8.1 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Vídeo: Van al bar a on treballa Christofer a cridar-li «Estefaníaaaa»

Actualment,  ‘La isla de las tentaciones’ és un dels programes més vistos i, a demés, té un gran impacte mediàtic en les xarxes socials, convertint-se en tendència en Twitter en totes les seues emissions gràcies a tots els usuaris que no paren de comentar sobre ell. És tant el caos que provoca que per tot el país no hi ha ningú que no conega el famós «Estefaníaaaa» de Christofer quan va vore a la seua parella, Fani, besar-se amb un altre xic, el temptador Rubén.

 

Busquen a Christofer en el bar a on treballa

El crit de Christofer s’ha viralitzat i milers d’usuaris l’han parodiat, fins i tot, en els premis Goya o en la segona gala d’‘Operación Triunfo’. Ara, el crit per la infidelitat de Fani ha arribat al lloc més inesperat: el bar a on treballa Christofer.

 

En el vídeo compartit en Twitter es pot vore com està treballant mentres alguns jóvens criden «Estefaníaaaa» des de fora, mentres ell continua a la seua sense pràcticament immutar-se. Pareix que la fama guanyada per la infidelitat de la seua parella en el nou ‘reality’ de Mediaset, amb qui actualment encara podria estar eixint, fa que la situació siga incòmoda i més si molta gent s’està rient d’ell.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.