Fani dona una exclusiva després del seu pas per ‘La isla de las tentaciones’

 

Fani de ‘La Isla de las tentaciones’, una de les persones més buscades d’este país i el fenomen social i televisiu del moment, ha parlat per primera volta en els mitjans, i ho ha fet en exclusiva per a la revista ‘Lecturas’, una entrevista en la que s’ha mostrat superada per la situació que està vivint per la seua participació en el programa de Mediaset.

Estefanía està desolada

La concursant més polèmica d’esta edició assegura en la citada revista que està vivint tota esta situació amb molt dolor i que ho està passant molt mal, fent referència sobretot a les mentides que la gent diu d’ella i a la seua nova fama: «A voltes m’atabala i m’espanta. És molt dolorós que alguns s’inventen coses sobre mi. Em costa assimilar que tanta gent que conec m’insulte de forma tan cruel, amenaçant-me. El que ha passat no et dona dret a insultar-me en les xarxes», ha assegurat referint-se als continus comentaris despectius i insults que el seu comportament i la seua infidelitat han propiciat en les xarxes.

 

També ha volgut parlar sobre les humiliacions que rep Christofer constantment per culpa d’ella, les contínues bromes i el crit d’‘Estefania’, del que ha assegurat: «Em fa molt de mal que ell patisca tant per culpa meua i no haver sigut conscient. Ell ho ha pagat tot, s’ha menjat tota la merda. El meu dolor és haver-lo traït. Mai m’ho perdonaré», ha assegurat.

 

En contra dels rumors que corren per les xarxes i pels programes del cor, Estefanía ha recalcat que durant aquests 7 anys de relació, ella mai va ser infidel a Christofer, tal com s’està especulant a la televisió. A més a més, ella és mare d’un nen d’una altra relació, un nen que adora a Christofer i que fins i tot li diu papa: «El pare del meu fill es va saltar l’ordre d’allunyament, m’amenaçava».

 

La seua infància, una tortura

La protagonista indiscutible de ‘La isla’ també ha explicat que va patir un infern d’infància per culpa de les parelles de sa mare, una infància en què va haver de viure situacions molt violentes i molt fortes amb el pare de la seua germana xicoteta que la van deixar tocada de per vida.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.