Fani dona una exclusiva després del seu pas per ‘La isla de las tentaciones’

 

Fani de ‘La Isla de las tentaciones’, una de les persones més buscades d’este país i el fenomen social i televisiu del moment, ha parlat per primera volta en els mitjans, i ho ha fet en exclusiva per a la revista ‘Lecturas’, una entrevista en la que s’ha mostrat superada per la situació que està vivint per la seua participació en el programa de Mediaset.

Estefanía està desolada

La concursant més polèmica d’esta edició assegura en la citada revista que està vivint tota esta situació amb molt dolor i que ho està passant molt mal, fent referència sobretot a les mentides que la gent diu d’ella i a la seua nova fama: «A voltes m’atabala i m’espanta. És molt dolorós que alguns s’inventen coses sobre mi. Em costa assimilar que tanta gent que conec m’insulte de forma tan cruel, amenaçant-me. El que ha passat no et dona dret a insultar-me en les xarxes», ha assegurat referint-se als continus comentaris despectius i insults que el seu comportament i la seua infidelitat han propiciat en les xarxes.

 

També ha volgut parlar sobre les humiliacions que rep Christofer constantment per culpa d’ella, les contínues bromes i el crit d’‘Estefania’, del que ha assegurat: «Em fa molt de mal que ell patisca tant per culpa meua i no haver sigut conscient. Ell ho ha pagat tot, s’ha menjat tota la merda. El meu dolor és haver-lo traït. Mai m’ho perdonaré», ha assegurat.

 

En contra dels rumors que corren per les xarxes i pels programes del cor, Estefanía ha recalcat que durant aquests 7 anys de relació, ella mai va ser infidel a Christofer, tal com s’està especulant a la televisió. A més a més, ella és mare d’un nen d’una altra relació, un nen que adora a Christofer i que fins i tot li diu papa: «El pare del meu fill es va saltar l’ordre d’allunyament, m’amenaçava».

 

La seua infància, una tortura

La protagonista indiscutible de ‘La isla’ també ha explicat que va patir un infern d’infància per culpa de les parelles de sa mare, una infància en què va haver de viure situacions molt violentes i molt fortes amb el pare de la seua germana xicoteta que la van deixar tocada de per vida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.