, entre elles un xiquet i un bebé, en un incendi en l’avinguda del Port de València

Incendi avinguda del Port

Fins a sis vehicles sanitaris han acudit al lloc dels fets | Bombers de l’Ajuntament de València

 

ACTUALITZAT 13.45 hores. Segons han informat els Bombers de l’Ajuntament de València, han sigut onze els rescatats en l’incendi produït la matinada d’este divendres en el número 182 de l’avinguda del Port de València. Entre ells, es troben un bebé de dos mesos i un xiquet de dotze anys, a més d’un gos.

 

Sis persones estan ferides, dos d’elles de gravetat. Una xica de 17 anys i un xic de 26 han sigut traslladats pel Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) a l’Hospital la Fe i el seu pronòstic és reservat, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU). Un Suport Vital Bàsic (SVB) ha traslladat a un xiquet de 12 anys a l’Hospital Clínic de València, també amb pronòstic reservat. Un bebé de 2 mesos ha sigut atés per inhalació de fums i traslladat a la Fe pels seus mitjans.

 

 

Els bombers han pogut rescatar a huit persones des de la façana, mentres que les altres tres i el gos han hagut de ser alliberades des de l’interior de l’edifici. La Policia Local de València ha tallat l’avinguda al trànsit i ha acompanyat a les ambulàncies fins als hospitals a on han sigut atesos els sis ferits, mentres els bombers han desallotjat l’edifici.

 

Segons el CICU, l’avís de l’incendi es va produir a les 3.30 hores de la matinada i van acudir al lloc dels fets tres unitats del SAMU, dos del SVB i dos Transports no assistits (TNA). Aaron Cano, regidor de Protecció ciutadana ha afirmat que encara s’estan investigant les circumstàncies de l’incendi per a determinar el seu origen i que totes les persones afectades han pogut ser evacuades.

 

 

Una primera versió dels fets

Quatre persones ferides després de patir un incendi en sa casa en l’avinguda del Port de València, en el número 180, este divendres de matinada. Els serveis d’emergència van rebre algunes cridades que informaven de què un edifici s’estava cremant i el més possible és que hi haguera ferits.

 

Segons han informat els Bombers de València a ‘Las Provincias’, els quatre afectats (dos jóvens de 20 anys, un home i un xiquet), presenten ferides greus. Els dos jóvens tenen cremades per tot el cos i l’home s’ha trencat els dos turmells en intentar eixir de l’habitatge penjant-se per les finestres. 

 

Tot apunta a què l’incendi es va inciar en l’ascensor, que es trobava en la planta baixa del bloc. Els efectius de Bombers de València van eixir del parc de bombers cap a les 3.42 de la matinada per a traure als ferits de sa casa i apagar el foc. També van anar dos ambulàncies i agents de la Policia Local. Pareix que l’interior de les cases no s’ha vist afectat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.