‘La isla de las tentaciones’: Rubén, més dur que mai amb Fani

Rubén y Fani abrazados en 'La isla de las tentaciones'

Rubén dubta de Fani després de tot el que ha passat en ‘La isla de las tentaciones’ | Telecinco

Totes les mirades estan sobre Christofer i Estefanía, esperant que arribe l’última foguera, a on totes les parelles es retrobaran. Des del moment en el que Chris va abandonar ‘La isla de las tentaciones’ per la infidelitat de Fani, el temptador Rubén ha marcat distància amb ella, ja que no li estaria agradant gens l’actitud de la protagonista de tot este embolic.

 

Rubén pren distància de Fani

D’esta manera, Rubén fins i tot va confessar a Fiama: «Hi ha coses que m’enfaden, està molt tranquil·la per tot el que ha passat». I, a demés, el temptador ha rebutjat la proposta de Fani i no ha volgut fer res davant de les càmeres: «Jo no vull tindre sexe ací en la piscina, davant de les càmeres. No vull que existisquen estes imàtgens». Unes imàtgens que ja ha vist tot el món, perquè ja van consumar la infidelitat en el llit i ha quedat gravat.

 

Però, per si no fora poc, Rubén s’ha negat a passar l’última nit amb Fani, argumentant que passaria la nit amb Óscar perquè es quedaria a soles. La protagonista del nou programa de Mediaset ha acabat enfadant-se molt en descobrir que no era cert i que a esquena d’ella explicava una altra història: «No em fie al cent per cent d’ella».

 

Realment, Rubén va entrar en ‘La isla de las tentaciones’ com a solter –i vam saber el seu secret més ocult– amb l’únic propòsit de conquistar a una xica i trencar alguna parella. I ja ho ha conseguit. Ara caldrà esperar el resultat de la cita especial de 24 hores abans de la foguera final, a on es voran cara a cara de nou totes les parelles que van entrar en un principi.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.

Compromís reclama investigar la gestió política de l’incendi de la Devesa

Compromís per València portarà al pròxim ple municipal una moció per crear una comissió d’investigació sobre la gestió de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees de la Devesa de El Saler. L’equip de govern defensa que ha actuat amb transparència i que la prioritat ha de ser aclarir qui va provocar el foc.

València estrena un gran mural de Luis de la Fuente després de ser vandalitzat a Barcelona

La façana del Centre Municipal de Persones Majors de Montolivet exhibix ja un mural de grans dimensions de Luis de la Fuente, reproducció de l’obra que va ser vandalitzada a Barcelona després del títol mundial d’Espanya.

El nou Hospital General de Castelló complix terminis i manté l’estrena per a 2026

Els tràmits del nou Hospital General Universitari de Castelló avancen segons el calendari i Sanitat preveu notícies positives prompte. El centre multiplicarà quiròfans, UCI i habitacions individuals respecte a l’actual hospital.

Santa Bàrbara decreta dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos

Santa Bàrbara ha decretat dos dies de dol per la mort d’un bebé de 18 mesos, després de trobar els seus restes en una vivenda i detindre els pares a València acusats d’homicidi. El cas ha commocionat el municipi, que descriu la família com aparentment integrada i sense senyals evidents de risc.

Pérez Llorca acusa Sánchez de impedir un finançament just per a les autonomies

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Polop que el nou model de finançament autonòmic que impulsa el Govern central és incompatible amb Pedro Sánchez i només busca, segons ell, contentar l’independentisme català. També ha denunciat que totes les autonomies han vist rebutjades les seues al·legacions tècniques i que els valencians han sigut castigats en finançament i infraestructures.