Es complica la investigació de la mort de Fran Álvarez amb l’aparició de nova informació

Fran Álvarez fotografiado en plena calle

Van trobar el telèfon mòbil de Fran completament trencat | València Diari

 

La mort de Fran Álvarez continua amagant molts misteris que a poc a poc van eixint a la llum. Els resultats oficials de l’autòpsia hauran d’esperar, però la família ja ha pogut accedir als resultats preliminars. El reporter Kike Calleja s’ha aproximat als familiars i amics de Fran i ha explicat en ‘Sálvame’ unes noves dades que no acaben de quadrar amb la història que s’havia explicat en un principi.

 

Calleja afirmava que no podia explicar tots els detalls per respecte a la família, però sí ha pogut confirmar que la mort es va produir divendres, i no dissabte com tots creien: «Va ser divendres per la nit, i no dissabte, quan el van vore amb la seua parella i van tenir una forta discussió». A falta de resultats oficials, els primers indicis apunten a una parada cardiorespiratòria, però Calleja ha pogut assegurar que «no va patir en cap moment».

 

Fran havia destrossat el mòbil després d’una discussió 

A demés, assenyala que quan van entrar en la casa i van trobar el cos del cambrer, estava acompanyat del seu telèfon mòbil completament trencat, com a resultat de la baralla amb la seua parella, Nuria. «Quan el van trobar van descobrir que tenia el telèfon mòbil i que l’havia destrossat després de la discussió. La seua parella va anar dissabte pel matí a tocar a la seua porta, però ningú va contestar».

 

Esta nova informació que apunta que la defunció es podria haver produït divendres i no dissabte només fa que crear més dubtes, ja que les diferents versions sobre les últimes hores del cambrer son encara més difoses. «L’últim dia que els seus amics el van vore, encara que no tenia molta relació amb cap, va ser el passat dijous acompanyat de la seua parella en un conegut bingo. Divendres per la nit es va produir la discussió i ningú el va tornar a vore».

 

Un amic i veí va vore llum a l’habitació de Fran diumenge pel matí

Els dubtes augmenten amb les dades noves que es van coneixent. Per començar, un amic i veí de Fran assegura haver vist llum en sa casa el matí del diumenge, encenent-se al voltant de les huit. Afirma que quan va tornar del carrer sobre les 12 del migdia, la llum ja estava apagada. Això suposaria que algú es trobava en casa de Fran després de la seua defunció, o que l’amic del cambrer va confondre l’habitació de la que parlava.

 

Per altra banda, és d’estranyar que la seua parella tocara a la porta de Fran i no insistira davant la seua negativa. A demés, la defunció s’hauria produït divendres i el cos no va ser trobat fins diumenge. Crida l’atenció que la seua parella no intentara localitzar-lo, i que el cos fora trobat com a resultat de la seua absència en el treball. 

 

Una veïna de Fran ha parlat amb els col·laboradors de ‘Sálvame’ i ha assenyalat que la setmana anterior a la seua mort el va vore amb molt bona cara. «Estava perfecte. Quan estava malament se li notava, estava com anat, se li distorsionava la cara».

 

Esta mateixa veïna va ser la primera en enterar-se de la mort, ja que va sentir els crits de la parella i de la companya de feina de Fran: «El van trobar i van començar a cridar. Vaig escoltar a la parella parlant per telèfon, dient que es van vore divendres a la nit, van discutir, va vindre dissabte, no la va obrir i ella se’n va anar». Això explicaria la desesperació mostrada en Nuria durant el funeral de Fran, ja que al dolor de la mort se suma a que les seues últimes paraules amb ell van resultar ser una forta discussió.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.