L’exmarit de Belén Esteban, Fran Álvarez, ha mort

Fran Álvarez paseando por la calle

Fran Álvarez ha mort als 43 anys d’edat  | València Diari

 

‘Viva la vida’ va començar el programa del diumenge 9 de febrer de vesprada amb una última hora que ha deixat totalment descol·locats a tots els col·laboradors del programa. Emma García anunciava la mort de exparella de Belén Esteban, Fran Álvarez. Tot i que encara es desconeixen tots els detalls de la defunció, la periodista Isabel Rábago sí que ha pogut avançar que va ser trobat sense vida en el seu pis en Madrid.

 

A pesar de què que el programa no va voler precipitar-se, els col·laboradors han volgut recordar als espectadors els problemes d’addiccions que ha patit en els últims anys i que en part, van ser el detonant de la ruptura amb la col·laboradora estrella de Telecinco, Belén Esteban.  Álvarez ha perdut la vida a l’edat de 43 anys, deixant un fill sense pare.

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ i Fran es van casar l’any 2008 i van viure junts en matrimoni fins a l’any 2014, quan van decidir divorciar-se. La seua posterior relació no ha sigut gens bona. Des d’eixe moment no se sabia massa de la vida de l’exmarit de Belén Esteban, tot i que alguns mitjans van informar que estava passant per un delicat moment d’addiccions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.