Una presentadora de Telecinco: «Sabia que la meua filla naixeria morta»

 

Alicia Senovilla va ser una de les cares televisives més conegudes de la dècada dels anys 90 i dels 2000, amb programes com ‘Las mañanas de Alicia’, ‘Como la vida’ o ‘La hora de la verdad’ i «competint» directament amb María Teresa Campos, qui era la seua rival quan cada una estava en cadenes diferents, en Telecinco i Antena 3. Ara, la presentadora ha concedit una entrevista a ‘Lecturas’, a on ha parlat sobre un dels moments més durs i dolorosos de la seua vida.

 

Va donar el cos de la menuda a la ciència

A demés de criticar a Belén Esteban per no agrair-li haver començat la seua carrera televisiva convidant-la a ‘Como la vida’ d’Antena 3 després de la ruptura de ‘La princesa del pueblo’ i Jesulín de Ubrique, Alicia Senovilla ha compartit amb tots els lectors del citat mitjà moments personals. En concret, un que ha commogut enormement ha sigut el de la mort de la seua segona filla. La presentadora estava embarassada de 39 setmanes quan es va produir la tragèdia.

 

«El metge va apagar el monitor, em va agafar la mà i em va dir: ‘Ali, no’», ha narrat Alicia, «A la xiqueta se li va fer un nus en el cordó i la va deixar sense rec». Davant d’esta tràgica situació, el doctor li va oferir dos opcions: «O te l’emportes en una caixeta o la cedixes a la ciència». La presentadora ho va tindre clar: «La vaig donar a la ciència».

 

Alicia va donar a llum «sabent que naixeria morta», cinc dies després de descobrir la situació. Va demanar que la sedaren i ha recordat que va ser la seua primera filla qui va salvar-la dient-li: «Mama, jo vull jugar amb tu, quan tornarem a jugar juntes de nou?». Actualment, la presentadora és feliç amb els seus dos fills, Candela i Erasmo, i José Manuel Gómez Villar, un dels cirurgians més coneguts entre els famosos, dotze anys menor que ella, i de qui «s’ha enamorat com una adolescent».

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vox i PP tanquen un acord per a presentar els Pressupostos de la Generalitat de 2026 en Les Corts

Vox confirma un acord amb el Consell del PP per a registrar este divendres els Pressupostos de la Generalitat de 2026 i aprovar-los en Les Corts el 21 i 22 de juliol.

Una clínica quiropràctica haurà de pagar 150.866 euros per causar greus lesions a una pacient

El Tribunal d'Instància 15 de València imposa una indemnització de 150.866 euros a una clínica quiropràctica per manipulacions contraindicades que van agreujar l'estat neurològic d'una pacient i li van provocar una síndrome de cua de cavall.

CSIF denuncia pintades i danys en la seua seu de Castelló després de l’acord educatiu

CSIF ha denunciat davant les autoritats diverses accions vandàliques en la seua seu de Castelló, produïdes després de recolzar al costat de ANPE la proposta salarial de la Generalitat en la vaga docent.

La UPV i Geely reforcen la seua aliança per a impulsar talent i innovació en automoció

La Universitat Politècnica de València i el grup automobilístic xinés Geely consoliden la seua col·laboració estratègica per a potenciar el talent, la mobilitat internacional i la investigació en mobilitat intel·ligent entre València i Hangzhou.

Investiguen a dos hòmens pel robatori de més de sis tones de cable de coure de telefonia

La Guàrdia Civil investiga a dos hòmens acusats d'integrar un grup criminal que hauria robat més de sis tones de cable de coure de l'estesa telefònica en diverses localitats de la Comunitat Valenciana.

L’energia dispara els preus industrials un 8,3% a l’abril i marca la seua major alça des de 2022

Els preus industrials van augmentar un 8,3% a l'abril interanual, impulsats per l'energia i un repunt del 70,1% en coquerías i refí de petroli després de la guerra a Orient Mitjà.

L’Assemblea de Docents de Balears dona 100.000 euros a les vagues educatives de Catalunya i Comunitat Valenciana

L'Assemblea de Docents de Balears destina 100.000 euros de la seua caixa de resistència a donar suport a les mobilitzacions educatives a Catalunya i Comunitat Valenciana i s'oferix a recolzar l'etapa de 0 a 3 anys.

Dos anys d’obres i 35.000 teules per a salvar la gran cúpula de l’Escola Pia de València

La cúpula de l'Escola Pia de València, una de les més grans d'Espanya, ha sigut restaurada després de dos anys de treballs, 35.000 teules recol·locades i un complex sistema de bastimentada dissenyada per a no tocar l'estructura original.