L’encontre sorpresa que posa a Fran Rivera entre l’espasa i la paret

Fran Rivera en una imagen de Instagram

Fran Rivera contra les cordes amb la seua exdona | Instagram

 

Fran Rivera, feliçment casat amb Loudes Montes, va acudir amb la seua dona a la festa d’aniversari de María Jiménez, una molt bona amiga del torero. Per a la sorpresa de Rivera, la seua exdona i mare de la seua filla Tana, Eugenia Martínez d’Irujo, va acudir a la celebració.

 

María Jiménez va congregar a la seua casa de Chiclana de la Frontera moltes cares conegudes, però, segons pareix, el que va cridar més l’atenció va ser l’inesperat retrobament entre Rivera i Martínez d’Irujo, ja que, després d’haver mantingut una actitud distant, es van saludar amb cordialitat i van tindre un tracte bastant agradable. Este retrobament ha posat contra les cordes al torero, ja que feia molt de temps que no veia a la seua exdona. El secretisme sobre la seua relació s’ha mantingut durant molt de temps, des de què Rivera està amb Lourdes Montes.

 

Discussions per la custòdia de la seua filla

En els últims anys, l’exmatrimoni ha tingut discussions bastant tenses. Mai han mantingut un tracte pròxim. Ara, pel bé de la seua filla haurien decidit fer les paus. L’any 2012, Francisco va reclamar la custòdia de Tana i això va derivar en un dur enfrontament entre els dos, fins al punt de no parlar-se en un bon temps. La relació, com era d’esperar, va ser molt comentada en mitjans de comunicació i premsa rosa.

 

D’esta manera, després d’esta inesperada retrobada, pareix que el bon tracte i la cordialitat s’ha afermat entre els dos. Probablement este acostament que s’ha vist en l’aniversari de María Jiménez, ja havia començat a germinar després del xicotet problema de salut que va tindre Tana, que va patir desmais.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.