13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Belén Esteban triomfa en la seua estrena com a presentadora de ‘Sálvame’

Belén Esteban s'estrena com a presentadora

Belén Esteban s’estrena com a presentadora | Twitter

Des de fa tres dilluns, Jorge Javier Vázquez, presentador de ‘Sálvame‘, s’absenta durant la primera hora del programa de les sobretaules de Telecinco. Este fet ha dut a la productora responsable del format a confiar la presentació de l’espai a un dels col·laboradors que es troben aquella vesprada entre l’alineació del programa.

 

El primer guanyador d’esta experiència va ser Rafa Mora, que ja comptava amb certa experiència, ja que este estiu ha fet de presentador del programa germà ‘Cazamariposas’ en diferents ocasions. La premiada de la setmana passada va ser Laura Fa, una altra cara de confiança de ‘La fábrica de la tele’, la productora responsable del format. I l’elecció d’esta setmana no ha deixat a ningú indiferent. Belén Esteban conseguia este dilluns el càrrec de presentadora suplent quan passaven pocs minuts de les quatre de la vesprada.

 

Belén Esteban convertida en presentadora de ‘Sálvame’

Belén Esteban ostentava fins ara el paper de co-presentadora del programa de les vesprades, però ahir va provar en les seues carns el que era portar la batuta del programa i, segons el que deien els espectadors, no se li va donar gens malament. La seua naturalitat i complicitat amb els col·laboradors i directors van convertir-lo en un programa de molt bona factura.

 

Bones dades d’audiència en el seu debut

L’edició de ‘Sálvame Limón’, presentada per Belén Esteban, va acumular un 14,9% de quota de pantalla i més d’1.600.000 espectadors. Faltarà vore si després d’estes dades, la productora confiarà en la de Paracuellos com a presentadora dels seus formats.

També pots llegir…

Últimes notícies

Alerta taronja per vent en el litoral nord de València i fenòmens costaners a Alacant

Emergències ha activat el nivell taronja per vent en el nord del litoral valencià i per fenòmens costaners en tot el litoral d'Alacant. Es demana evitar la costa i ajornar activitats en la mar.

Detingut a Alzira per guardar 25 armes antigues sense llicència en una casa de camp

La Policia ha arrestat a un home després de localitzar 15 armes curtes i 10 llargues, algunes amb munició, sense llicències ni números de sèrie. La troballa es va produir en una casa de camp d'Alzira després d'una investigació iniciada per una denúncia.

EU-Podem impulsa una moció de censura contra Barcala per l’escàndol de les VPP

EU-Podem ha anunciat contactes amb l'oposició per a explorar una moció de censura contra l'alcalde Luis Barcala per l'escàndol de les VPP. La iniciativa arriba després del ple en el qual també Vox va demanar la seua dimissió i agreuja l'aïllament del govern en minoria.

L’ex director d’Emergències ha negat haver accedit ni filtrat l’àudio de Aemet

L'ex director general d'Emergències ha negat haver accedit o filtrat l'àudio de Aemet. Un informe de la Guàrdia Civil li situa entre els qui van copiar la crida, en una causa paral·lela a la gestió de la DANA.

El Govern Basc ha concedit a ‘Txeroki’ la semillibertat de dilluns a divendres

El Govern Basc ha concedit a Garikoitz Aspiazu, Txeroki, un règim de semillibertat de dilluns a divendres amb l'article 100.2. La mesura queda a decisió del Jutjat Central de Vigilància Penitenciària després de l'informe no vinculant de la Fiscalia.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat col·loca sis registres entre els deu més alts

El ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 graus i va situar a la Comunitat entre els principals registres del país, amb sis marques en el top 10.

Ratxes de 148 km/h a Xodos pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

L'episodi manté l'avís groc en quasi tota la Comunitat i ha deixat ratxes molt fortes a Castelló, Alacant i València. A València s'han atés deu servicis pel vent.

Montero lidera la remuntada del València Basket a Tel Aviv: 99-104 en la pròrroga

València Basket es va imposar 99-104 al Hapoel Tel Aviv després d'una pròrroga, remuntant 15 punts amb un descomunal Jean Montero (29 punts, 8 assistències i 4 rebots). El base va sostindre a l'equip i el triple final de Darius Thompson en el temps extra va rematar la victòria.