15.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Una presentadora de Telecinco: «Sabia que la meua filla naixeria morta»

 

Alicia Senovilla va ser una de les cares televisives més conegudes de la dècada dels anys 90 i dels 2000, amb programes com ‘Las mañanas de Alicia’, ‘Como la vida’ o ‘La hora de la verdad’ i «competint» directament amb María Teresa Campos, qui era la seua rival quan cada una estava en cadenes diferents, en Telecinco i Antena 3. Ara, la presentadora ha concedit una entrevista a ‘Lecturas’, a on ha parlat sobre un dels moments més durs i dolorosos de la seua vida.

 

Va donar el cos de la menuda a la ciència

A demés de criticar a Belén Esteban per no agrair-li haver començat la seua carrera televisiva convidant-la a ‘Como la vida’ d’Antena 3 després de la ruptura de ‘La princesa del pueblo’ i Jesulín de Ubrique, Alicia Senovilla ha compartit amb tots els lectors del citat mitjà moments personals. En concret, un que ha commogut enormement ha sigut el de la mort de la seua segona filla. La presentadora estava embarassada de 39 setmanes quan es va produir la tragèdia.

 

«El metge va apagar el monitor, em va agafar la mà i em va dir: ‘Ali, no’», ha narrat Alicia, «A la xiqueta se li va fer un nus en el cordó i la va deixar sense rec». Davant d’esta tràgica situació, el doctor li va oferir dos opcions: «O te l’emportes en una caixeta o la cedixes a la ciència». La presentadora ho va tindre clar: «La vaig donar a la ciència».

 

Alicia va donar a llum «sabent que naixeria morta», cinc dies després de descobrir la situació. Va demanar que la sedaren i ha recordat que va ser la seua primera filla qui va salvar-la dient-li: «Mama, jo vull jugar amb tu, quan tornarem a jugar juntes de nou?». Actualment, la presentadora és feliç amb els seus dos fills, Candela i Erasmo, i José Manuel Gómez Villar, un dels cirurgians més coneguts entre els famosos, dotze anys menor que ella, i de qui «s’ha enamorat com una adolescent».

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.

Juan Roig constreny a prioritzar el Corredor Mediterrani encara que falte el túnel passant

Juan Roig ha reiterat la seua insatisfacció amb el ritme de les obres i ha defés que el Corredor Mediterrani funcione entre Alacant, València i Barcelona encara que el túnel passant no estiga encara. Govern i empresaris han situat 2027 com a horitzó de la primera fase.

El PP ha demanat no accelerar el pacte amb Vox per a investir a Pérez Llorca

El PP ha defés que no hi ha pressa per a tancar amb Vox l'acord que permeta investir a Juanfran Pérez Llorca el 27 de novembre. Vox ha mantingut que continua negociant i que no hi haurà sorpreses, mentres l'oposició ha denunciat opacitat.