Isabel Pantoja, molt preocupada per la salut de sa mare

Isabel Pantoja a Jerez el 29 de gener de 2020

Isabel Pantoja està molt afectada durant estos dies | València Diari

 

Fa temps que Isabel Pantoja viu en alerta per l’estat de salut de sa mare, que es complicava a conseqüència d’un ictus el passat octubre de 2019. Ana Martín, més coneguda com a ‘doña’ Ana, encara es recupera d’aquell cop dur.

 

La cantant ha atès una volta més a la premsa, tot i que sempre evita donar detalls de la seua vida privada. En esta ocasió, ha aprofitat per a enviar un missatge afectuós a Paz Padilla, que també viu un dels moments més durs de la seua vida: acaba de perdre a sa mare. Però mentres parlava, Isabel no ha pogut amagar la tristesa i preocupació davant les càmeres.

 

Empatia amb Paz Padilla, que acaba de perdre sa mare

«Desitje que continues davant amb el record de ta mare perquè, com una mare, no hi ha res», deia Isabel en un missatge que ha volgut dirigir a la presentadora de ‘Sálvame‘. I no podia evitar trencar-se, donada la situació en què es troba, amb sa mare ingressada. «Desgraciadament, anem una darrere l’altra, ma mare també està molt malament i hem de seguir, amor», deia, i va enviar un bes a Paz Padilla i la seua família. 

 

Pareix que ‘doña’ Ana està molt delicada i Isabel Pantoja no se separa d’ella en cap moment. Està passant una mala temporada i no ha pogut evitar expressar quant afectada està per la complicada salut de sa mare, que ja la va mantindre en alerta i amb cert malestar mentres participava en ‘Supervivientes‘. La salut de sa mare va marcar el seu ‘reality’ i continua sent la seua màxima preocupació mesos després. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.