26.4 C
València
Divendres, 20 juny, 2025

La fortuna que Isabel Pantoja cobrarà per anar a estos programes de Telecinco

Isabel Pantoja en Madrid después de reunirse con Paolo Vasile. 23 de enero de 2020

No té bona relació amb el presentador Carlos Sobera  | València Diari

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Carlos Sobera rebrà esta nit en el plató de ‘Volverte a ver’ a Isabel Pantoja, una aposta molt gran per a intentar augmentar l’audiència del programa de Telecinco a on l’artista, que acaba d’estrenar videoclip, serà la protagonista i rebrà una sorpresa molt emocionant per part d’algú que no espera, però també cobrarà una gran suma de diners per la seua presència.

 

Desacord entre Sobera i Pantoja que incrementa el salari

Isabel Pantoja i Carlos Sobera ja es coneixen, però no hi hauria molt bona sintonia entre ells perquè a la cantant no li va agradar com la va tractar el presentador quan va voler abandonar ‘Supervivientes’, segons ‘Look’. Per este motiu Pantoja ha exigit més diners de l’habitual per a acudir al programa i enfrontar-se cara acara amb Sobera.

 

La cantant va arribar a un acord amb Mediaset per a participar en algun programa més, a part de formar part del jurat d’‘Idol Kids’ i sempre l’havia cridat l’atenció el de ‘Volverte a ver’, tot i que el desacord amb Carlos Sobera seria la part negativa d’este programa. Fet que hauria provocat que el mateix presentador haguera cridat personalment a Pantoja per a convéncer-la d’anar al seu plató.

 

En firmar la pau, Isabel Pantoja va incrementar les seues exigències econòmiques fins al punt que Mediaset haurà de pagar-li 70.000 euros per l’aparició en dos programes. D’eixa manera, amb l’aparició en ‘Volverte a ver’ d’esta nit, la cantant guanyarà 35.000 euros i l’altra part serà per participar en un altre programa de Telecinco que encara es desconeix. Un enorme desemborsament econòmic que deixa patent la confiança que Mediaset té en ella, ja que, per exemple, l’última edició de ‘Supervivientes’ va ser la més vista de la seua història, juntament amb el salt des de l’helicòpter de la cantant.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Bruce Springsteen, Pet Shop Boys i Hinds protagonitzen el Dia Europeu de la Música 2025 amb concerts en tota Espanya

El Dia Europeu de la Música 2025 se celebra amb grans concerts internacionals i actuacions nacionals en múltiples ciutats espanyoles, convidant a gaudir d'una diversa oferta musical durant tot el cap de setmana.

Ahmed Abou, supervivent de l’Aquarius, relata com la por desapareix en pujar a una pastera

Ahmed Abou, refugiat sudanés i supervivent de l'Aquarius, compte la seua experiència migratòria des de Sudan fins a la seua vida actual a Valladolid, destacant com la por desapareix en afrontar la travessia en pastera i el seu procés d'integració a Espanya.

Cap de setmana amb altes temperatures i possibilitat de tempestes vespertines en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enfrontarà un cap de setmana amb temperatures elevades i possibilitat de ruixats i tempestes fortes en zones interiors durant les vesprades, segons Aemet.

Lleu descens en sol·licituds d’asil en la Comunitat Valenciana en 2024 segons CEAR

La Comunitat Valenciana registra un lleu descens en les peticions d'asil en 2024 amb 7.973 sol·licituds, segons informe de CEAR, mentres creixen desplaçaments forçats a nivell mundial.

‘Scriptura Restituta’, d’Alaitz Zalbidea, premi València Nova d’assaig 2025  

Este guardó està dotat amb 15.000 euros, i serà editat per l'Institut Alfons el Magnànim

El quadre de Felip V penjat boca avall torna a Xàtiva després d’una restauració innovadora

El Museu de Belles Arts de Xàtiva torna a exhibir el quadre de Felip V que va estar penjat boca avall, després de quasi dos anys de restauració amb tecnologia de realitat augmentada.

Restauració del quadre de Felip V a Xàtiva: torna a la seua exposició després de quasi dos anys

El Museu de Belles Arts de Xàtiva reexposa el quadre de Felip V després de quasi dos anys de restauració, destacant noves tècniques com la realitat augmentada.

PP i Vox rebutgen propostes del PSPV per a combatre la prostitució en Les Corts Valencianes amid crítiques pel cas Koldo

El PP i Vox han rebutjat les iniciatives del PSPV que proposaven sancions contra la prostitució en establiments i usuaris, mentres critiquen al PSOE per escàndols entorn del cas Koldo.