L’inesperat debut de Maite Galdeano com a presentadora

Maite Galdeano

Maite Galdeano presentant ‘Sálvame’ | Telecinco

 

Els dilluns seguixen sent dia de càsting en el plató de ‘Sálvame‘ i ahir li va tocar debutar a una habitual del món dels realitys. Si fins ara han superat la prova de presentar la primera franja de ‘Sálvame’ algun dels col·laboradors del programa, hui ho ha fet una persona experta en el format, Maite Galdeano.

 

La mare de Sofía Suescun ha visitat les instal·lacions de Mediaset per a participar en ‘Sálvame’ com a convidada, però les normes han canviat a les quatre de la vesprada i s’ha anunciat que la Galdeano seria l’encarregada de substituir a Jorge Javier Vázquez fins a l’arribada d’ell a les cinc. En un primer moment els col·laboradors han reaccionat amb incredulitat davant de la notícia, però quan l’han vista desfilar per les escales centrals del plató han començat a donar per bona la notícia.

 

No ha sigut ben rebuda per tots

Cal recordar que el càsting públic per a Galdeano arriba en un moment en el que té a una gran part de l’equip de col·laboradors del programa en contra, i això ha dificultat notablement la seua faena davant de la càmera.

 

Per exemple, Gema López, ha dit en una de les seues primeres intervencions que ella només estava a les ordres del director i no de la Galdeano, que estava ahí de passada. També Belén Esteban ha rebut de mala gana la notícia i ha ignorat les instruccions de la Galdeano. Per últim, Kiko Matamoros ha fet broma amb la concursant de realitys, vulnerant les normes que ella intentava imposar.

 

Podríem dir que Maite ha superat la prova, però caldria que polira alguns aspectes com, per exemple, el fet de dissimular quan la direcció li parla per línia interna o, inclús, la manera de parlar que té amb els col·laboradors. Anteriorment, Laura Fa, Rafa Mora Belén Esteban ja han sigut provats com a presentadors ocasionals del format de sobretaula.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.