La comentada fotografia de Paula Echevarría que no deixa indiferent a ningú

Paula Echevarría durante su visita al programa 'El Hormiguero' en octubre de 2018

Imatge d’arxiu de Paula Echevarría | València Diari

 

Els rumors d’un possible embaràs de Paula Echevarría seguixen perseguint la parella formada per l’actriu i el futbolista Miguel Torres. Serà perquè se’ls veu radiants i molt enamorats, o per l’augment de pes que últimament ha patit Paula Echevarría, però el novembre passat va ser la mateixa actriu la que va haver d’eixir a desmentir els rumors d’un embaràs que cada volta eren més persistents en els mitjans.

 

Des d’eixe moment no hi ha hagut cap novetat, però els seguidors de la ‘influencer’ estan desitjant que l’amor de la parella culmine amb el naixement d’un fill o filla, per això qualsevol fotografia que insinue això acaba sent notícia i aviva els rumors.

 

Una imatge amb doble interpretació

Això és el que ha passat amb l’última publicació que Paula ha compartit en el seu compte d’Instagram, que molts han interpretat com un possible missatge amb doble sentit, que vindria a insinuar que l’actriu podria estar embarassada de nou. Una imatge amb la que l’actriu ha volgut rememorar l’embaràs de la seua filla Daniella, que va náixer el 2008 fruit de la seua relació amb David Bustamante.

 

En la fotografia es veu a Paula Echevarría en avançat estat de gestació de Daniella, disfrutant d’una ‘Baby Shower’, una festa que es prepara a les embarassades a punt de parir, en la que se li regalen coses al bebé, roba, joguets i tot el que puga necessitar per al naixement del seu fill.

 

Molt emocionada, l’actriu acompanyava la instantània amb les següents paraules: «Quan la meua amiga em feia modelets de Dolores Promesa a joc per a mi i per al meu bebé que encara no havia nascut!».

 

 

  

Els comentaris espavilats no s’han fet esperar, ja que els seguidors de l’actriu de seguida han interpretat la fotografia com un nou embaràs a la vista i no han pogut evitar comentar agudament: «Ui, ui, hi ha un nou embaràs?» o «Esta foto no tindrà un doble sentit?». Només el temps ens traurà de dubtes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.