L’exmarit de Belén Esteban, Fran Álvarez, ha mort

Fran Álvarez paseando por la calle

Fran Álvarez ha mort als 43 anys d’edat  | València Diari

 

‘Viva la vida’ va començar el programa del diumenge 9 de febrer de vesprada amb una última hora que ha deixat totalment descol·locats a tots els col·laboradors del programa. Emma García anunciava la mort de exparella de Belén Esteban, Fran Álvarez. Tot i que encara es desconeixen tots els detalls de la defunció, la periodista Isabel Rábago sí que ha pogut avançar que va ser trobat sense vida en el seu pis en Madrid.

 

A pesar de què que el programa no va voler precipitar-se, els col·laboradors han volgut recordar als espectadors els problemes d’addiccions que ha patit en els últims anys i que en part, van ser el detonant de la ruptura amb la col·laboradora estrella de Telecinco, Belén Esteban.  Álvarez ha perdut la vida a l’edat de 43 anys, deixant un fill sense pare.

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ i Fran es van casar l’any 2008 i van viure junts en matrimoni fins a l’any 2014, quan van decidir divorciar-se. La seua posterior relació no ha sigut gens bona. Des d’eixe moment no se sabia massa de la vida de l’exmarit de Belén Esteban, tot i que alguns mitjans van informar que estava passant per un delicat moment d’addiccions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.

Reoberta l’A-35 a Xàtiva després de dos hores tallada per un accident amb un ferit

L'A-35 ha romàs tallada unes dos hores a Xàtiva, sentit València, després d'un accident d'un turisme que ha deixat un home de 60 anys ferit i traslladat a l'hospital.

Desallotgen un càmping per un incendi forestal a Rugat ja controlat

Un incendi forestal declarat a Rugat va obligar a desallotjar de manera preventiva un càmping pròxim, encara que el foc va quedar controlat en menys d'una hora i els allotjats van poder preparar el seu retorn.

Atenes vibra amb la Final Four de l’Eurolliga i el somni de la corona europea

Atenes recupera la Final Four de l'Eurolliga dènou anys després i s'ompli d'aficionats de Reial Madrid, València Basket, Fenerbahce i Olympiacos que somien amb la corona europea.

La Nova Muixeranga d’Algemesí retrà homenatge a Catarroja a les víctimes de la dana de 2024

La Nova Muixeranga d'Algemesí celebrarà este dissabte en el Parc dels Barraques de Catarroja un acte d'homenatge a les víctimes mortals i persones afectades per la dana de 2024, amb figures humanes, ofrena floral i lliurament de fons solidaris.

La Diputació de València reunix la poesia completa de Max Aub en 825 referències

La Diputació de València publica Poesia completa 1925-1972 de Max Aub, un volum que reunix 825 composicions, més de 500 d'elles inèdites, i consolida el seu llegat poètic.

José María Ángel manté davant el jutge que desconeixia el seu títol universitari fals

El excomisionado del Govern per a la DANA reitera davant el jutge que no va elaborar el suposat títol d'Arxivística de 1983, afirma que no el va usar en la seua carrera professional i ho atribuïx a un error administratiu.

Maria Schneider, Esperanza Spalding i Lizz Wright lideren el Festival de Jazz de València 2026

El Festival de Jazz de València celebrarà la seua 29 edició entre el 24 de juny i el 26 de juliol amb quinze concerts i grans figures internacionals com Maria Schneider, Esperanza Spalding, Joe Lovano, Włodek Pawlik i Lizz Wright, a més d'una àmplia representació del jazz valencià.