La polèmica reacció de Kiko Rivera després de la mort de la seua sogra

Kiko Rivera en un restaurante

La sogra de Kiko Rivera va morir fa una setmana | Instagram

 

Kiko Rivera torna a ‘liar-la’ i ser notícia. Sols 7 dies després de la mort de la mare de la seua parella Irene Rosales, Kiko ha decidit que ja ha passat la pena i que pot començar a passar-s’ho bé després d’enterrar a la seua sogra presentant el seu nou tema musical, i no ho ha fet de qualsevol manera, sinó marcant-se un ball que no ha deixat a ningú indiferent, ja que a jutjar per les imàtgens, no se’l veia gens afectat.

 

Kiko presenta ‘Tuboescape’ entre crítiques

El tema s’anomena ‘Tuboescape’ i ja l’ha començat a promocionar a la seua manera: ballant la coreografia de la cançó i deixant arrere molt ràpid el dol per la seua sogra. És per això que els internautes se li han tirat damunt en vore la seua actitud i li han recriminat que haja sigut incapaç d’esperar-se un poc, ja que el vídeo publicat en les xarxes consideren que és de molt mal gust.

 

 

La mare d’Irene Rosales, Mayte, va morir molt jove, amb 54 anys, a causa d’una llarga malaltia que patia des de feia molt de temps. Ella no va ser mai notícia, es va mantindre apartada del món de la faràndula, i va estar entregada a cuidar al seu home, qui també patix una malaltia. Molts seguidors han pensat que considerant les circumstàncies, era massa prompte per a celebrar res ni ballar cap cançó i s’han mostrat indignats amb el poc tacte del DJ.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

La Policia incauta dos armes blanques en la perruqueria on va morir acoltellat un jove a València

La Policia Nacional investiga l'homicidi d'un jove de 25 anys acoltellat en una perruqueria de Russafa, on s'han confiscat dos armes blanques i seguix detingut un company com a principal sospitós.

La Comunitat Valenciana revalida el seu lideratge en banderes blaves amb 151 distintius

La Comunitat Valenciana torna a encapçalar el rànquing espanyol de banderes blaves amb 151 distintius, en un any en què Espanya reforça el seu primer lloc mundial en platges guardonades.

Detingut a València després d’atracar una farmàcia amb un ganivet i fugir a peu

La Policia Nacional deté a València a un home de 62 anys després d'atracar una farmàcia armat amb un ganivet i fugir a peu sense aconseguir emportar-se la recaptació.

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià