13.3 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

La polèmica reacció de Kiko Rivera després de la mort de la seua sogra

Kiko Rivera en un restaurante

La sogra de Kiko Rivera va morir fa una setmana | Instagram

 

Kiko Rivera torna a ‘liar-la’ i ser notícia. Sols 7 dies després de la mort de la mare de la seua parella Irene Rosales, Kiko ha decidit que ja ha passat la pena i que pot començar a passar-s’ho bé després d’enterrar a la seua sogra presentant el seu nou tema musical, i no ho ha fet de qualsevol manera, sinó marcant-se un ball que no ha deixat a ningú indiferent, ja que a jutjar per les imàtgens, no se’l veia gens afectat.

 

Kiko presenta ‘Tuboescape’ entre crítiques

El tema s’anomena ‘Tuboescape’ i ja l’ha començat a promocionar a la seua manera: ballant la coreografia de la cançó i deixant arrere molt ràpid el dol per la seua sogra. És per això que els internautes se li han tirat damunt en vore la seua actitud i li han recriminat que haja sigut incapaç d’esperar-se un poc, ja que el vídeo publicat en les xarxes consideren que és de molt mal gust.

 

 

La mare d’Irene Rosales, Mayte, va morir molt jove, amb 54 anys, a causa d’una llarga malaltia que patia des de feia molt de temps. Ella no va ser mai notícia, es va mantindre apartada del món de la faràndula, i va estar entregada a cuidar al seu home, qui també patix una malaltia. Molts seguidors han pensat que considerant les circumstàncies, era massa prompte per a celebrar res ni ballar cap cançó i s’han mostrat indignats amb el poc tacte del DJ.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.