Fani dona una exclusiva després del seu pas per ‘La isla de las tentaciones’

 

Fani de ‘La Isla de las tentaciones’, una de les persones més buscades d’este país i el fenomen social i televisiu del moment, ha parlat per primera volta en els mitjans, i ho ha fet en exclusiva per a la revista ‘Lecturas’, una entrevista en la que s’ha mostrat superada per la situació que està vivint per la seua participació en el programa de Mediaset.

Estefanía està desolada

La concursant més polèmica d’esta edició assegura en la citada revista que està vivint tota esta situació amb molt dolor i que ho està passant molt mal, fent referència sobretot a les mentides que la gent diu d’ella i a la seua nova fama: «A voltes m’atabala i m’espanta. És molt dolorós que alguns s’inventen coses sobre mi. Em costa assimilar que tanta gent que conec m’insulte de forma tan cruel, amenaçant-me. El que ha passat no et dona dret a insultar-me en les xarxes», ha assegurat referint-se als continus comentaris despectius i insults que el seu comportament i la seua infidelitat han propiciat en les xarxes.

 

També ha volgut parlar sobre les humiliacions que rep Christofer constantment per culpa d’ella, les contínues bromes i el crit d’‘Estefania’, del que ha assegurat: «Em fa molt de mal que ell patisca tant per culpa meua i no haver sigut conscient. Ell ho ha pagat tot, s’ha menjat tota la merda. El meu dolor és haver-lo traït. Mai m’ho perdonaré», ha assegurat.

 

En contra dels rumors que corren per les xarxes i pels programes del cor, Estefanía ha recalcat que durant aquests 7 anys de relació, ella mai va ser infidel a Christofer, tal com s’està especulant a la televisió. A més a més, ella és mare d’un nen d’una altra relació, un nen que adora a Christofer i que fins i tot li diu papa: «El pare del meu fill es va saltar l’ordre d’allunyament, m’amenaçava».

 

La seua infància, una tortura

La protagonista indiscutible de ‘La isla’ també ha explicat que va patir un infern d’infància per culpa de les parelles de sa mare, una infància en què va haver de viure situacions molt violentes i molt fortes amb el pare de la seua germana xicoteta que la van deixar tocada de per vida.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La signatura d’hipoteques cau un 11,5 % al maig a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat al maig una caiguda del 11,5 % en hipoteques per a vivenda, fins a 4.825 operacions, en un context de desacceleració del mercat hipotecari a Espanya.

Nou decàleg del turista responsable a València per a reforçar la convivència amb els veïns

L'Ajuntament de València ha impulsat, a través de la Fundació Visit València, un Decàleg del Turista Responsable per a fomentar un comportament cívic, respectuós i sostenible entre els visitants i millorar la convivència amb el veïnat.

Un reventó càlid a la Vall d’Albaida dispara la temperatura i deixa ràfegues de vent fort

Ontinyent i altres localitats de la Vall d’Albaida han registrat un reventó càlid amb una pujada sobtada de quasi sis graus i ràfegues de vent fortes. Aemet també ha explicat que l’efecte d’illa de calor urbana a València ha sigut molt dèbil en esta situació.

30.000 persones vibren amb el Mundial d’Espanya a la plaça de l’Ajuntament de València

Unes 30.000 persones han omplit la plaça de l’Ajuntament de València per seguir en pantalla gegant la final del Mundial 2026 entre Espanya i Argentina i festejar el triomf de la selecció i el gol del valencià Ferran Torres.

Ferran Torres i Álex Grimaldo entren en la història com a quintos valencians campions del món

Ferran Torres i Álex Grimaldo s’han convertit en els quintos futbolistes valencians que conquisten un Mundial absolut, seguint el camí obert per Raúl Albiol i ampliat per Ivana Andrés i Enith Salón.

El Valencia Basket fa una oferta per Eli Ndiaye i el Madrid té fins divendres per reaccionar

El Valencia Basket ha presentat una oferta per Eli Ndiaye i el Real Madrid té fins divendres 24 per igualar-la amb un increment del 10% o deixar que el pivot senegalés se sume al club taronja.

Un home s’asseu en el banc acusat d’agredir qui li va recriminar tirar petards gegants al Port de Sagunt

La Secció Quarta de l’Audiència Provincial de València jutja un home acusat de colpejar brutalment un veí que li havia recriminat tirar petards de gran grandària al Port de Sagunt. La Fiscalia demana dos anys i nove mesos de presó per delictes de lesions i amenaces.

Quatre exresponsables d’Alacant planten la comissió per l’escàndol de vivendes de Les Naus

Cap dels quatre excàrrecs municipals citats, entre ells l’exregidora d’Urbanisme Rocío Gómez, ha comparegut en la comissió d’investigació sobre les adjudicacions de vivendes públiques de Les Naus a la platja de Sant Joan.