20.5 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

L’inesperat debut de Maite Galdeano com a presentadora

Maite Galdeano

Maite Galdeano presentant ‘Sálvame’ | Telecinco

 

Els dilluns seguixen sent dia de càsting en el plató de ‘Sálvame‘ i ahir li va tocar debutar a una habitual del món dels realitys. Si fins ara han superat la prova de presentar la primera franja de ‘Sálvame’ algun dels col·laboradors del programa, hui ho ha fet una persona experta en el format, Maite Galdeano.

 

La mare de Sofía Suescun ha visitat les instal·lacions de Mediaset per a participar en ‘Sálvame’ com a convidada, però les normes han canviat a les quatre de la vesprada i s’ha anunciat que la Galdeano seria l’encarregada de substituir a Jorge Javier Vázquez fins a l’arribada d’ell a les cinc. En un primer moment els col·laboradors han reaccionat amb incredulitat davant de la notícia, però quan l’han vista desfilar per les escales centrals del plató han començat a donar per bona la notícia.

 

No ha sigut ben rebuda per tots

Cal recordar que el càsting públic per a Galdeano arriba en un moment en el que té a una gran part de l’equip de col·laboradors del programa en contra, i això ha dificultat notablement la seua faena davant de la càmera.

 

Per exemple, Gema López, ha dit en una de les seues primeres intervencions que ella només estava a les ordres del director i no de la Galdeano, que estava ahí de passada. També Belén Esteban ha rebut de mala gana la notícia i ha ignorat les instruccions de la Galdeano. Per últim, Kiko Matamoros ha fet broma amb la concursant de realitys, vulnerant les normes que ella intentava imposar.

 

Podríem dir que Maite ha superat la prova, però caldria que polira alguns aspectes com, per exemple, el fet de dissimular quan la direcció li parla per línia interna o, inclús, la manera de parlar que té amb els col·laboradors. Anteriorment, Laura Fa, Rafa Mora Belén Esteban ja han sigut provats com a presentadors ocasionals del format de sobretaula.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.