Maite Galdeano i Belén Esteban s’ataquen en directe

Belén Esteban i Maite Galdeano van tornar a barallar-se el passat divendres, 27 de desembre, en el plató de ‘Sálvame’, després de què es parlara de l’engany que suposadament haurien fet Maite i la seua filla, Sofia Suescun, a la marca de roba de la que fan publicitat.

 

El programa va contactar amb una representat de la firma de moda, que afirmava, d’esquena i amb la veu distorsionada, haver sigut enganyada per Maite i la seua filla. Com a conseqüència d’això, la mare de Sofia la va amenaçar amb donar el seu nom en directe i trencar el seu anonimat, fet que va fer reaccionar a Belén Esteban.

 

«Maite no amenaces, perquè esta gent té una xicoteta empresa i fan un esforç molt gran en enviar-te la roba, i a tu no te costa res pujar una foto» va dir Belén entre els aplaudiments del públic. La resposta no es va fer esperar i Galdeano va contestar molt enfadada: «M’envien dos draps i volen que els puge»

 

Belén Esteban es cabrejà molt

«Mira Belén, aplaudiment fàcil per a tu, que t’encanten, bonica», continuà Galdeano, caldejant més l’ambient en el plató. En eixe moment, Belén va esclatar i exclamà: «¡Amb mi, no! Que me tens fins ací». Maite, que també va elevar la veu, va respondre amb un «¡eh!, a mi d’eixa manera tampoc, ¿eh?».

 

«Mira com s’unfla la teua vena», insistí la mare de Sofia Suescun. Just després, Belén Esteban, que estava ja molt cabrejada, donà una resposta molt agressiva: «Farta estic jo de tu, que te fan gravacions i jo me crec a esta xica. Clar que me la crec, perquè he vist uns whatsapps».

 

Lluny de calmar els ànims, Maite li va contestar: «¿Ahir què vas dir? Ai, cal perdonar… Consells done però per a mi no en tinc, bonica. Això en primer lloc». La resposta de Belén fou instantànea: ¿Que jo t’he de perdonar a tu, que vas dir que la meua filla era el ‘bombo’ d’un torero? Millor tanca la boca».

 

A continuació, Maite afirmà que igual era Belén la que havia de perdonar-la a ella, en poc de temps, i que potser algú li «contava un romanç», encara que això es va quedar com un enigma sense resoldre. La seua companya de ‘Sálvame’ respongué que: «A tu qui t’ha de perdonar és el teu fill, no jo», referint-se als diferentes problemes que ha tingut Galdeano amb el seu fill Cristian, fet que va provocar un nou aplaudiment del públic.

 

Maite li va tornar a dir a Belén que sempre busca l’aplaudiment fàcil, però va deixar a un costat la discussió amb ella per a tornar a defendre’s de les acusacions de la responsable de la marca de roba.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.