16.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

‘La isla de las tentaciones’: Rubén, més dur que mai amb Fani

Rubén y Fani abrazados en 'La isla de las tentaciones'

Rubén dubta de Fani després de tot el que ha passat en ‘La isla de las tentaciones’ | Telecinco

Totes les mirades estan sobre Christofer i Estefanía, esperant que arribe l’última foguera, a on totes les parelles es retrobaran. Des del moment en el que Chris va abandonar ‘La isla de las tentaciones’ per la infidelitat de Fani, el temptador Rubén ha marcat distància amb ella, ja que no li estaria agradant gens l’actitud de la protagonista de tot este embolic.

 

Rubén pren distància de Fani

D’esta manera, Rubén fins i tot va confessar a Fiama: «Hi ha coses que m’enfaden, està molt tranquil·la per tot el que ha passat». I, a demés, el temptador ha rebutjat la proposta de Fani i no ha volgut fer res davant de les càmeres: «Jo no vull tindre sexe ací en la piscina, davant de les càmeres. No vull que existisquen estes imàtgens». Unes imàtgens que ja ha vist tot el món, perquè ja van consumar la infidelitat en el llit i ha quedat gravat.

 

Però, per si no fora poc, Rubén s’ha negat a passar l’última nit amb Fani, argumentant que passaria la nit amb Óscar perquè es quedaria a soles. La protagonista del nou programa de Mediaset ha acabat enfadant-se molt en descobrir que no era cert i que a esquena d’ella explicava una altra història: «No em fie al cent per cent d’ella».

 

Realment, Rubén va entrar en ‘La isla de las tentaciones’ com a solter –i vam saber el seu secret més ocult– amb l’únic propòsit de conquistar a una xica i trencar alguna parella. I ja ho ha conseguit. Ara caldrà esperar el resultat de la cita especial de 24 hores abans de la foguera final, a on es voran cara a cara de nou totes les parelles que van entrar en un principi.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ábalos demana al Congrés reconsiderar el rebuig a la seua indemnització

L'exdiputat ha sol·licitat a la Mesa del Congrés que revise la seua negativa a concedir-li la indemnització per cessament, que rondaria els 52.000 euros. Al·lega una vulneració 'flagrant' dels seus drets passius

Estudi de la UPV proposa com controlar filtracions en excavacions profundes

Investigadors del IIAMA-UPV presenten solucions per a atallar filtracions imprevistes en excavacions profundes i advoquen per plans de monitoratge continu per a previndre fallades.

Quatre trens d’Euromed i Intercity afectats pel tancament ferroviari per vent

El tancament entre Catalunya i la Comunitat Valenciana, vigent d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes, afecta a tres Euromed i un Intercity. Renfe permet canvis o anul·lacions sense cost.

Es tanca hui el trànsit de trens entre Catalunya i la Comunitat Valenciana pel vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat hui entre les 11.00 i les 16.00 per ratxes molt fortes de vent avisades per AEMET. L'afectació podrà variar segons evolucione el temporal, segons Adif.

Més de 1.900 metges van demanar ajuda per trastorns mentals i addiccions en 2023-2024

El Paime va atendre 1.933 metges entre 2023 i 2024: el 85% per trastorn mental i el 15,1% per addiccions. Les consultes per drogues es van duplicar i es marca màxim des de 2011

Ha sigut rescatat un jove de 20 anys que quasi s’ofega després de caure embriac al port d’Alacant

Un jove de 20 anys ha sigut rescatat amb símptomes d'hipotèrmia i esgotament després de caure de matinada al port d'Alacant en estat d'embriaguesa. Va ser traslladat a l'Hospital General Doctor Balmis i continua recuperant-se.

La Generalitat nomena un xofer per al expresident Carlos Mazón

El Diari Oficial publica el nomenament d'un conductor per al expresident, a proposta de Mazón i a l'empara de l'Estatut. PSPV i Compromís qüestionen el plus de quilometratge.

El vent suspén el trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana: quatre trens afectats

El tancament entre 11.00 i 16.00 per ratxes molt fortes afecta a tres Euromed i un Intercity en el corredor entre Catalunya i la Comunitat Valenciana. Renfe permet canvis i anul·lacions sense cost.