Es complica la investigació de la mort de Fran Álvarez amb l’aparició de nova informació

Fran Álvarez fotografiado en plena calle

Van trobar el telèfon mòbil de Fran completament trencat | València Diari

 

La mort de Fran Álvarez continua amagant molts misteris que a poc a poc van eixint a la llum. Els resultats oficials de l’autòpsia hauran d’esperar, però la família ja ha pogut accedir als resultats preliminars. El reporter Kike Calleja s’ha aproximat als familiars i amics de Fran i ha explicat en ‘Sálvame’ unes noves dades que no acaben de quadrar amb la història que s’havia explicat en un principi.

 

Calleja afirmava que no podia explicar tots els detalls per respecte a la família, però sí ha pogut confirmar que la mort es va produir divendres, i no dissabte com tots creien: «Va ser divendres per la nit, i no dissabte, quan el van vore amb la seua parella i van tenir una forta discussió». A falta de resultats oficials, els primers indicis apunten a una parada cardiorespiratòria, però Calleja ha pogut assegurar que «no va patir en cap moment».

 

Fran havia destrossat el mòbil després d’una discussió 

A demés, assenyala que quan van entrar en la casa i van trobar el cos del cambrer, estava acompanyat del seu telèfon mòbil completament trencat, com a resultat de la baralla amb la seua parella, Nuria. «Quan el van trobar van descobrir que tenia el telèfon mòbil i que l’havia destrossat després de la discussió. La seua parella va anar dissabte pel matí a tocar a la seua porta, però ningú va contestar».

 

Esta nova informació que apunta que la defunció es podria haver produït divendres i no dissabte només fa que crear més dubtes, ja que les diferents versions sobre les últimes hores del cambrer son encara més difoses. «L’últim dia que els seus amics el van vore, encara que no tenia molta relació amb cap, va ser el passat dijous acompanyat de la seua parella en un conegut bingo. Divendres per la nit es va produir la discussió i ningú el va tornar a vore».

 

Un amic i veí va vore llum a l’habitació de Fran diumenge pel matí

Els dubtes augmenten amb les dades noves que es van coneixent. Per començar, un amic i veí de Fran assegura haver vist llum en sa casa el matí del diumenge, encenent-se al voltant de les huit. Afirma que quan va tornar del carrer sobre les 12 del migdia, la llum ja estava apagada. Això suposaria que algú es trobava en casa de Fran després de la seua defunció, o que l’amic del cambrer va confondre l’habitació de la que parlava.

 

Per altra banda, és d’estranyar que la seua parella tocara a la porta de Fran i no insistira davant la seua negativa. A demés, la defunció s’hauria produït divendres i el cos no va ser trobat fins diumenge. Crida l’atenció que la seua parella no intentara localitzar-lo, i que el cos fora trobat com a resultat de la seua absència en el treball. 

 

Una veïna de Fran ha parlat amb els col·laboradors de ‘Sálvame’ i ha assenyalat que la setmana anterior a la seua mort el va vore amb molt bona cara. «Estava perfecte. Quan estava malament se li notava, estava com anat, se li distorsionava la cara».

 

Esta mateixa veïna va ser la primera en enterar-se de la mort, ja que va sentir els crits de la parella i de la companya de feina de Fran: «El van trobar i van començar a cridar. Vaig escoltar a la parella parlant per telèfon, dient que es van vore divendres a la nit, van discutir, va vindre dissabte, no la va obrir i ella se’n va anar». Això explicaria la desesperació mostrada en Nuria durant el funeral de Fran, ja que al dolor de la mort se suma a que les seues últimes paraules amb ell van resultar ser una forta discussió.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.