L’encontre sorpresa que posa a Fran Rivera entre l’espasa i la paret

Fran Rivera en una imagen de Instagram

Fran Rivera contra les cordes amb la seua exdona | Instagram

 

Fran Rivera, feliçment casat amb Loudes Montes, va acudir amb la seua dona a la festa d’aniversari de María Jiménez, una molt bona amiga del torero. Per a la sorpresa de Rivera, la seua exdona i mare de la seua filla Tana, Eugenia Martínez d’Irujo, va acudir a la celebració.

 

María Jiménez va congregar a la seua casa de Chiclana de la Frontera moltes cares conegudes, però, segons pareix, el que va cridar més l’atenció va ser l’inesperat retrobament entre Rivera i Martínez d’Irujo, ja que, després d’haver mantingut una actitud distant, es van saludar amb cordialitat i van tindre un tracte bastant agradable. Este retrobament ha posat contra les cordes al torero, ja que feia molt de temps que no veia a la seua exdona. El secretisme sobre la seua relació s’ha mantingut durant molt de temps, des de què Rivera està amb Lourdes Montes.

 

Discussions per la custòdia de la seua filla

En els últims anys, l’exmatrimoni ha tingut discussions bastant tenses. Mai han mantingut un tracte pròxim. Ara, pel bé de la seua filla haurien decidit fer les paus. L’any 2012, Francisco va reclamar la custòdia de Tana i això va derivar en un dur enfrontament entre els dos, fins al punt de no parlar-se en un bon temps. La relació, com era d’esperar, va ser molt comentada en mitjans de comunicació i premsa rosa.

 

D’esta manera, després d’esta inesperada retrobada, pareix que el bon tracte i la cordialitat s’ha afermat entre els dos. Probablement este acostament que s’ha vist en l’aniversari de María Jiménez, ja havia començat a germinar després del xicotet problema de salut que va tindre Tana, que va patir desmais.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia Basket femení arranca la pretemporada el 17 d’agost amb dos amistosos clau

El Valencia Basket femení començarà la pretemporada el 17 d’agost, farà només dos amistosos i arribarà a la Supercopa LF Endesa amb quasi tres setmanes de preparació.

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat l’avís groc este dimecres a la vesprada a l’interior nord de Castelló per pluges intenses, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent, i manté també avisos per calor en punts de València i Alacant.

Quatre detinguts en desmantellar dos laboratoris de marihuana a la Marina Alta

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens i ha desmantellat dos laboratoris interiors de marihuana a la Marina Alta, amb registres a Oliva, Adsubia i la Vall de la Gallinera. Els arrestats estan investigats per delictes contra la salut pública, pertinença a grup criminal, armes i frau elèctric.

Compromís denuncia una caiguda del 40 % en la venda d’entrades dels concerts de Vivers

Compromís ha criticat que els concerts de Vivers han venut enguany 33.626 entrades, un 40 % menys que en 2023, i acusa el govern municipal de voler amagar les dades i aplicar censura cultural.

Xixona es transforma en capital mundial de la trompeta amb el VIII FIT

Xixona acull de l’1 al 6 d’agost el VIII Festival Internacional de Trompeta, amb cinc concerts gratuïts i concursos per a joves talents, i reunix figures destacades d’Europa, Àsia, Iberoamèrica i els Estats Units.

La Comunitat Valenciana lidera la creació d’ocupació en l’últim any malgrat pujar l’atur al juliol

La Comunitat Valenciana se situa entre les autonomies que més llocs de treball han creat en els últims dotze mesos, tot i registrar una pujada de l’atur al juliol i una afiliació que creix per davall d’altres territoris.

Com mirar l’eclipsi solar del 12 d’agost sense fer-se mal als ulls

Els òptics-optometristes de la Comunitat Valenciana alerten que observar l’eclipsi solar del 12 d’agost sense protecció adequada pot causar danys irreversibles en la retina i recomanen només ulleres homologades o sistemes d’observació indirecta.

Un llibre rescata l’exili del músic Deseado Mercadal, inspiració de la novel·la de Tomás Andújar

El periodista alacantí Tomás Andújar ha convertit la vida del músic exiliat Deseado Mercadal en la novel·la 'Donde acaba el agua', on narra el seu pas pels camps francesos al nord d’Àfrica i reflexiona sobre la memòria de la Guerra Civil.
FILMOTECA D'ESTIU