L’exmarit de Belén Esteban, Fran Álvarez, ha mort

Fran Álvarez paseando por la calle

Fran Álvarez ha mort als 43 anys d’edat  | València Diari

 

‘Viva la vida’ va començar el programa del diumenge 9 de febrer de vesprada amb una última hora que ha deixat totalment descol·locats a tots els col·laboradors del programa. Emma García anunciava la mort de exparella de Belén Esteban, Fran Álvarez. Tot i que encara es desconeixen tots els detalls de la defunció, la periodista Isabel Rábago sí que ha pogut avançar que va ser trobat sense vida en el seu pis en Madrid.

 

A pesar de què que el programa no va voler precipitar-se, els col·laboradors han volgut recordar als espectadors els problemes d’addiccions que ha patit en els últims anys i que en part, van ser el detonant de la ruptura amb la col·laboradora estrella de Telecinco, Belén Esteban.  Álvarez ha perdut la vida a l’edat de 43 anys, deixant un fill sense pare.

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ i Fran es van casar l’any 2008 i van viure junts en matrimoni fins a l’any 2014, quan van decidir divorciar-se. La seua posterior relació no ha sigut gens bona. Des d’eixe moment no se sabia massa de la vida de l’exmarit de Belén Esteban, tot i que alguns mitjans van informar que estava passant per un delicat moment d’addiccions.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.