L’exmarit de Belén Esteban, Fran Álvarez, ha mort

Fran Álvarez paseando por la calle

Fran Álvarez ha mort als 43 anys d’edat  | València Diari

 

‘Viva la vida’ va començar el programa del diumenge 9 de febrer de vesprada amb una última hora que ha deixat totalment descol·locats a tots els col·laboradors del programa. Emma García anunciava la mort de exparella de Belén Esteban, Fran Álvarez. Tot i que encara es desconeixen tots els detalls de la defunció, la periodista Isabel Rábago sí que ha pogut avançar que va ser trobat sense vida en el seu pis en Madrid.

 

A pesar de què que el programa no va voler precipitar-se, els col·laboradors han volgut recordar als espectadors els problemes d’addiccions que ha patit en els últims anys i que en part, van ser el detonant de la ruptura amb la col·laboradora estrella de Telecinco, Belén Esteban.  Álvarez ha perdut la vida a l’edat de 43 anys, deixant un fill sense pare.

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ i Fran es van casar l’any 2008 i van viure junts en matrimoni fins a l’any 2014, quan van decidir divorciar-se. La seua posterior relació no ha sigut gens bona. Des d’eixe moment no se sabia massa de la vida de l’exmarit de Belén Esteban, tot i que alguns mitjans van informar que estava passant per un delicat moment d’addiccions.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.