‘La isla de las tentaciones’: Rubén, més dur que mai amb Fani

Rubén y Fani abrazados en 'La isla de las tentaciones'

Rubén dubta de Fani després de tot el que ha passat en ‘La isla de las tentaciones’ | Telecinco

Totes les mirades estan sobre Christofer i Estefanía, esperant que arribe l’última foguera, a on totes les parelles es retrobaran. Des del moment en el que Chris va abandonar ‘La isla de las tentaciones’ per la infidelitat de Fani, el temptador Rubén ha marcat distància amb ella, ja que no li estaria agradant gens l’actitud de la protagonista de tot este embolic.

 

Rubén pren distància de Fani

D’esta manera, Rubén fins i tot va confessar a Fiama: «Hi ha coses que m’enfaden, està molt tranquil·la per tot el que ha passat». I, a demés, el temptador ha rebutjat la proposta de Fani i no ha volgut fer res davant de les càmeres: «Jo no vull tindre sexe ací en la piscina, davant de les càmeres. No vull que existisquen estes imàtgens». Unes imàtgens que ja ha vist tot el món, perquè ja van consumar la infidelitat en el llit i ha quedat gravat.

 

Però, per si no fora poc, Rubén s’ha negat a passar l’última nit amb Fani, argumentant que passaria la nit amb Óscar perquè es quedaria a soles. La protagonista del nou programa de Mediaset ha acabat enfadant-se molt en descobrir que no era cert i que a esquena d’ella explicava una altra història: «No em fie al cent per cent d’ella».

 

Realment, Rubén va entrar en ‘La isla de las tentaciones’ com a solter –i vam saber el seu secret més ocult– amb l’únic propòsit de conquistar a una xica i trencar alguna parella. I ja ho ha conseguit. Ara caldrà esperar el resultat de la cita especial de 24 hores abans de la foguera final, a on es voran cara a cara de nou totes les parelles que van entrar en un principi.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

José María Lozano (CVC): “Juan Roig d’alguna forma és el Blasco Ibáñez d’estos moments”

Entrevista a José María Lozano, president del Consell Valencià de Cultura

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.