La comentada fotografia de Paula Echevarría que no deixa indiferent a ningú

Paula Echevarría durante su visita al programa 'El Hormiguero' en octubre de 2018

Imatge d’arxiu de Paula Echevarría | València Diari

 

Els rumors d’un possible embaràs de Paula Echevarría seguixen perseguint la parella formada per l’actriu i el futbolista Miguel Torres. Serà perquè se’ls veu radiants i molt enamorats, o per l’augment de pes que últimament ha patit Paula Echevarría, però el novembre passat va ser la mateixa actriu la que va haver d’eixir a desmentir els rumors d’un embaràs que cada volta eren més persistents en els mitjans.

 

Anuncios

Des d’eixe moment no hi ha hagut cap novetat, però els seguidors de la ‘influencer’ estan desitjant que l’amor de la parella culmine amb el naixement d’un fill o filla, per això qualsevol fotografia que insinue això acaba sent notícia i aviva els rumors.

 

Una imatge amb doble interpretació

Això és el que ha passat amb l’última publicació que Paula ha compartit en el seu compte d’Instagram, que molts han interpretat com un possible missatge amb doble sentit, que vindria a insinuar que l’actriu podria estar embarassada de nou. Una imatge amb la que l’actriu ha volgut rememorar l’embaràs de la seua filla Daniella, que va náixer el 2008 fruit de la seua relació amb David Bustamante.

 

En la fotografia es veu a Paula Echevarría en avançat estat de gestació de Daniella, disfrutant d’una ‘Baby Shower’, una festa que es prepara a les embarassades a punt de parir, en la que se li regalen coses al bebé, roba, joguets i tot el que puga necessitar per al naixement del seu fill.

 

Molt emocionada, l’actriu acompanyava la instantània amb les següents paraules: «Quan la meua amiga em feia modelets de Dolores Promesa a joc per a mi i per al meu bebé que encara no havia nascut!».

 

 

  

Els comentaris espavilats no s’han fet esperar, ja que els seguidors de l’actriu de seguida han interpretat la fotografia com un nou embaràs a la vista i no han pogut evitar comentar agudament: «Ui, ui, hi ha un nou embaràs?» o «Esta foto no tindrà un doble sentit?». Només el temps ens traurà de dubtes.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.

Avís taronja per pluges intenses a Alacant i sud de València este dijous

La Aemet activa l'avís taronja per pluges molt intenses a l'interior i litoral nord d'Alacant i en el litoral sud de València, amb tempestes, graníssol i ratxes de vent molt forts.

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.