Una presentadora de Telecinco: «Sabia que la meua filla naixeria morta»

 

Alicia Senovilla va ser una de les cares televisives més conegudes de la dècada dels anys 90 i dels 2000, amb programes com ‘Las mañanas de Alicia’, ‘Como la vida’ o ‘La hora de la verdad’ i «competint» directament amb María Teresa Campos, qui era la seua rival quan cada una estava en cadenes diferents, en Telecinco i Antena 3. Ara, la presentadora ha concedit una entrevista a ‘Lecturas’, a on ha parlat sobre un dels moments més durs i dolorosos de la seua vida.

 

Va donar el cos de la menuda a la ciència

A demés de criticar a Belén Esteban per no agrair-li haver començat la seua carrera televisiva convidant-la a ‘Como la vida’ d’Antena 3 després de la ruptura de ‘La princesa del pueblo’ i Jesulín de Ubrique, Alicia Senovilla ha compartit amb tots els lectors del citat mitjà moments personals. En concret, un que ha commogut enormement ha sigut el de la mort de la seua segona filla. La presentadora estava embarassada de 39 setmanes quan es va produir la tragèdia.

 

«El metge va apagar el monitor, em va agafar la mà i em va dir: ‘Ali, no’», ha narrat Alicia, «A la xiqueta se li va fer un nus en el cordó i la va deixar sense rec». Davant d’esta tràgica situació, el doctor li va oferir dos opcions: «O te l’emportes en una caixeta o la cedixes a la ciència». La presentadora ho va tindre clar: «La vaig donar a la ciència».

 

Alicia va donar a llum «sabent que naixeria morta», cinc dies després de descobrir la situació. Va demanar que la sedaren i ha recordat que va ser la seua primera filla qui va salvar-la dient-li: «Mama, jo vull jugar amb tu, quan tornarem a jugar juntes de nou?». Actualment, la presentadora és feliç amb els seus dos fills, Candela i Erasmo, i José Manuel Gómez Villar, un dels cirurgians més coneguts entre els famosos, dotze anys menor que ella, i de qui «s’ha enamorat com una adolescent».

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.