9.1 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Belén Esteban triomfa en la seua estrena com a presentadora de ‘Sálvame’

Belén Esteban s'estrena com a presentadora

Belén Esteban s’estrena com a presentadora | Twitter

Des de fa tres dilluns, Jorge Javier Vázquez, presentador de ‘Sálvame‘, s’absenta durant la primera hora del programa de les sobretaules de Telecinco. Este fet ha dut a la productora responsable del format a confiar la presentació de l’espai a un dels col·laboradors que es troben aquella vesprada entre l’alineació del programa.

 

El primer guanyador d’esta experiència va ser Rafa Mora, que ja comptava amb certa experiència, ja que este estiu ha fet de presentador del programa germà ‘Cazamariposas’ en diferents ocasions. La premiada de la setmana passada va ser Laura Fa, una altra cara de confiança de ‘La fábrica de la tele’, la productora responsable del format. I l’elecció d’esta setmana no ha deixat a ningú indiferent. Belén Esteban conseguia este dilluns el càrrec de presentadora suplent quan passaven pocs minuts de les quatre de la vesprada.

 

Belén Esteban convertida en presentadora de ‘Sálvame’

Belén Esteban ostentava fins ara el paper de co-presentadora del programa de les vesprades, però ahir va provar en les seues carns el que era portar la batuta del programa i, segons el que deien els espectadors, no se li va donar gens malament. La seua naturalitat i complicitat amb els col·laboradors i directors van convertir-lo en un programa de molt bona factura.

 

Bones dades d’audiència en el seu debut

L’edició de ‘Sálvame Limón’, presentada per Belén Esteban, va acumular un 14,9% de quota de pantalla i més d’1.600.000 espectadors. Faltarà vore si després d’estes dades, la productora confiarà en la de Paracuellos com a presentadora dels seus formats.

També pots llegir…

Últimes notícies

86-73: el València doblega al Partizan i tanca la primera tornada al capdamunt

El València Basket va véncer 86-73 a un Partizan en millora després d'anar a remolc durant gran part del dol. Va remuntar amb Thompson i el rebot ofensiu per a tancar la primera volta a dalt.

L’Elx tanca 24-25 amb 7 milions de pèrdues i preveu 15 de benefici en 25-26

La junta d'accionistes va aprovar uns comptes amb prop de 7 milions en negatiu i un pressupost que anticipa 15 milions de benefici en 2025-26. El club va eixir del concurs de creditors i mantindrà la inversió en plantilla i infraestructures.

El Govern designa a Zulima Pérez per a tancar amb Martínez Mus la comissió mixta de la DANA

El Govern ha designat a Zulima Pérez com a interlocutora per a concretar amb Vicente Martínez Mus la comissió mixta de la DANA. Les dos parts han fixat una reunió el 9 de gener per a acordar la seua constitució i definir el seu funcionament.

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.

Anticicló en Nit de cap d’any: més fred i boires denses a l’interior

El dimecres de Nit de cap d'any estarà marcat per un anticicló que deixarà temps estable, descens tèrmic i boires persistents a l'interior. Aemet preveu gelades generalitzades i tramuntana a l'Empordà.

Detingut un veí per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un veí de l'immoble ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb l'incendi registrat el dilluns a Crevillent. Una jove de 25 anys va morir a l'hospital i va haver-hi una evacuació massiva.

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.