12.9 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Belén Esteban triomfa en la seua estrena com a presentadora de ‘Sálvame’

Belén Esteban s'estrena com a presentadora

Belén Esteban s’estrena com a presentadora | Twitter

Des de fa tres dilluns, Jorge Javier Vázquez, presentador de ‘Sálvame‘, s’absenta durant la primera hora del programa de les sobretaules de Telecinco. Este fet ha dut a la productora responsable del format a confiar la presentació de l’espai a un dels col·laboradors que es troben aquella vesprada entre l’alineació del programa.

 

El primer guanyador d’esta experiència va ser Rafa Mora, que ja comptava amb certa experiència, ja que este estiu ha fet de presentador del programa germà ‘Cazamariposas’ en diferents ocasions. La premiada de la setmana passada va ser Laura Fa, una altra cara de confiança de ‘La fábrica de la tele’, la productora responsable del format. I l’elecció d’esta setmana no ha deixat a ningú indiferent. Belén Esteban conseguia este dilluns el càrrec de presentadora suplent quan passaven pocs minuts de les quatre de la vesprada.

 

Belén Esteban convertida en presentadora de ‘Sálvame’

Belén Esteban ostentava fins ara el paper de co-presentadora del programa de les vesprades, però ahir va provar en les seues carns el que era portar la batuta del programa i, segons el que deien els espectadors, no se li va donar gens malament. La seua naturalitat i complicitat amb els col·laboradors i directors van convertir-lo en un programa de molt bona factura.

 

Bones dades d’audiència en el seu debut

L’edició de ‘Sálvame Limón’, presentada per Belén Esteban, va acumular un 14,9% de quota de pantalla i més d’1.600.000 espectadors. Faltarà vore si després d’estes dades, la productora confiarà en la de Paracuellos com a presentadora dels seus formats.

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.

El València encadena dos triomfs en Lliga huit mesos després

El València ha enllaçat dos victòries de lliga després de véncer a l'Espanyol (3-2) i al Getafe (0-1). Amb 23 punts i tres dates sense perdre, ha eixit del descens.

Juan Foyth patix trencament del tendó d’Aquil·les i serà operat

El central del Vila-real es va retirar davant el Reial Madrid i les proves van confirmar el trencament del tendó d'Aquil·les esquerre. Serà operat i el club no dona terminis.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'assassinat d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.