Isabel Pantoja, molt preocupada per la salut de sa mare

Isabel Pantoja a Jerez el 29 de gener de 2020

Isabel Pantoja està molt afectada durant estos dies | València Diari

 

Fa temps que Isabel Pantoja viu en alerta per l’estat de salut de sa mare, que es complicava a conseqüència d’un ictus el passat octubre de 2019. Ana Martín, més coneguda com a ‘doña’ Ana, encara es recupera d’aquell cop dur.

 

La cantant ha atès una volta més a la premsa, tot i que sempre evita donar detalls de la seua vida privada. En esta ocasió, ha aprofitat per a enviar un missatge afectuós a Paz Padilla, que també viu un dels moments més durs de la seua vida: acaba de perdre a sa mare. Però mentres parlava, Isabel no ha pogut amagar la tristesa i preocupació davant les càmeres.

 

Empatia amb Paz Padilla, que acaba de perdre sa mare

«Desitje que continues davant amb el record de ta mare perquè, com una mare, no hi ha res», deia Isabel en un missatge que ha volgut dirigir a la presentadora de ‘Sálvame‘. I no podia evitar trencar-se, donada la situació en què es troba, amb sa mare ingressada. «Desgraciadament, anem una darrere l’altra, ma mare també està molt malament i hem de seguir, amor», deia, i va enviar un bes a Paz Padilla i la seua família. 

 

Pareix que ‘doña’ Ana està molt delicada i Isabel Pantoja no se separa d’ella en cap moment. Està passant una mala temporada i no ha pogut evitar expressar quant afectada està per la complicada salut de sa mare, que ja la va mantindre en alerta i amb cert malestar mentres participava en ‘Supervivientes‘. La salut de sa mare va marcar el seu ‘reality’ i continua sent la seua màxima preocupació mesos després. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PPCV reclama a Sánchez que pague el deute de dependència amb la Comunitat

El PPCV ha exigit al Govern de Pedro Sánchez que abone més de 4.000 milions d’euros que, segons el partit, deu a la Comunitat Valenciana en matèria de dependència, i que complisca el compromís de finançar el 50% del sistema.

El PSPV reclama reforçar ja els bombers forestals a Castelló per la seua seguretat

El PSPV-PSOE exigix a la Generalitat que reforçe de manera immediata les unitats de bombers forestals i millore les seues condicions de seguretat, després de la denúncia d’un bomber que ha afrontat quasi a soles l’incendi de Tírig.

Els esforços contra el foc es concentren a Tírig després de controlar l’incendi de Culla

Un total de 200 efectius terrestres i 17 mitjans aeris treballen hui als incendis de Tírig i Serra d’en Galceran, després de donar per controlat el foc de Culla i extingit el de Salzadella.

Aras de los Olmos es prepara per multiplicar per dotze la població pel dia de l’eclipsi solar

Aras de los Olmos, amb uns 400 habitants, es prepara per rebre fins a 5.000 persones per a veure l’eclipsi solar, amb mesures de seguretat especials i restriccions d’accessos. La Generalitat establirà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis i tancarà diversos parcs naturals.

Nous mitjans aeris reforcen l’extinció dels incendis a la Serra d’en Galceran, Culla i Tírig

Un total de 18 mitjans aeris s’han incorporat este matí als incendis forestals de la Serra d’en Galceran, Culla i Tírig, on ja treballaven 150 efectius terrestres. Les flames han obligat a confinar la població i a desallotjar diverses masies, encara que l’evolució es considera positiva.

Aemet activa l’avís taronja al litoral sud de València per 40 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte l’avís taronja al litoral sud de València per màximes de 40 graus i diversos avisos grocs per calor i tempestes a l’interior i litoral de la Comunitat Valenciana.

Dissabte amb tronades a l’interior de Castelló i calor intensa a València i Alacant

L’interior nord de Castelló espera tronades fortes amb granís i ratxes de vent, mentres l’interior de València i Alacant registrarà temperatures molt altes este dissabte.

Facundo Buonanotte reforça l’Elx cedit pel Brighton per a la temporada 2026-27

L’Elx ha confirmat l’arribada en forma de cessió del migcampista argentí Facundo Buonanotte, procedent del Brighton & Hove Albion, per a la temporada 2026-27. L’internacional de 22 anys és el tercer reforç il·licità després de Fer Niño i Javi Morcillo.
FILMOTECA D'ESTIU