El nou canvi estètic de Belén Esteban

Belén Esteban en 'Sálvame' hablando de su boda

Belén Esteban s’hauria fet un retoc estètic  | Telecinco

 

Belén Esteban ha revolucionat als seus seguidors d’Instagram amb l’última imatge que ha penjat. En la fotografia, la ‘princesa del pueblo’ apareix molt canviada, el que ha causat diferents reaccions i comentaris entre els seus seguidors.

 

En la imatge Belén Esteban apareix amb un cutis més moreno del seu habitual i sense cap arruga, el que ha sorprés als seus seguidors. Molts d’ells es pregunten si la fotografia és resultat dels efectes i edició de la imatge amb el Photoshop, o si realment s’ha fet una operació estètica en la cara. 

 

La majoria d’ells creuen esta segona opció seria la més possible, a conseqüència d’alguna sessió de rajos ultraviolats i algun retoc estètic. A demés, en la mateixa imatge reconeix que ha començat a perdre pes com a propòsit d’any nou.  «Una dieta sana, un poc d’exercici i les botelles que vos vaig dir», ha publicat junt a la fotografia.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una dieta más sana y algo de ejercicio junto a las ampollas que os comenté ¡Este año no hay operación biquini!

Una publicación compartida de Belén Esteban (@belenestebanmenendez) el

 

  

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.