Una presentadora de Telecinco: «Sabia que la meua filla naixeria morta»

 

Alicia Senovilla va ser una de les cares televisives més conegudes de la dècada dels anys 90 i dels 2000, amb programes com ‘Las mañanas de Alicia’, ‘Como la vida’ o ‘La hora de la verdad’ i «competint» directament amb María Teresa Campos, qui era la seua rival quan cada una estava en cadenes diferents, en Telecinco i Antena 3. Ara, la presentadora ha concedit una entrevista a ‘Lecturas’, a on ha parlat sobre un dels moments més durs i dolorosos de la seua vida.

 

Va donar el cos de la menuda a la ciència

A demés de criticar a Belén Esteban per no agrair-li haver començat la seua carrera televisiva convidant-la a ‘Como la vida’ d’Antena 3 després de la ruptura de ‘La princesa del pueblo’ i Jesulín de Ubrique, Alicia Senovilla ha compartit amb tots els lectors del citat mitjà moments personals. En concret, un que ha commogut enormement ha sigut el de la mort de la seua segona filla. La presentadora estava embarassada de 39 setmanes quan es va produir la tragèdia.

 

«El metge va apagar el monitor, em va agafar la mà i em va dir: ‘Ali, no’», ha narrat Alicia, «A la xiqueta se li va fer un nus en el cordó i la va deixar sense rec». Davant d’esta tràgica situació, el doctor li va oferir dos opcions: «O te l’emportes en una caixeta o la cedixes a la ciència». La presentadora ho va tindre clar: «La vaig donar a la ciència».

 

Alicia va donar a llum «sabent que naixeria morta», cinc dies després de descobrir la situació. Va demanar que la sedaren i ha recordat que va ser la seua primera filla qui va salvar-la dient-li: «Mama, jo vull jugar amb tu, quan tornarem a jugar juntes de nou?». Actualment, la presentadora és feliç amb els seus dos fills, Candela i Erasmo, i José Manuel Gómez Villar, un dels cirurgians més coneguts entre els famosos, dotze anys menor que ella, i de qui «s’ha enamorat com una adolescent».

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.