Belén Esteban triomfa en la seua estrena com a presentadora de ‘Sálvame’

Belén Esteban s'estrena com a presentadora

Belén Esteban s’estrena com a presentadora | Twitter

Des de fa tres dilluns, Jorge Javier Vázquez, presentador de ‘Sálvame‘, s’absenta durant la primera hora del programa de les sobretaules de Telecinco. Este fet ha dut a la productora responsable del format a confiar la presentació de l’espai a un dels col·laboradors que es troben aquella vesprada entre l’alineació del programa.

 

El primer guanyador d’esta experiència va ser Rafa Mora, que ja comptava amb certa experiència, ja que este estiu ha fet de presentador del programa germà ‘Cazamariposas’ en diferents ocasions. La premiada de la setmana passada va ser Laura Fa, una altra cara de confiança de ‘La fábrica de la tele’, la productora responsable del format. I l’elecció d’esta setmana no ha deixat a ningú indiferent. Belén Esteban conseguia este dilluns el càrrec de presentadora suplent quan passaven pocs minuts de les quatre de la vesprada.

 

Belén Esteban convertida en presentadora de ‘Sálvame’

Belén Esteban ostentava fins ara el paper de co-presentadora del programa de les vesprades, però ahir va provar en les seues carns el que era portar la batuta del programa i, segons el que deien els espectadors, no se li va donar gens malament. La seua naturalitat i complicitat amb els col·laboradors i directors van convertir-lo en un programa de molt bona factura.

 

Bones dades d’audiència en el seu debut

L’edició de ‘Sálvame Limón’, presentada per Belén Esteban, va acumular un 14,9% de quota de pantalla i més d’1.600.000 espectadors. Faltarà vore si després d’estes dades, la productora confiarà en la de Paracuellos com a presentadora dels seus formats.

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.