Fani dona una exclusiva després del seu pas per ‘La isla de las tentaciones’

 

Fani de ‘La Isla de las tentaciones’, una de les persones més buscades d’este país i el fenomen social i televisiu del moment, ha parlat per primera volta en els mitjans, i ho ha fet en exclusiva per a la revista ‘Lecturas’, una entrevista en la que s’ha mostrat superada per la situació que està vivint per la seua participació en el programa de Mediaset.

Estefanía està desolada

La concursant més polèmica d’esta edició assegura en la citada revista que està vivint tota esta situació amb molt dolor i que ho està passant molt mal, fent referència sobretot a les mentides que la gent diu d’ella i a la seua nova fama: «A voltes m’atabala i m’espanta. És molt dolorós que alguns s’inventen coses sobre mi. Em costa assimilar que tanta gent que conec m’insulte de forma tan cruel, amenaçant-me. El que ha passat no et dona dret a insultar-me en les xarxes», ha assegurat referint-se als continus comentaris despectius i insults que el seu comportament i la seua infidelitat han propiciat en les xarxes.

 

També ha volgut parlar sobre les humiliacions que rep Christofer constantment per culpa d’ella, les contínues bromes i el crit d’‘Estefania’, del que ha assegurat: «Em fa molt de mal que ell patisca tant per culpa meua i no haver sigut conscient. Ell ho ha pagat tot, s’ha menjat tota la merda. El meu dolor és haver-lo traït. Mai m’ho perdonaré», ha assegurat.

 

En contra dels rumors que corren per les xarxes i pels programes del cor, Estefanía ha recalcat que durant aquests 7 anys de relació, ella mai va ser infidel a Christofer, tal com s’està especulant a la televisió. A més a més, ella és mare d’un nen d’una altra relació, un nen que adora a Christofer i que fins i tot li diu papa: «El pare del meu fill es va saltar l’ordre d’allunyament, m’amenaçava».

 

La seua infància, una tortura

La protagonista indiscutible de ‘La isla’ també ha explicat que va patir un infern d’infància per culpa de les parelles de sa mare, una infància en què va haver de viure situacions molt violentes i molt fortes amb el pare de la seua germana xicoteta que la van deixar tocada de per vida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quasi un de cada cinc accidents de moto és mortal o molt greu a Espanya

Un estudi de la Universitat de València alerta que el 19 % dels accidents de moto en vies interurbanes són mortals o amb ferits molt greus, el doble que en altres vehicles, i que la tendència continua a l’alça.

Microorganismes per a tindre edificis vius que generen energia i s’autoreparen

Una investigació internacional amb participació de la Universitat de València proposa integrar comunitats de bacteris en els edificis perquè generen energia, reciclen residus i s’adapten a l’entorn.

Quan se sabrà si farà oratge per a vore l’eclipsi total de Sol d’agost

La meteoròloga Mar Gómez assenyala que no es podrà saber si el cel estarà ras per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost fins, com a mínim, una setmana abans i destaca que serà el primer eclipsi total visible a la península ibèrica des de 1912.

A presó una parella per segrestar, robar i agredir sexualment una dona a la província dAlacant

Un jutjat de Torrevieja ha ordenat l’ingrés a presó d’un home i una dona acusats de retenir, agredir sexualment i robar més de 24.000 euros a una dona, a qui també van traslladar manillada en el maleter del seu cotxe.

Oratge estable i temperatures a l’alça per a encetar el cap de setmana de juny

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb oratge estable, pocs núvols i temperatures en ascens, amb el vent més intens a la província d’Alacant.

El Ford Kuga fabricat a Almussafes estrena a Espanya la conducció sense mans

El nou Ford Kuga produït a Almussafes s-ha convertit en el primer cotxe fabricat a Espanya amb tecnologia de conducció sense mans homologada per a les carreteres espanyoles, gràcies al sistema BlueCruise de nivell 2.

El nou Passeig de la Mar de Torrevieja crea 400 llocs de faena i renova tot el front portuari

El nou espai d’oci Passeig de la Mar de Torrevieja ha suposat una inversio de mes de 100 milions, transforma el port i preveu 400 llocs de faena directes. El Consell destaca la col·laboracio publicoprivada i altres projectes en marxa al municipi.

Elx suspén el concert de Beret després de la seua detenció per una agressió sexual

L’Ajuntament d’Elx ha suspés el concert de Beret previst per al 10 d’agost dins de Nits de Festa, després que el cantant haja sigut detingut a Sevilla com a presumpte autor d’una agressió sexual el passat mes d’abril.