La polèmica reacció de Kiko Rivera després de la mort de la seua sogra

Kiko Rivera en un restaurante

La sogra de Kiko Rivera va morir fa una setmana | Instagram

 

Kiko Rivera torna a ‘liar-la’ i ser notícia. Sols 7 dies després de la mort de la mare de la seua parella Irene Rosales, Kiko ha decidit que ja ha passat la pena i que pot començar a passar-s’ho bé després d’enterrar a la seua sogra presentant el seu nou tema musical, i no ho ha fet de qualsevol manera, sinó marcant-se un ball que no ha deixat a ningú indiferent, ja que a jutjar per les imàtgens, no se’l veia gens afectat.

 

Kiko presenta ‘Tuboescape’ entre crítiques

El tema s’anomena ‘Tuboescape’ i ja l’ha començat a promocionar a la seua manera: ballant la coreografia de la cançó i deixant arrere molt ràpid el dol per la seua sogra. És per això que els internautes se li han tirat damunt en vore la seua actitud i li han recriminat que haja sigut incapaç d’esperar-se un poc, ja que el vídeo publicat en les xarxes consideren que és de molt mal gust.

 

 

La mare d’Irene Rosales, Mayte, va morir molt jove, amb 54 anys, a causa d’una llarga malaltia que patia des de feia molt de temps. Ella no va ser mai notícia, es va mantindre apartada del món de la faràndula, i va estar entregada a cuidar al seu home, qui també patix una malaltia. Molts seguidors han pensat que considerant les circumstàncies, era massa prompte per a celebrar res ni ballar cap cançó i s’han mostrat indignats amb el poc tacte del DJ.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.