16.4 C
València
Diumenge, 9 novembre, 2025

La comentada fotografia de Paula Echevarría que no deixa indiferent a ningú

Paula Echevarría durante su visita al programa 'El Hormiguero' en octubre de 2018

Imatge d’arxiu de Paula Echevarría | València Diari

 

Els rumors d’un possible embaràs de Paula Echevarría seguixen perseguint la parella formada per l’actriu i el futbolista Miguel Torres. Serà perquè se’ls veu radiants i molt enamorats, o per l’augment de pes que últimament ha patit Paula Echevarría, però el novembre passat va ser la mateixa actriu la que va haver d’eixir a desmentir els rumors d’un embaràs que cada volta eren més persistents en els mitjans.

 

Des d’eixe moment no hi ha hagut cap novetat, però els seguidors de la ‘influencer’ estan desitjant que l’amor de la parella culmine amb el naixement d’un fill o filla, per això qualsevol fotografia que insinue això acaba sent notícia i aviva els rumors.

 

Una imatge amb doble interpretació

Això és el que ha passat amb l’última publicació que Paula ha compartit en el seu compte d’Instagram, que molts han interpretat com un possible missatge amb doble sentit, que vindria a insinuar que l’actriu podria estar embarassada de nou. Una imatge amb la que l’actriu ha volgut rememorar l’embaràs de la seua filla Daniella, que va náixer el 2008 fruit de la seua relació amb David Bustamante.

 

En la fotografia es veu a Paula Echevarría en avançat estat de gestació de Daniella, disfrutant d’una ‘Baby Shower’, una festa que es prepara a les embarassades a punt de parir, en la que se li regalen coses al bebé, roba, joguets i tot el que puga necessitar per al naixement del seu fill.

 

Molt emocionada, l’actriu acompanyava la instantània amb les següents paraules: «Quan la meua amiga em feia modelets de Dolores Promesa a joc per a mi i per al meu bebé que encara no havia nascut!».

 

 

  

Els comentaris espavilats no s’han fet esperar, ja que els seguidors de l’actriu de seguida han interpretat la fotografia com un nou embaràs a la vista i no han pogut evitar comentar agudament: «Ui, ui, hi ha un nou embaràs?» o «Esta foto no tindrà un doble sentit?». Només el temps ens traurà de dubtes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gerard Moreno celebra una victòria molt important del Vila-real en el RCDE Stadium

El davanter ha subratllat que el triomf per 0-2 davant l'Espanyol és molt important pel rival i pel camp. El seu gol abans del descans ha encarrilat el partit.

Dos urpades del Vila-real desmunten a l’Espanyol (0-2)

El Vila-real va véncer en el RCDE Stadium amb gols de Gerard Moreno i Moleiro en 14 minuts clau. L'Espanyol va dominar per trams, però va mancar de pegada.

0-2: el Vila-real silencia a l’Espanyol en el RCDE Stadium

El Vila-real va véncer 0-2 a l'Espanyol amb punts de Gerard Moreno (minut 43) i Moleiro (minut 57). Els locals van acumular arribades, però els va faltar pegada davant un rival eficaç.

0-1: Gerard Moreno avança al Vila-real davant l’Espanyol abans del descans

El Vila-real es va avançar amb una miqueta de Gerard Moreno en el minut 43. L'Espanyol va acumular arribades però va fallar en la definició i va veure com el guió canviava al final del primer acte.

Griezmann rescata a l’Atlètic amb un doblet davant el Llevant (3-1)

L'Atlètic va véncer 3-1 al Llevant amb dos gols de Griezmann eixint des de la banqueta. Els canvis de Simeone van inclinar un partit que s'havia igualat a pilota parada.

Manu Sánchez: treballant així arribaran resultats segur

El lateral del Llevant va lamentar la falta d'encert en el 3-1 davant l'Atlètic i va defendre que, mantenint el nivell de treball, els resultats arribaran.

Griezmann decidix amb un doblet la victòria 3-1 de l’Atlètic davant el Llevant

El francés va eixir des de la banqueta i, amb dos punts en la segona part, va donar a l'Atlètic un triomf sòlid davant un Llevant castigat pels seus errors.

El vent deixa ratxes de fins a 122 km/h en el nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha superat els 100 km/h en nombrosos municipis de Castelló. El pic ha aconseguit 122 km/h a Vilar de Canes i la Pobla de Benifassà, amb avís taronja a l'interior nord.