Una presentadora de Telecinco: «Sabia que la meua filla naixeria morta»

 

Alicia Senovilla va ser una de les cares televisives més conegudes de la dècada dels anys 90 i dels 2000, amb programes com ‘Las mañanas de Alicia’, ‘Como la vida’ o ‘La hora de la verdad’ i «competint» directament amb María Teresa Campos, qui era la seua rival quan cada una estava en cadenes diferents, en Telecinco i Antena 3. Ara, la presentadora ha concedit una entrevista a ‘Lecturas’, a on ha parlat sobre un dels moments més durs i dolorosos de la seua vida.

 

Va donar el cos de la menuda a la ciència

A demés de criticar a Belén Esteban per no agrair-li haver començat la seua carrera televisiva convidant-la a ‘Como la vida’ d’Antena 3 després de la ruptura de ‘La princesa del pueblo’ i Jesulín de Ubrique, Alicia Senovilla ha compartit amb tots els lectors del citat mitjà moments personals. En concret, un que ha commogut enormement ha sigut el de la mort de la seua segona filla. La presentadora estava embarassada de 39 setmanes quan es va produir la tragèdia.

 

«El metge va apagar el monitor, em va agafar la mà i em va dir: ‘Ali, no’», ha narrat Alicia, «A la xiqueta se li va fer un nus en el cordó i la va deixar sense rec». Davant d’esta tràgica situació, el doctor li va oferir dos opcions: «O te l’emportes en una caixeta o la cedixes a la ciència». La presentadora ho va tindre clar: «La vaig donar a la ciència».

 

Alicia va donar a llum «sabent que naixeria morta», cinc dies després de descobrir la situació. Va demanar que la sedaren i ha recordat que va ser la seua primera filla qui va salvar-la dient-li: «Mama, jo vull jugar amb tu, quan tornarem a jugar juntes de nou?». Actualment, la presentadora és feliç amb els seus dos fills, Candela i Erasmo, i José Manuel Gómez Villar, un dels cirurgians més coneguts entre els famosos, dotze anys menor que ella, i de qui «s’ha enamorat com una adolescent».

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.

Quatre persones ateses a la Tomatina de Bunyol per gas pebre enmig de la festa

Quatre persones han hagut de rebre atenció sanitària lleu després d’un llançament de gas pebre durant la Tomatina de Bunyol. L’incident, que també es va produir l’any passat, no ha provocat ferits greus.

Pérez Llorca resta importància a quan triarà el PP el candidat a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca afirma que no està gens preocupat per quan designarà el PP el candidat a la presidència de la Generalitat i defensa que el que importa és continuar aplicant els pressupostos i les inversions en sanitat i polítiques socials a la Comunitat Valenciana.