Es complica la investigació de la mort de Fran Álvarez amb l’aparició de nova informació

Fran Álvarez fotografiado en plena calle

Van trobar el telèfon mòbil de Fran completament trencat | València Diari

 

La mort de Fran Álvarez continua amagant molts misteris que a poc a poc van eixint a la llum. Els resultats oficials de l’autòpsia hauran d’esperar, però la família ja ha pogut accedir als resultats preliminars. El reporter Kike Calleja s’ha aproximat als familiars i amics de Fran i ha explicat en ‘Sálvame’ unes noves dades que no acaben de quadrar amb la història que s’havia explicat en un principi.

 

Calleja afirmava que no podia explicar tots els detalls per respecte a la família, però sí ha pogut confirmar que la mort es va produir divendres, i no dissabte com tots creien: «Va ser divendres per la nit, i no dissabte, quan el van vore amb la seua parella i van tenir una forta discussió». A falta de resultats oficials, els primers indicis apunten a una parada cardiorespiratòria, però Calleja ha pogut assegurar que «no va patir en cap moment».

 

Fran havia destrossat el mòbil després d’una discussió 

A demés, assenyala que quan van entrar en la casa i van trobar el cos del cambrer, estava acompanyat del seu telèfon mòbil completament trencat, com a resultat de la baralla amb la seua parella, Nuria. «Quan el van trobar van descobrir que tenia el telèfon mòbil i que l’havia destrossat després de la discussió. La seua parella va anar dissabte pel matí a tocar a la seua porta, però ningú va contestar».

 

Esta nova informació que apunta que la defunció es podria haver produït divendres i no dissabte només fa que crear més dubtes, ja que les diferents versions sobre les últimes hores del cambrer son encara més difoses. «L’últim dia que els seus amics el van vore, encara que no tenia molta relació amb cap, va ser el passat dijous acompanyat de la seua parella en un conegut bingo. Divendres per la nit es va produir la discussió i ningú el va tornar a vore».

 

Un amic i veí va vore llum a l’habitació de Fran diumenge pel matí

Els dubtes augmenten amb les dades noves que es van coneixent. Per començar, un amic i veí de Fran assegura haver vist llum en sa casa el matí del diumenge, encenent-se al voltant de les huit. Afirma que quan va tornar del carrer sobre les 12 del migdia, la llum ja estava apagada. Això suposaria que algú es trobava en casa de Fran després de la seua defunció, o que l’amic del cambrer va confondre l’habitació de la que parlava.

 

Per altra banda, és d’estranyar que la seua parella tocara a la porta de Fran i no insistira davant la seua negativa. A demés, la defunció s’hauria produït divendres i el cos no va ser trobat fins diumenge. Crida l’atenció que la seua parella no intentara localitzar-lo, i que el cos fora trobat com a resultat de la seua absència en el treball. 

 

Una veïna de Fran ha parlat amb els col·laboradors de ‘Sálvame’ i ha assenyalat que la setmana anterior a la seua mort el va vore amb molt bona cara. «Estava perfecte. Quan estava malament se li notava, estava com anat, se li distorsionava la cara».

 

Esta mateixa veïna va ser la primera en enterar-se de la mort, ja que va sentir els crits de la parella i de la companya de feina de Fran: «El van trobar i van començar a cridar. Vaig escoltar a la parella parlant per telèfon, dient que es van vore divendres a la nit, van discutir, va vindre dissabte, no la va obrir i ella se’n va anar». Això explicaria la desesperació mostrada en Nuria durant el funeral de Fran, ja que al dolor de la mort se suma a que les seues últimes paraules amb ell van resultar ser una forta discussió.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.