‘La isla de las tentaciones’: Rubén, més dur que mai amb Fani

Rubén y Fani abrazados en 'La isla de las tentaciones'

Rubén dubta de Fani després de tot el que ha passat en ‘La isla de las tentaciones’ | Telecinco

Totes les mirades estan sobre Christofer i Estefanía, esperant que arribe l’última foguera, a on totes les parelles es retrobaran. Des del moment en el que Chris va abandonar ‘La isla de las tentaciones’ per la infidelitat de Fani, el temptador Rubén ha marcat distància amb ella, ja que no li estaria agradant gens l’actitud de la protagonista de tot este embolic.

 

Rubén pren distància de Fani

D’esta manera, Rubén fins i tot va confessar a Fiama: «Hi ha coses que m’enfaden, està molt tranquil·la per tot el que ha passat». I, a demés, el temptador ha rebutjat la proposta de Fani i no ha volgut fer res davant de les càmeres: «Jo no vull tindre sexe ací en la piscina, davant de les càmeres. No vull que existisquen estes imàtgens». Unes imàtgens que ja ha vist tot el món, perquè ja van consumar la infidelitat en el llit i ha quedat gravat.

 

Però, per si no fora poc, Rubén s’ha negat a passar l’última nit amb Fani, argumentant que passaria la nit amb Óscar perquè es quedaria a soles. La protagonista del nou programa de Mediaset ha acabat enfadant-se molt en descobrir que no era cert i que a esquena d’ella explicava una altra història: «No em fie al cent per cent d’ella».

 

Realment, Rubén va entrar en ‘La isla de las tentaciones’ com a solter –i vam saber el seu secret més ocult– amb l’únic propòsit de conquistar a una xica i trencar alguna parella. I ja ho ha conseguit. Ara caldrà esperar el resultat de la cita especial de 24 hores abans de la foguera final, a on es voran cara a cara de nou totes les parelles que van entrar en un principi.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.

Pastor acusa el PSPV de caure en una espiral d’insults i senyalament

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE i la seua direcció valenciana de fomentar una espiral de crispació i insults, arran de la polèmica per un tuit de Vicent Mompó sobre Diana Morant.

Diana Morant descarta deixar el Ministeri i defensa que continua sent útil als valencians

Diana Morant ha descartat, per ara, abandonar el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats per bolcar-se en la seua candidatura a la Generalitat i defensa que des del Govern central és molt útil per als valencians.

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.

Estrenes i grans musicals al Principal d’Alacant fins a gener de 2027

El Teatre Principal d’Alacant ha avançat la programació entre octubre de 2026 i gener de 2027, amb dos estrenes estatals i dos grans musicals. Les entrades es podran comprar des del 7 de setembre pels canals habituals del teatre.

Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, guardonades als premis de l’empresa familiar d’Alacant

L’AEFA reconeix Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, així com els empresaris Vicente Berbegal i Coral Erum, en la XXXI edició dels seus premis, que se celebrarà el 29 de setembre a Torrevieja.