Isabel Pantoja, molt preocupada per la salut de sa mare

Isabel Pantoja a Jerez el 29 de gener de 2020

Isabel Pantoja està molt afectada durant estos dies | València Diari

 

Fa temps que Isabel Pantoja viu en alerta per l’estat de salut de sa mare, que es complicava a conseqüència d’un ictus el passat octubre de 2019. Ana Martín, més coneguda com a ‘doña’ Ana, encara es recupera d’aquell cop dur.

 

La cantant ha atès una volta més a la premsa, tot i que sempre evita donar detalls de la seua vida privada. En esta ocasió, ha aprofitat per a enviar un missatge afectuós a Paz Padilla, que també viu un dels moments més durs de la seua vida: acaba de perdre a sa mare. Però mentres parlava, Isabel no ha pogut amagar la tristesa i preocupació davant les càmeres.

 

Empatia amb Paz Padilla, que acaba de perdre sa mare

«Desitje que continues davant amb el record de ta mare perquè, com una mare, no hi ha res», deia Isabel en un missatge que ha volgut dirigir a la presentadora de ‘Sálvame‘. I no podia evitar trencar-se, donada la situació en què es troba, amb sa mare ingressada. «Desgraciadament, anem una darrere l’altra, ma mare també està molt malament i hem de seguir, amor», deia, i va enviar un bes a Paz Padilla i la seua família. 

 

Pareix que ‘doña’ Ana està molt delicada i Isabel Pantoja no se separa d’ella en cap moment. Està passant una mala temporada i no ha pogut evitar expressar quant afectada està per la complicada salut de sa mare, que ja la va mantindre en alerta i amb cert malestar mentres participava en ‘Supervivientes‘. La salut de sa mare va marcar el seu ‘reality’ i continua sent la seua màxima preocupació mesos després. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.