L’exmarit de Belén Esteban, Fran Álvarez, ha mort

Fran Álvarez paseando por la calle

Fran Álvarez ha mort als 43 anys d’edat  | València Diari

 

‘Viva la vida’ va començar el programa del diumenge 9 de febrer de vesprada amb una última hora que ha deixat totalment descol·locats a tots els col·laboradors del programa. Emma García anunciava la mort de exparella de Belén Esteban, Fran Álvarez. Tot i que encara es desconeixen tots els detalls de la defunció, la periodista Isabel Rábago sí que ha pogut avançar que va ser trobat sense vida en el seu pis en Madrid.

 

A pesar de què que el programa no va voler precipitar-se, els col·laboradors han volgut recordar als espectadors els problemes d’addiccions que ha patit en els últims anys i que en part, van ser el detonant de la ruptura amb la col·laboradora estrella de Telecinco, Belén Esteban.  Álvarez ha perdut la vida a l’edat de 43 anys, deixant un fill sense pare.

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ i Fran es van casar l’any 2008 i van viure junts en matrimoni fins a l’any 2014, quan van decidir divorciar-se. La seua posterior relació no ha sigut gens bona. Des d’eixe moment no se sabia massa de la vida de l’exmarit de Belén Esteban, tot i que alguns mitjans van informar que estava passant per un delicat moment d’addiccions.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.

El Consell dona llum verda a tres grans contractes sanitaris per més de 1.100 milions

El Consell autoritza tres grans contractes sanitaris per 1.106,8 milions per a neteja de centres, compra de medicaments i analítiques clíniques en La Fe, a més d'adaptar la normativa d'establiments de productes sanitaris.

El Consell obri la negociació per a aplicar la jornada de 35 hores a partir de 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària. Sindicats com a CCOO i UGT reclamen concreció, homogeneïtat i més rapidesa en Sanitat.

Arranca a Orihuela la Senda del Poeta més reivindicativa i polèmica

La Senda del Poeta dedicada a Miguel Hernández comença a Orihuela marcada per la retirada de fons de l'IVAJ, un reforç del suport estatal i un fort pols polític i memorialista.

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.