La comentada fotografia de Paula Echevarría que no deixa indiferent a ningú

Paula Echevarría durante su visita al programa 'El Hormiguero' en octubre de 2018

Imatge d’arxiu de Paula Echevarría | València Diari

 

Els rumors d’un possible embaràs de Paula Echevarría seguixen perseguint la parella formada per l’actriu i el futbolista Miguel Torres. Serà perquè se’ls veu radiants i molt enamorats, o per l’augment de pes que últimament ha patit Paula Echevarría, però el novembre passat va ser la mateixa actriu la que va haver d’eixir a desmentir els rumors d’un embaràs que cada volta eren més persistents en els mitjans.

 

Des d’eixe moment no hi ha hagut cap novetat, però els seguidors de la ‘influencer’ estan desitjant que l’amor de la parella culmine amb el naixement d’un fill o filla, per això qualsevol fotografia que insinue això acaba sent notícia i aviva els rumors.

 

Una imatge amb doble interpretació

Això és el que ha passat amb l’última publicació que Paula ha compartit en el seu compte d’Instagram, que molts han interpretat com un possible missatge amb doble sentit, que vindria a insinuar que l’actriu podria estar embarassada de nou. Una imatge amb la que l’actriu ha volgut rememorar l’embaràs de la seua filla Daniella, que va náixer el 2008 fruit de la seua relació amb David Bustamante.

 

En la fotografia es veu a Paula Echevarría en avançat estat de gestació de Daniella, disfrutant d’una ‘Baby Shower’, una festa que es prepara a les embarassades a punt de parir, en la que se li regalen coses al bebé, roba, joguets i tot el que puga necessitar per al naixement del seu fill.

 

Molt emocionada, l’actriu acompanyava la instantània amb les següents paraules: «Quan la meua amiga em feia modelets de Dolores Promesa a joc per a mi i per al meu bebé que encara no havia nascut!».

 

 

  

Els comentaris espavilats no s’han fet esperar, ja que els seguidors de l’actriu de seguida han interpretat la fotografia com un nou embaràs a la vista i no han pogut evitar comentar agudament: «Ui, ui, hi ha un nou embaràs?» o «Esta foto no tindrà un doble sentit?». Només el temps ens traurà de dubtes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Reial Sociedad s’emporta un triomf agònic a Mestalla amb Remiro de protagonista

La Reial Sociedad ha guanyat 2-3 al Valencia CF a Mestalla en un partit boig. Un paradó final d’Alex Remiro ha evitat l’empat després d’un final frenètic.

Iñigo Pérez celebra la reacció del Vila-real davant el Llevant

L’entrenador del Vila-real, Iñigo Pérez, s’ha declarat molt orgullós de la reacció del seu equip després d’encadenar dos triomfs seguits contra el Llevant. El tècnic, però, admet que l’equip encara arrossega les males experiències de l’inici de temporada i confia que el paró servisca per a guanyar solidesa.

El València es suma a Mestalla a la campanya de suport a Ceuta amb la samarreta ‘Tots som caballes’

El València ha eixit a Mestalla davant la Reial Societat amb la samarreta ‘Tots som caballes’, dins d’una campanya de suport a Ceuta impulsada per l’Associació Valenciana d’Empresaris i seguida també per altres clubs de LaLiga.

Luis Castro reivindica la qualitat del Levante tot i la derrota a Vila-real

L’entrenador del Levante, Luis Castro, ha reconegut la superioritat del Villarreal, però ha insistit que el seu equip té qualitat per a oferir més. El tècnic aprofitarà el paró per a corregir pèrdues de baló i detalls que han condicionat el partit.

El Villarreal estrena la temporada a casa amb una victòria davant el Levante

El Villarreal ha aconseguit el seu primer triomf com a local de la temporada en LaLiga EA Sports en imposar-se 3-1 al Levante, amb un destacat Alberto Moleiro, autor d’un gol i dues assistències.

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.