L’inesperat debut de Maite Galdeano com a presentadora

Maite Galdeano

Maite Galdeano presentant ‘Sálvame’ | Telecinco

 

Els dilluns seguixen sent dia de càsting en el plató de ‘Sálvame‘ i ahir li va tocar debutar a una habitual del món dels realitys. Si fins ara han superat la prova de presentar la primera franja de ‘Sálvame’ algun dels col·laboradors del programa, hui ho ha fet una persona experta en el format, Maite Galdeano.

 

La mare de Sofía Suescun ha visitat les instal·lacions de Mediaset per a participar en ‘Sálvame’ com a convidada, però les normes han canviat a les quatre de la vesprada i s’ha anunciat que la Galdeano seria l’encarregada de substituir a Jorge Javier Vázquez fins a l’arribada d’ell a les cinc. En un primer moment els col·laboradors han reaccionat amb incredulitat davant de la notícia, però quan l’han vista desfilar per les escales centrals del plató han començat a donar per bona la notícia.

 

No ha sigut ben rebuda per tots

Cal recordar que el càsting públic per a Galdeano arriba en un moment en el que té a una gran part de l’equip de col·laboradors del programa en contra, i això ha dificultat notablement la seua faena davant de la càmera.

 

Per exemple, Gema López, ha dit en una de les seues primeres intervencions que ella només estava a les ordres del director i no de la Galdeano, que estava ahí de passada. També Belén Esteban ha rebut de mala gana la notícia i ha ignorat les instruccions de la Galdeano. Per últim, Kiko Matamoros ha fet broma amb la concursant de realitys, vulnerant les normes que ella intentava imposar.

 

Podríem dir que Maite ha superat la prova, però caldria que polira alguns aspectes com, per exemple, el fet de dissimular quan la direcció li parla per línia interna o, inclús, la manera de parlar que té amb els col·laboradors. Anteriorment, Laura Fa, Rafa Mora Belén Esteban ja han sigut provats com a presentadors ocasionals del format de sobretaula.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.

Fauma, la nova app que permet seguir i cuidar animals des del mòbil

La nova aplicació Fauma ja està disponible en App Store i Google Play i permet seguir en temps real tortugues, pingüins i taurons de centres com l'Oceanogràfic de València, implicant els usuaris en projectes reals de conservació.