Es complica la investigació de la mort de Fran Álvarez amb l’aparició de nova informació

Fran Álvarez fotografiado en plena calle

Van trobar el telèfon mòbil de Fran completament trencat | València Diari

 

La mort de Fran Álvarez continua amagant molts misteris que a poc a poc van eixint a la llum. Els resultats oficials de l’autòpsia hauran d’esperar, però la família ja ha pogut accedir als resultats preliminars. El reporter Kike Calleja s’ha aproximat als familiars i amics de Fran i ha explicat en ‘Sálvame’ unes noves dades que no acaben de quadrar amb la història que s’havia explicat en un principi.

 

Calleja afirmava que no podia explicar tots els detalls per respecte a la família, però sí ha pogut confirmar que la mort es va produir divendres, i no dissabte com tots creien: «Va ser divendres per la nit, i no dissabte, quan el van vore amb la seua parella i van tenir una forta discussió». A falta de resultats oficials, els primers indicis apunten a una parada cardiorespiratòria, però Calleja ha pogut assegurar que «no va patir en cap moment».

 

Fran havia destrossat el mòbil després d’una discussió 

A demés, assenyala que quan van entrar en la casa i van trobar el cos del cambrer, estava acompanyat del seu telèfon mòbil completament trencat, com a resultat de la baralla amb la seua parella, Nuria. «Quan el van trobar van descobrir que tenia el telèfon mòbil i que l’havia destrossat després de la discussió. La seua parella va anar dissabte pel matí a tocar a la seua porta, però ningú va contestar».

 

Esta nova informació que apunta que la defunció es podria haver produït divendres i no dissabte només fa que crear més dubtes, ja que les diferents versions sobre les últimes hores del cambrer son encara més difoses. «L’últim dia que els seus amics el van vore, encara que no tenia molta relació amb cap, va ser el passat dijous acompanyat de la seua parella en un conegut bingo. Divendres per la nit es va produir la discussió i ningú el va tornar a vore».

 

Un amic i veí va vore llum a l’habitació de Fran diumenge pel matí

Els dubtes augmenten amb les dades noves que es van coneixent. Per començar, un amic i veí de Fran assegura haver vist llum en sa casa el matí del diumenge, encenent-se al voltant de les huit. Afirma que quan va tornar del carrer sobre les 12 del migdia, la llum ja estava apagada. Això suposaria que algú es trobava en casa de Fran després de la seua defunció, o que l’amic del cambrer va confondre l’habitació de la que parlava.

 

Per altra banda, és d’estranyar que la seua parella tocara a la porta de Fran i no insistira davant la seua negativa. A demés, la defunció s’hauria produït divendres i el cos no va ser trobat fins diumenge. Crida l’atenció que la seua parella no intentara localitzar-lo, i que el cos fora trobat com a resultat de la seua absència en el treball. 

 

Una veïna de Fran ha parlat amb els col·laboradors de ‘Sálvame’ i ha assenyalat que la setmana anterior a la seua mort el va vore amb molt bona cara. «Estava perfecte. Quan estava malament se li notava, estava com anat, se li distorsionava la cara».

 

Esta mateixa veïna va ser la primera en enterar-se de la mort, ja que va sentir els crits de la parella i de la companya de feina de Fran: «El van trobar i van començar a cridar. Vaig escoltar a la parella parlant per telèfon, dient que es van vore divendres a la nit, van discutir, va vindre dissabte, no la va obrir i ella se’n va anar». Això explicaria la desesperació mostrada en Nuria durant el funeral de Fran, ja que al dolor de la mort se suma a que les seues últimes paraules amb ell van resultar ser una forta discussió.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet preveu les primeres nits tropicals en la costa valenciana la setmana vinent

Aemet anticipa un repunt de les temperatures nocturnes en el litoral de la Comunitat Valenciana en la segona mitat de la setmana vinent, amb mínimes que no baixaran dels 20 graus.

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.

Milers de valencianistes marxen contra la gestió de Lim i assenyalen a les autoritats locals

Milers d'aficionats del València es van manifestar en la prèvia de l'últim partit de Lliga per a exigir l'eixida de Peter Lim i denunciar la passivitat de les institucions locals.

Milers de docents i famílies omplin el centre de València en la gran marxa per la vaga indefinida

Docents, famílies i estudiants omplin el centre de València en una nova manifestació per a reforçar la vaga indefinida mentres els sindicats preparen una contraproposta per a Educació.

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.

Un incendi de palets en una nau d’Almoradí mobilitza a diversos parcs de bombers

Un incendi en una acumulació de palets en una empresa del metall d'Almoradí ha obligat a desplegar recursos de diversos parcs de bombers, sense causar ferits.