Isabel Pantoja, molt preocupada per la salut de sa mare

Isabel Pantoja a Jerez el 29 de gener de 2020

Isabel Pantoja està molt afectada durant estos dies | València Diari

 

Fa temps que Isabel Pantoja viu en alerta per l’estat de salut de sa mare, que es complicava a conseqüència d’un ictus el passat octubre de 2019. Ana Martín, més coneguda com a ‘doña’ Ana, encara es recupera d’aquell cop dur.

 

La cantant ha atès una volta més a la premsa, tot i que sempre evita donar detalls de la seua vida privada. En esta ocasió, ha aprofitat per a enviar un missatge afectuós a Paz Padilla, que també viu un dels moments més durs de la seua vida: acaba de perdre a sa mare. Però mentres parlava, Isabel no ha pogut amagar la tristesa i preocupació davant les càmeres.

 

Empatia amb Paz Padilla, que acaba de perdre sa mare

«Desitje que continues davant amb el record de ta mare perquè, com una mare, no hi ha res», deia Isabel en un missatge que ha volgut dirigir a la presentadora de ‘Sálvame‘. I no podia evitar trencar-se, donada la situació en què es troba, amb sa mare ingressada. «Desgraciadament, anem una darrere l’altra, ma mare també està molt malament i hem de seguir, amor», deia, i va enviar un bes a Paz Padilla i la seua família. 

 

Pareix que ‘doña’ Ana està molt delicada i Isabel Pantoja no se separa d’ella en cap moment. Està passant una mala temporada i no ha pogut evitar expressar quant afectada està per la complicada salut de sa mare, que ja la va mantindre en alerta i amb cert malestar mentres participava en ‘Supervivientes‘. La salut de sa mare va marcar el seu ‘reality’ i continua sent la seua màxima preocupació mesos després. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.