Belén Esteban triomfa en la seua estrena com a presentadora de ‘Sálvame’

Belén Esteban s'estrena com a presentadora

Belén Esteban s’estrena com a presentadora | Twitter

Des de fa tres dilluns, Jorge Javier Vázquez, presentador de ‘Sálvame‘, s’absenta durant la primera hora del programa de les sobretaules de Telecinco. Este fet ha dut a la productora responsable del format a confiar la presentació de l’espai a un dels col·laboradors que es troben aquella vesprada entre l’alineació del programa.

 

El primer guanyador d’esta experiència va ser Rafa Mora, que ja comptava amb certa experiència, ja que este estiu ha fet de presentador del programa germà ‘Cazamariposas’ en diferents ocasions. La premiada de la setmana passada va ser Laura Fa, una altra cara de confiança de ‘La fábrica de la tele’, la productora responsable del format. I l’elecció d’esta setmana no ha deixat a ningú indiferent. Belén Esteban conseguia este dilluns el càrrec de presentadora suplent quan passaven pocs minuts de les quatre de la vesprada.

 

Belén Esteban convertida en presentadora de ‘Sálvame’

Belén Esteban ostentava fins ara el paper de co-presentadora del programa de les vesprades, però ahir va provar en les seues carns el que era portar la batuta del programa i, segons el que deien els espectadors, no se li va donar gens malament. La seua naturalitat i complicitat amb els col·laboradors i directors van convertir-lo en un programa de molt bona factura.

 

Bones dades d’audiència en el seu debut

L’edició de ‘Sálvame Limón’, presentada per Belén Esteban, va acumular un 14,9% de quota de pantalla i més d’1.600.000 espectadors. Faltarà vore si després d’estes dades, la productora confiarà en la de Paracuellos com a presentadora dels seus formats.

També pots llegir…

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.