‘La isla de las tentaciones’: Rubén, més dur que mai amb Fani

Rubén y Fani abrazados en 'La isla de las tentaciones'

Rubén dubta de Fani després de tot el que ha passat en ‘La isla de las tentaciones’ | Telecinco

Totes les mirades estan sobre Christofer i Estefanía, esperant que arribe l’última foguera, a on totes les parelles es retrobaran. Des del moment en el que Chris va abandonar ‘La isla de las tentaciones’ per la infidelitat de Fani, el temptador Rubén ha marcat distància amb ella, ja que no li estaria agradant gens l’actitud de la protagonista de tot este embolic.

 

Rubén pren distància de Fani

D’esta manera, Rubén fins i tot va confessar a Fiama: «Hi ha coses que m’enfaden, està molt tranquil·la per tot el que ha passat». I, a demés, el temptador ha rebutjat la proposta de Fani i no ha volgut fer res davant de les càmeres: «Jo no vull tindre sexe ací en la piscina, davant de les càmeres. No vull que existisquen estes imàtgens». Unes imàtgens que ja ha vist tot el món, perquè ja van consumar la infidelitat en el llit i ha quedat gravat.

 

Però, per si no fora poc, Rubén s’ha negat a passar l’última nit amb Fani, argumentant que passaria la nit amb Óscar perquè es quedaria a soles. La protagonista del nou programa de Mediaset ha acabat enfadant-se molt en descobrir que no era cert i que a esquena d’ella explicava una altra història: «No em fie al cent per cent d’ella».

 

Realment, Rubén va entrar en ‘La isla de las tentaciones’ com a solter –i vam saber el seu secret més ocult– amb l’únic propòsit de conquistar a una xica i trencar alguna parella. I ja ho ha conseguit. Ara caldrà esperar el resultat de la cita especial de 24 hores abans de la foguera final, a on es voran cara a cara de nou totes les parelles que van entrar en un principi.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.