L’inesperat debut de Maite Galdeano com a presentadora

Maite Galdeano

Maite Galdeano presentant ‘Sálvame’ | Telecinco

 

Els dilluns seguixen sent dia de càsting en el plató de ‘Sálvame‘ i ahir li va tocar debutar a una habitual del món dels realitys. Si fins ara han superat la prova de presentar la primera franja de ‘Sálvame’ algun dels col·laboradors del programa, hui ho ha fet una persona experta en el format, Maite Galdeano.

 

La mare de Sofía Suescun ha visitat les instal·lacions de Mediaset per a participar en ‘Sálvame’ com a convidada, però les normes han canviat a les quatre de la vesprada i s’ha anunciat que la Galdeano seria l’encarregada de substituir a Jorge Javier Vázquez fins a l’arribada d’ell a les cinc. En un primer moment els col·laboradors han reaccionat amb incredulitat davant de la notícia, però quan l’han vista desfilar per les escales centrals del plató han començat a donar per bona la notícia.

 

No ha sigut ben rebuda per tots

Cal recordar que el càsting públic per a Galdeano arriba en un moment en el que té a una gran part de l’equip de col·laboradors del programa en contra, i això ha dificultat notablement la seua faena davant de la càmera.

 

Per exemple, Gema López, ha dit en una de les seues primeres intervencions que ella només estava a les ordres del director i no de la Galdeano, que estava ahí de passada. També Belén Esteban ha rebut de mala gana la notícia i ha ignorat les instruccions de la Galdeano. Per últim, Kiko Matamoros ha fet broma amb la concursant de realitys, vulnerant les normes que ella intentava imposar.

 

Podríem dir que Maite ha superat la prova, però caldria que polira alguns aspectes com, per exemple, el fet de dissimular quan la direcció li parla per línia interna o, inclús, la manera de parlar que té amb els col·laboradors. Anteriorment, Laura Fa, Rafa Mora Belén Esteban ja han sigut provats com a presentadors ocasionals del format de sobretaula.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.