Fani, de ‘La isla de las tentaciones’, nou fitxatge de ‘Supervivientes’

 

Christofer i Estefanía són els concursants de ‘La isla de las tentaciones’ que més estan en boca de tots. El programa de Mediaset ha causat furor i dia rere dia coneixem més detalls sobre què va passar entre les parelles, mentres s’especula si actualment continuen juntes o no. Ara per ara, sabem que Christofer ha deixat la faena i que potser no hauria d’haver anat a ‘La isla’, mentres que Fani pareix haver-se habituat molt ràpidament a la fama i ja ha concedit una entrevista, però el més sorprenent és la notícia que ha avançat en exclusiva ‘YoTele’ i és que participarà en ‘Supervivientes’.

 

Podria confirmar-se la seua participació molt prompte

Està previst que la nova edició de ‘Supervivientes’ s’estrene el pròxim 20 de febrer i que els concursants viatgen a Hondures durant la segona setmana del mes, segons el citat mitjà. D’esta manera, la productora està tancant la selecció de concursants i als primers confirmats, Albert Barranco i Rocío Flores, podria sumar-se Fani, ja com tota una ‘celebrity’ gràcies a la fama conseguida en ‘La Isla’.

 

Fani podria ser una de les concursants de ‘Supervivientes’ i en qüestió d’unes hores podria firmar el contracte per a participar. A demés, s’han posposat diferents ‘bolos’ en discoteques d’Espanya que tenia aparaulats, segons el citat portal d’informació. Durant les pròximes hores i dies continuarem esperant amb candeletes que es confirmen tots els noms de la nova edició del ‘reality’ i la primera entrevista que concedirà Christofer a Cuatro este divendres.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.