11.3 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

La comentada fotografia de Paula Echevarría que no deixa indiferent a ningú

Paula Echevarría durante su visita al programa 'El Hormiguero' en octubre de 2018

Imatge d’arxiu de Paula Echevarría | València Diari

 

Els rumors d’un possible embaràs de Paula Echevarría seguixen perseguint la parella formada per l’actriu i el futbolista Miguel Torres. Serà perquè se’ls veu radiants i molt enamorats, o per l’augment de pes que últimament ha patit Paula Echevarría, però el novembre passat va ser la mateixa actriu la que va haver d’eixir a desmentir els rumors d’un embaràs que cada volta eren més persistents en els mitjans.

 

Des d’eixe moment no hi ha hagut cap novetat, però els seguidors de la ‘influencer’ estan desitjant que l’amor de la parella culmine amb el naixement d’un fill o filla, per això qualsevol fotografia que insinue això acaba sent notícia i aviva els rumors.

 

Una imatge amb doble interpretació

Això és el que ha passat amb l’última publicació que Paula ha compartit en el seu compte d’Instagram, que molts han interpretat com un possible missatge amb doble sentit, que vindria a insinuar que l’actriu podria estar embarassada de nou. Una imatge amb la que l’actriu ha volgut rememorar l’embaràs de la seua filla Daniella, que va náixer el 2008 fruit de la seua relació amb David Bustamante.

 

En la fotografia es veu a Paula Echevarría en avançat estat de gestació de Daniella, disfrutant d’una ‘Baby Shower’, una festa que es prepara a les embarassades a punt de parir, en la que se li regalen coses al bebé, roba, joguets i tot el que puga necessitar per al naixement del seu fill.

 

Molt emocionada, l’actriu acompanyava la instantània amb les següents paraules: «Quan la meua amiga em feia modelets de Dolores Promesa a joc per a mi i per al meu bebé que encara no havia nascut!».

 

 

  

Els comentaris espavilats no s’han fet esperar, ja que els seguidors de l’actriu de seguida han interpretat la fotografia com un nou embaràs a la vista i no han pogut evitar comentar agudament: «Ui, ui, hi ha un nou embaràs?» o «Esta foto no tindrà un doble sentit?». Només el temps ens traurà de dubtes.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.