Isabel Pantoja, molt preocupada per la salut de sa mare

Isabel Pantoja a Jerez el 29 de gener de 2020

Isabel Pantoja està molt afectada durant estos dies | València Diari

 

Fa temps que Isabel Pantoja viu en alerta per l’estat de salut de sa mare, que es complicava a conseqüència d’un ictus el passat octubre de 2019. Ana Martín, més coneguda com a ‘doña’ Ana, encara es recupera d’aquell cop dur.

 

La cantant ha atès una volta més a la premsa, tot i que sempre evita donar detalls de la seua vida privada. En esta ocasió, ha aprofitat per a enviar un missatge afectuós a Paz Padilla, que també viu un dels moments més durs de la seua vida: acaba de perdre a sa mare. Però mentres parlava, Isabel no ha pogut amagar la tristesa i preocupació davant les càmeres.

 

Empatia amb Paz Padilla, que acaba de perdre sa mare

«Desitje que continues davant amb el record de ta mare perquè, com una mare, no hi ha res», deia Isabel en un missatge que ha volgut dirigir a la presentadora de ‘Sálvame‘. I no podia evitar trencar-se, donada la situació en què es troba, amb sa mare ingressada. «Desgraciadament, anem una darrere l’altra, ma mare també està molt malament i hem de seguir, amor», deia, i va enviar un bes a Paz Padilla i la seua família. 

 

Pareix que ‘doña’ Ana està molt delicada i Isabel Pantoja no se separa d’ella en cap moment. Està passant una mala temporada i no ha pogut evitar expressar quant afectada està per la complicada salut de sa mare, que ja la va mantindre en alerta i amb cert malestar mentres participava en ‘Supervivientes‘. La salut de sa mare va marcar el seu ‘reality’ i continua sent la seua màxima preocupació mesos després. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia Basket femení arranca la pretemporada el 17 d’agost amb dos amistosos clau

El Valencia Basket femení començarà la pretemporada el 17 d’agost, farà només dos amistosos i arribarà a la Supercopa LF Endesa amb quasi tres setmanes de preparació.

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat l’avís groc este dimecres a la vesprada a l’interior nord de Castelló per pluges intenses, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent, i manté també avisos per calor en punts de València i Alacant.

Quatre detinguts en desmantellar dos laboratoris de marihuana a la Marina Alta

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens i ha desmantellat dos laboratoris interiors de marihuana a la Marina Alta, amb registres a Oliva, Adsubia i la Vall de la Gallinera. Els arrestats estan investigats per delictes contra la salut pública, pertinença a grup criminal, armes i frau elèctric.

Compromís denuncia una caiguda del 40 % en la venda d’entrades dels concerts de Vivers

Compromís ha criticat que els concerts de Vivers han venut enguany 33.626 entrades, un 40 % menys que en 2023, i acusa el govern municipal de voler amagar les dades i aplicar censura cultural.

Xixona es transforma en capital mundial de la trompeta amb el VIII FIT

Xixona acull de l’1 al 6 d’agost el VIII Festival Internacional de Trompeta, amb cinc concerts gratuïts i concursos per a joves talents, i reunix figures destacades d’Europa, Àsia, Iberoamèrica i els Estats Units.

La Comunitat Valenciana lidera la creació d’ocupació en l’últim any malgrat pujar l’atur al juliol

La Comunitat Valenciana se situa entre les autonomies que més llocs de treball han creat en els últims dotze mesos, tot i registrar una pujada de l’atur al juliol i una afiliació que creix per davall d’altres territoris.

Com mirar l’eclipsi solar del 12 d’agost sense fer-se mal als ulls

Els òptics-optometristes de la Comunitat Valenciana alerten que observar l’eclipsi solar del 12 d’agost sense protecció adequada pot causar danys irreversibles en la retina i recomanen només ulleres homologades o sistemes d’observació indirecta.

Un llibre rescata l’exili del músic Deseado Mercadal, inspiració de la novel·la de Tomás Andújar

El periodista alacantí Tomás Andújar ha convertit la vida del músic exiliat Deseado Mercadal en la novel·la 'Donde acaba el agua', on narra el seu pas pels camps francesos al nord d’Àfrica i reflexiona sobre la memòria de la Guerra Civil.
FILMOTECA D'ESTIU