Es complica la investigació de la mort de Fran Álvarez amb l’aparició de nova informació

Fran Álvarez fotografiado en plena calle

Van trobar el telèfon mòbil de Fran completament trencat | València Diari

 

La mort de Fran Álvarez continua amagant molts misteris que a poc a poc van eixint a la llum. Els resultats oficials de l’autòpsia hauran d’esperar, però la família ja ha pogut accedir als resultats preliminars. El reporter Kike Calleja s’ha aproximat als familiars i amics de Fran i ha explicat en ‘Sálvame’ unes noves dades que no acaben de quadrar amb la història que s’havia explicat en un principi.

 

Calleja afirmava que no podia explicar tots els detalls per respecte a la família, però sí ha pogut confirmar que la mort es va produir divendres, i no dissabte com tots creien: «Va ser divendres per la nit, i no dissabte, quan el van vore amb la seua parella i van tenir una forta discussió». A falta de resultats oficials, els primers indicis apunten a una parada cardiorespiratòria, però Calleja ha pogut assegurar que «no va patir en cap moment».

 

Fran havia destrossat el mòbil després d’una discussió 

A demés, assenyala que quan van entrar en la casa i van trobar el cos del cambrer, estava acompanyat del seu telèfon mòbil completament trencat, com a resultat de la baralla amb la seua parella, Nuria. «Quan el van trobar van descobrir que tenia el telèfon mòbil i que l’havia destrossat després de la discussió. La seua parella va anar dissabte pel matí a tocar a la seua porta, però ningú va contestar».

 

Esta nova informació que apunta que la defunció es podria haver produït divendres i no dissabte només fa que crear més dubtes, ja que les diferents versions sobre les últimes hores del cambrer son encara més difoses. «L’últim dia que els seus amics el van vore, encara que no tenia molta relació amb cap, va ser el passat dijous acompanyat de la seua parella en un conegut bingo. Divendres per la nit es va produir la discussió i ningú el va tornar a vore».

 

Un amic i veí va vore llum a l’habitació de Fran diumenge pel matí

Els dubtes augmenten amb les dades noves que es van coneixent. Per començar, un amic i veí de Fran assegura haver vist llum en sa casa el matí del diumenge, encenent-se al voltant de les huit. Afirma que quan va tornar del carrer sobre les 12 del migdia, la llum ja estava apagada. Això suposaria que algú es trobava en casa de Fran després de la seua defunció, o que l’amic del cambrer va confondre l’habitació de la que parlava.

 

Per altra banda, és d’estranyar que la seua parella tocara a la porta de Fran i no insistira davant la seua negativa. A demés, la defunció s’hauria produït divendres i el cos no va ser trobat fins diumenge. Crida l’atenció que la seua parella no intentara localitzar-lo, i que el cos fora trobat com a resultat de la seua absència en el treball. 

 

Una veïna de Fran ha parlat amb els col·laboradors de ‘Sálvame’ i ha assenyalat que la setmana anterior a la seua mort el va vore amb molt bona cara. «Estava perfecte. Quan estava malament se li notava, estava com anat, se li distorsionava la cara».

 

Esta mateixa veïna va ser la primera en enterar-se de la mort, ja que va sentir els crits de la parella i de la companya de feina de Fran: «El van trobar i van començar a cridar. Vaig escoltar a la parella parlant per telèfon, dient que es van vore divendres a la nit, van discutir, va vindre dissabte, no la va obrir i ella se’n va anar». Això explicaria la desesperació mostrada en Nuria durant el funeral de Fran, ja que al dolor de la mort se suma a que les seues últimes paraules amb ell van resultar ser una forta discussió.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.

Descens de les màximes i ruixats dèbils al sud de la Comunitat este divendres

Este divendres s’espera cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb ruixats dèbils possibles al sud i temperatures màximes en descens. El dissabte continuaran els cels tranquils, amb mínimes més baixes i canvis lleugers en les màximes segons la zona.

Més de 160 veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler passen la nit a la Fonteta

Un total de 161 persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims han passat la nit al pavelló de la Fonteta, mentres continuen els treballs d’extinció i les principals carreteres de la zona seguixen tallades.

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.