L’encontre sorpresa que posa a Fran Rivera entre l’espasa i la paret

Fran Rivera en una imagen de Instagram

Fran Rivera contra les cordes amb la seua exdona | Instagram

 

Fran Rivera, feliçment casat amb Loudes Montes, va acudir amb la seua dona a la festa d’aniversari de María Jiménez, una molt bona amiga del torero. Per a la sorpresa de Rivera, la seua exdona i mare de la seua filla Tana, Eugenia Martínez d’Irujo, va acudir a la celebració.

 

María Jiménez va congregar a la seua casa de Chiclana de la Frontera moltes cares conegudes, però, segons pareix, el que va cridar més l’atenció va ser l’inesperat retrobament entre Rivera i Martínez d’Irujo, ja que, després d’haver mantingut una actitud distant, es van saludar amb cordialitat i van tindre un tracte bastant agradable. Este retrobament ha posat contra les cordes al torero, ja que feia molt de temps que no veia a la seua exdona. El secretisme sobre la seua relació s’ha mantingut durant molt de temps, des de què Rivera està amb Lourdes Montes.

 

Discussions per la custòdia de la seua filla

En els últims anys, l’exmatrimoni ha tingut discussions bastant tenses. Mai han mantingut un tracte pròxim. Ara, pel bé de la seua filla haurien decidit fer les paus. L’any 2012, Francisco va reclamar la custòdia de Tana i això va derivar en un dur enfrontament entre els dos, fins al punt de no parlar-se en un bon temps. La relació, com era d’esperar, va ser molt comentada en mitjans de comunicació i premsa rosa.

 

D’esta manera, després d’esta inesperada retrobada, pareix que el bon tracte i la cordialitat s’ha afermat entre els dos. Probablement este acostament que s’ha vist en l’aniversari de María Jiménez, ja havia començat a germinar després del xicotet problema de salut que va tindre Tana, que va patir desmais.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.