L’inesperat debut de Maite Galdeano com a presentadora

Maite Galdeano

Maite Galdeano presentant ‘Sálvame’ | Telecinco

 

Els dilluns seguixen sent dia de càsting en el plató de ‘Sálvame‘ i ahir li va tocar debutar a una habitual del món dels realitys. Si fins ara han superat la prova de presentar la primera franja de ‘Sálvame’ algun dels col·laboradors del programa, hui ho ha fet una persona experta en el format, Maite Galdeano.

 

La mare de Sofía Suescun ha visitat les instal·lacions de Mediaset per a participar en ‘Sálvame’ com a convidada, però les normes han canviat a les quatre de la vesprada i s’ha anunciat que la Galdeano seria l’encarregada de substituir a Jorge Javier Vázquez fins a l’arribada d’ell a les cinc. En un primer moment els col·laboradors han reaccionat amb incredulitat davant de la notícia, però quan l’han vista desfilar per les escales centrals del plató han començat a donar per bona la notícia.

 

No ha sigut ben rebuda per tots

Cal recordar que el càsting públic per a Galdeano arriba en un moment en el que té a una gran part de l’equip de col·laboradors del programa en contra, i això ha dificultat notablement la seua faena davant de la càmera.

 

Per exemple, Gema López, ha dit en una de les seues primeres intervencions que ella només estava a les ordres del director i no de la Galdeano, que estava ahí de passada. També Belén Esteban ha rebut de mala gana la notícia i ha ignorat les instruccions de la Galdeano. Per últim, Kiko Matamoros ha fet broma amb la concursant de realitys, vulnerant les normes que ella intentava imposar.

 

Podríem dir que Maite ha superat la prova, però caldria que polira alguns aspectes com, per exemple, el fet de dissimular quan la direcció li parla per línia interna o, inclús, la manera de parlar que té amb els col·laboradors. Anteriorment, Laura Fa, Rafa Mora Belén Esteban ja han sigut provats com a presentadors ocasionals del format de sobretaula.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.

El PSPV demana imputar a dos ex alts càrrecs per la filtració de l’àudio de la dana

El PSPV-PSOE sol·licita al Jutjat de Llíria que investigue com imputats a dos ex alts càrrecs de la Generalitat pel seu presumpte paper en la filtració de l'àudio complet d'una crida durant la dana.

La setmana de Pasqua continua en la Comunitat Valenciana amb temps estable i més calor

La setmana de Pasqua avança en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, cels poc nuvolosos i temperatures en ascens, amb vents fluixos i mar en general tranquil·la.

L’incendi forestal de Tibi evoluciona de manera favorable amb el suport de mitjans aeris

L'incendi forestal en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, manté una evolució favorable amb huit dotacions terrestres i dos mitjans aeris incorporats a primera hora del matí.

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.