Mastodon
25.7 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

L’encontre sorpresa que posa a Fran Rivera entre l’espasa i la paret

Fran Rivera en una imagen de Instagram

Fran Rivera contra les cordes amb la seua exdona | Instagram

 

Fran Rivera, feliçment casat amb Loudes Montes, va acudir amb la seua dona a la festa d’aniversari de María Jiménez, una molt bona amiga del torero. Per a la sorpresa de Rivera, la seua exdona i mare de la seua filla Tana, Eugenia Martínez d’Irujo, va acudir a la celebració.

 

María Jiménez va congregar a la seua casa de Chiclana de la Frontera moltes cares conegudes, però, segons pareix, el que va cridar més l’atenció va ser l’inesperat retrobament entre Rivera i Martínez d’Irujo, ja que, després d’haver mantingut una actitud distant, es van saludar amb cordialitat i van tindre un tracte bastant agradable. Este retrobament ha posat contra les cordes al torero, ja que feia molt de temps que no veia a la seua exdona. El secretisme sobre la seua relació s’ha mantingut durant molt de temps, des de què Rivera està amb Lourdes Montes.

 

Discussions per la custòdia de la seua filla

En els últims anys, l’exmatrimoni ha tingut discussions bastant tenses. Mai han mantingut un tracte pròxim. Ara, pel bé de la seua filla haurien decidit fer les paus. L’any 2012, Francisco va reclamar la custòdia de Tana i això va derivar en un dur enfrontament entre els dos, fins al punt de no parlar-se en un bon temps. La relació, com era d’esperar, va ser molt comentada en mitjans de comunicació i premsa rosa.

 

D’esta manera, després d’esta inesperada retrobada, pareix que el bon tracte i la cordialitat s’ha afermat entre els dos. Probablement este acostament que s’ha vist en l’aniversari de María Jiménez, ja havia començat a germinar després del xicotet problema de salut que va tindre Tana, que va patir desmais.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.