16 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Fani dona una exclusiva després del seu pas per ‘La isla de las tentaciones’

 

Fani de ‘La Isla de las tentaciones’, una de les persones més buscades d’este país i el fenomen social i televisiu del moment, ha parlat per primera volta en els mitjans, i ho ha fet en exclusiva per a la revista ‘Lecturas’, una entrevista en la que s’ha mostrat superada per la situació que està vivint per la seua participació en el programa de Mediaset.

Estefanía està desolada

La concursant més polèmica d’esta edició assegura en la citada revista que està vivint tota esta situació amb molt dolor i que ho està passant molt mal, fent referència sobretot a les mentides que la gent diu d’ella i a la seua nova fama: «A voltes m’atabala i m’espanta. És molt dolorós que alguns s’inventen coses sobre mi. Em costa assimilar que tanta gent que conec m’insulte de forma tan cruel, amenaçant-me. El que ha passat no et dona dret a insultar-me en les xarxes», ha assegurat referint-se als continus comentaris despectius i insults que el seu comportament i la seua infidelitat han propiciat en les xarxes.

 

També ha volgut parlar sobre les humiliacions que rep Christofer constantment per culpa d’ella, les contínues bromes i el crit d’‘Estefania’, del que ha assegurat: «Em fa molt de mal que ell patisca tant per culpa meua i no haver sigut conscient. Ell ho ha pagat tot, s’ha menjat tota la merda. El meu dolor és haver-lo traït. Mai m’ho perdonaré», ha assegurat.

 

En contra dels rumors que corren per les xarxes i pels programes del cor, Estefanía ha recalcat que durant aquests 7 anys de relació, ella mai va ser infidel a Christofer, tal com s’està especulant a la televisió. A més a més, ella és mare d’un nen d’una altra relació, un nen que adora a Christofer i que fins i tot li diu papa: «El pare del meu fill es va saltar l’ordre d’allunyament, m’amenaçava».

 

La seua infància, una tortura

La protagonista indiscutible de ‘La isla’ també ha explicat que va patir un infern d’infància per culpa de les parelles de sa mare, una infància en què va haver de viure situacions molt violentes i molt fortes amb el pare de la seua germana xicoteta que la van deixar tocada de per vida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El retorn del pont complica el trànsit amb retencions en AP-7, A-23, A-31 i A-7

L'últim dia del pont de la Constitució deixa retencions a Tarragona, Osca, Alacant i Múrcia. Diversos accidents agreugen la circulació a Barcelona, Toledo, Madrid i Cadis.

Desarticulada una xarxa de narcotràfic i blanqueig amb 25 detinguts i embargament milionari

Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han desmantellat una organització en el sud peninsular dedicada al tràfic de drogues i al blanqueig. Hi ha 25 detinguts i béns embargats per 6,11 milions, a més de droga, armes i prop de cent vehicles.

València Basket obri la segona fase de l’Eurolliga davant Casademont Zaragoza

València Basket obri la segona fase de l'Eurolliga femenina davant Casademont Zaragoza en el Roig Arena, primer dol d'una setmana amb doble enfrontament. Torna Cristina Ouviña i podria debutar Nia Coffey; Raquel Carrera seguix de baixa.

La Fe coordina un estudi europeu sobre un nou tractament contra l’infart de miocardi

L'Hospital La Fe coordina el projecte europeu Copernican per a comparar pilotes farmacoactivos enfront de stents en infart agut de miocardi. L'assaig inclourà 1.400 pacients i podria canviar les guies clíniques si confirma la seua hipòtesi.

La UPV prepara una nova edició de La Ciència als Falles per a monuments infantils

La UPV prepara una nova edició de La Ciència als Falles, que per tercer any premia escenes que acosten la ciència a la ciutadania. La convocatòria es dirigix en exclusiva a falles infantils i atorga premis de 800, 500 i 300 euros, amb els ninots guanyadors en el museu de la universitat.

Reial Madrid, Barcelona, Atlètic i Athletic entren en setzens de la Copa del Rei i seguixen cinc de la Comunitat

Els quatre participants de la Supercopa s'incorporen al sorteig i es creuaran amb rivals de Segona o Primera RFEF. Llevant, Vila-real, Elx, València i Eldense seguixen en competició.

El Vila-real iguala amb 7 les porteries a zero de la passada Lliga després del 2-0 al Getafe

El Vila-real suma la seua sèptima porteria a zero en Lliga després de véncer 2-0 al Getafe i iguala el total del curs passat. La millora percentual més que es duplica.

Gayà supera a Mestre i ja és el quart jugador del València amb més partits en Lliga

El capità che va aconseguir 324 partits de lliga davant el Sevilla i va avançar a Manolo Mestre per a situar-se quart en el rànquing històric del València. Només li superen Fernando Gómez, Ricardo Arias i David Albelda.