14.8 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

La polèmica reacció de Kiko Rivera després de la mort de la seua sogra

Kiko Rivera en un restaurante

La sogra de Kiko Rivera va morir fa una setmana | Instagram

 

Kiko Rivera torna a ‘liar-la’ i ser notícia. Sols 7 dies després de la mort de la mare de la seua parella Irene Rosales, Kiko ha decidit que ja ha passat la pena i que pot començar a passar-s’ho bé després d’enterrar a la seua sogra presentant el seu nou tema musical, i no ho ha fet de qualsevol manera, sinó marcant-se un ball que no ha deixat a ningú indiferent, ja que a jutjar per les imàtgens, no se’l veia gens afectat.

 

Kiko presenta ‘Tuboescape’ entre crítiques

El tema s’anomena ‘Tuboescape’ i ja l’ha començat a promocionar a la seua manera: ballant la coreografia de la cançó i deixant arrere molt ràpid el dol per la seua sogra. És per això que els internautes se li han tirat damunt en vore la seua actitud i li han recriminat que haja sigut incapaç d’esperar-se un poc, ja que el vídeo publicat en les xarxes consideren que és de molt mal gust.

 

 

La mare d’Irene Rosales, Mayte, va morir molt jove, amb 54 anys, a causa d’una llarga malaltia que patia des de feia molt de temps. Ella no va ser mai notícia, es va mantindre apartada del món de la faràndula, i va estar entregada a cuidar al seu home, qui també patix una malaltia. Molts seguidors han pensat que considerant les circumstàncies, era massa prompte per a celebrar res ni ballar cap cançó i s’han mostrat indignats amb el poc tacte del DJ.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cap de setmana nuvolós en la Comunitat Valenciana i temporal marítim a partir del dimarts

Cap de setmana amb cels coberts i pluges, amb temperatures 1-2 °C per davall del normal. El dimarts arribarà un temporal marítim ràpid, amb ones de fins a 6 m en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana lidera la donació d’òrgans a nivell mundial entre regions de la seua grandària

La Comunitat Valenciana va aconseguir 57,5 donants per milió de població i 689 trasplantaments, va exportar 210 òrgans i va superar àmpliament la mitjana nacional. Consolida un model basat en coordinació, innovació i generositat de les famílies.

Morant urgix aprovar el nou model de finançament o no ens el perdonarem

Diana Morant ha instat a recolzar el nou model de finançament autonòmic i ha alertat que, si no tira avant, 'no ens el perdonarem'. La proposta, segons ha defés, aportaria 3.700 milions més a la Comunitat i la situaria entre les primeres per finançament per habitant.

La EUIPO tanca un any de rècord amb quasi 330.000 marques i dissenys, un 7,8% més

L'oficina europea ha sumat 327.735 sol·licituds en 2025 i ha superat els 5 milions acumulats. Alemanya, la Xina i Itàlia lideren en marques; la Xina, el Regne Unit i els EUA en dissenys

ASAJA convoca una tractorada pel centre d’Alacant el 22 de gener en defensa del camp

ASAJA Alacant ha convocat una tractorada per al dijous 22 de gener pel centre de la ciutat. La protesta rebutja l'acord UE-Mercosur i reclama aigua i una PAC que garantisca la rendibilitat.

La policia tractarà de recuperar els missatges de l’excap de gabinet de Mazón, segons l’acusació

L'acusació popular ha assenyalat que la policia judicial de Catarroja assumirà les gestions per a intentar rescatar els missatges de José Manuel Cuenca. La jutgessa ha acordat demanar-los a Meta després d'un acarament fallit del mòbil usat el dia de la DANA.

L’excap de gabinet de Mazón defén que no va esborrar missatges i que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del mòbil usat durant la DANA i que el va restablir de fàbrica abans de retornar-lo. El peritatge no ha recuperat eixos xats.

La jutgessa de la DANA demanarà a Meta els WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La magistrada que investiga la gestió de la DANA recorrerà a la policia judicial per a sol·licitar a Meta els missatges de José Manuel Cuenca del 29 d'octubre de 2024. El mòbil corporatiu va ser reinicialitzat i no es van poder recuperar els xats, però l'exalte càrrec ha autoritzat la petició