La polèmica reacció de Kiko Rivera després de la mort de la seua sogra

Kiko Rivera en un restaurante

La sogra de Kiko Rivera va morir fa una setmana | Instagram

 

Kiko Rivera torna a ‘liar-la’ i ser notícia. Sols 7 dies després de la mort de la mare de la seua parella Irene Rosales, Kiko ha decidit que ja ha passat la pena i que pot començar a passar-s’ho bé després d’enterrar a la seua sogra presentant el seu nou tema musical, i no ho ha fet de qualsevol manera, sinó marcant-se un ball que no ha deixat a ningú indiferent, ja que a jutjar per les imàtgens, no se’l veia gens afectat.

 

Kiko presenta ‘Tuboescape’ entre crítiques

El tema s’anomena ‘Tuboescape’ i ja l’ha començat a promocionar a la seua manera: ballant la coreografia de la cançó i deixant arrere molt ràpid el dol per la seua sogra. És per això que els internautes se li han tirat damunt en vore la seua actitud i li han recriminat que haja sigut incapaç d’esperar-se un poc, ja que el vídeo publicat en les xarxes consideren que és de molt mal gust.

 

 

La mare d’Irene Rosales, Mayte, va morir molt jove, amb 54 anys, a causa d’una llarga malaltia que patia des de feia molt de temps. Ella no va ser mai notícia, es va mantindre apartada del món de la faràndula, i va estar entregada a cuidar al seu home, qui també patix una malaltia. Molts seguidors han pensat que considerant les circumstàncies, era massa prompte per a celebrar res ni ballar cap cançó i s’han mostrat indignats amb el poc tacte del DJ.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Catalá posa el focus en les urnes davant un possible congrés del PP valencià

L'alcaldessa de València, María José Catalá, rebutja entrar en el debat sobre un congrés regional del PP i insistix que la prioritat és preparar-se per a les pròximes eleccions, descartant alhora una candidatura seua a la Generalitat.

PSPV i Compromís acusen PP i Vox de tindre Les Corts segrestades i frenar el control al Consell

PSPV i Compromís denuncien que PP i Vox tenen Les Corts 'segrestades', amb unes 600 preguntes i peticions sense resposta i limitant la tasca de l'oposició. PP i Vox neguen el bloqueig i acusen l'esquerra de fer teatre parlamentari.

Alliberen un peix lluna atrapat en una xarxa de pesca il·legal a El Campello

La Guàrdia Civil ha alliberat un jove peix lluna atrapat en una xarxa de pesca il·legal a la deriva davant la costa dEl Campello, on també han trobat sis dorades mortes i una gavina sense vida.

Els docents de la concertada protesten a Les Corts per exigir avanços en la jubilació parcial

Cinc sindicats de l’ensenyament concertat es concentren davant Les Corts en plena jornada de vaga per denunciar la falta d’avanços en la jubilació parcial, les plantilles i l’ordre de pagament delegat.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 superen el primer tràmit en Les Corts

Els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions d’euros, continuen la tramitació en Les Corts després que PP i Vox hagen tombat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís, que en demanaven la devolució al Consell.

Awa Fam, del València Basket a la WNBA: així viu el seu somni americà

La pívot valenciana Awa Fam s’ha guanyat en pocs dies un lloc com a titular en les Seattle Storm i ja pensa en el Mundial FIBA de setembre a Alemanya.

Awa Fam, de València a la WNBA: la pívot que ja triomfa amb Seattle Storm

La pívot alacantina Awa Fam ha fet el salt de València Basket a la WNBA i ja s’ha consolidat com a titular a Seattle Storm, mentre mira al Mundial de setembre com un altre gran somni per complir.

Taxistes valencians es visten de negre i escenifiquen un enterrament contra el decret del Consell

Centenars de taxistes de la Comunitat Valenciana han protestat a València, vestits de negre i amb un taüt simbòlic, contra el decret del Consell que regularitza els VTC i permet trajectes urbans sense temps d’espera.