Maite Galdeano i Belén Esteban s’ataquen en directe

Belén Esteban i Maite Galdeano van tornar a barallar-se el passat divendres, 27 de desembre, en el plató de ‘Sálvame’, després de què es parlara de l’engany que suposadament haurien fet Maite i la seua filla, Sofia Suescun, a la marca de roba de la que fan publicitat.

 

El programa va contactar amb una representat de la firma de moda, que afirmava, d’esquena i amb la veu distorsionada, haver sigut enganyada per Maite i la seua filla. Com a conseqüència d’això, la mare de Sofia la va amenaçar amb donar el seu nom en directe i trencar el seu anonimat, fet que va fer reaccionar a Belén Esteban.

 

«Maite no amenaces, perquè esta gent té una xicoteta empresa i fan un esforç molt gran en enviar-te la roba, i a tu no te costa res pujar una foto» va dir Belén entre els aplaudiments del públic. La resposta no es va fer esperar i Galdeano va contestar molt enfadada: «M’envien dos draps i volen que els puge»

 

Belén Esteban es cabrejà molt

«Mira Belén, aplaudiment fàcil per a tu, que t’encanten, bonica», continuà Galdeano, caldejant més l’ambient en el plató. En eixe moment, Belén va esclatar i exclamà: «¡Amb mi, no! Que me tens fins ací». Maite, que també va elevar la veu, va respondre amb un «¡eh!, a mi d’eixa manera tampoc, ¿eh?».

 

«Mira com s’unfla la teua vena», insistí la mare de Sofia Suescun. Just després, Belén Esteban, que estava ja molt cabrejada, donà una resposta molt agressiva: «Farta estic jo de tu, que te fan gravacions i jo me crec a esta xica. Clar que me la crec, perquè he vist uns whatsapps».

 

Lluny de calmar els ànims, Maite li va contestar: «¿Ahir què vas dir? Ai, cal perdonar… Consells done però per a mi no en tinc, bonica. Això en primer lloc». La resposta de Belén fou instantànea: ¿Que jo t’he de perdonar a tu, que vas dir que la meua filla era el ‘bombo’ d’un torero? Millor tanca la boca».

 

A continuació, Maite afirmà que igual era Belén la que havia de perdonar-la a ella, en poc de temps, i que potser algú li «contava un romanç», encara que això es va quedar com un enigma sense resoldre. La seua companya de ‘Sálvame’ respongué que: «A tu qui t’ha de perdonar és el teu fill, no jo», referint-se als diferentes problemes que ha tingut Galdeano amb el seu fill Cristian, fet que va provocar un nou aplaudiment del públic.

 

Maite li va tornar a dir a Belén que sempre busca l’aplaudiment fàcil, però va deixar a un costat la discussió amb ella per a tornar a defendre’s de les acusacions de la responsable de la marca de roba.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.

Mor una dona de 74 anys atropellada pel TRAM a la Vila Joiosa

Una dona de 74 anys ha mort este dissabte en ser atropellada per un tren del TRAM a la Vila Joiosa. El SAMU ha intentat reanimar-la, però només ha pogut certificar la defunció al lloc dels fets.

Confiscats més de 50.000 productes falsos a Alacant este estiu valorats en 2 milions

La Policia Local d'Alacant ha confiscat més de 50.000 productes falsificats, valorats en més de dos milions d'euros, durant juliol i agost en diversos dispositius contra la venda ambulant il·legal. Les operacions han acabat amb tretze detinguts per delictes contra la propietat industrial i centenars de denúncies per consum d'alcohol al carrer.

Pilar Bernabé es prepara per a ser candidata del PSPV a l’Alcaldia de València en 2027 sense rivals interns

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, presentarà dilluns la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’Alcaldia de València en 2027 i assegura que no espera rivals interns. Afirma que se sent molt recolzada pel partit i que veu el socialisme valencià unit i en un moment polític dolç.

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.