18.2 C
València
Dimecres, 29 octubre, 2025

‘GH VIP’, principal afectat per la programació d’este diumenge

Gh Mitele

Els espectadors de ‘GH VIP’ hauran de seguir la gala en Mi Tele | Telecinco

Les eleccions d’este diumenge han obligat a Telecinco a buscar alternatives que facen viable l’emissió del debat de ‘Gran Hermano‘, sense perdre de vista el seguiment electoral lògic que totes les cadenes ja estan preparant.

 

En este cas, Telecinco ha apostat per convertir-ho en un privilegi que beneficiarà a uns quants espectadors del format que podran seguir el transcurs regular de la gala, mentres que la resta veuen l’especial electoral. El mètode elegit serà el següent: Telecinco emetrà un especial de seguiment fins al punt de les 23:30h i, mentres, el debat del reality s’estarà emetent pel servici de vídeos de Mediaset, Mitele.

 

La idea va molt més allà i es convertix en una emissió exclusiva, ja que només tindran accés a este ‘streaming’ tots els usuaris que tinguen contractada una de les tarifes de pagament de Mitele PLUS. Una volta acabe l’especial informatiu en Telecinco, es reprendrà l’emissió regular i tot el món podrà vore el que estiga passant en el major reality de la televisió.

 

La iniciativa no agrada als seguidors del ‘reality’

Esta acció va englobada dins de les jugades que està fent Mediaset per a que la gent contracte este servici extra de vídeos, oferint tot un seguit de privilegis com, per exemple, informacions privilegiades de ‘Gran Hermano’ o l’accés a episodis de ficcions que encara no s’han vist en la xicoteta pantalla. Esta decisió no ha agradat del tot als espectadors que s’han queixat i han denunciat que la proposta és injusta, sobretot per a tota aquella gent que seguix el reality des de sempre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sedaví declara el 29 d’octubre dia de dol oficial durant 12 anys

El ple municipal ha aprovat per unanimitat fixar cada 29 d'octubre com a jornada de dol durant 12 anys en memòria de les 12 víctimes vinculades al municipi. La decisió coincidix amb el primer aniversari de la riuada provocada per la DANA del 29-O i s'acompanya d'actes d'homenatge.

Morant exigix a Mazón explicacions i dignitat política per a les víctimes de la DANA

Diana Morant ha afirmat que Carlos Mazón encara deu explicacions i dignitat política a les víctimes de la DANA. Yolanda Díaz i Patxi López han recolzat les exigències de rendició de comptes.

Un any després de la DANA a València: lliçons i canvis

Dotze mesos després de les riuades a València, l'experiència ha deixat aprenentatges clars: millor anticipació, comunicació més clara, urbanisme més responsable i una societat més preparada.

El Congrés guarda un minut de silenci pels 237 morts de la DANA

El Congrés ha guardat un minut de silenci en el primer aniversari de la DANA, que va deixar 237 morts, principalment a València. A la vesprada hi haurà funeral d'Estat en el Museu de les Ciències de València, presidit pels reis i amb presència del Govern i familiars.

Rufián diu ‘psicòpata’ a Mazón per anar al funeral d’Estat per la DANA

Rufián ha titllat de 'psicòpata' a Carlos Mazón per mantindre la seua assistència al funeral d'Estat per les víctimes de la DANA malgrat la petició de les famílies. També ha acusat a Feijóo i Abascal de 'ser 'còmplices' de la seua continuïtat.

Sánchez evita respondre a Feijóo per respecte a les víctimes de la DANA

El president ha refusat entrar en l'encreuament amb el líder del PP en la sessió de control i ha demanat centrar la jornada en la memòria de la DANA. Feijóo ha redoblat les crítiques en la vespra de la comissió del Senat pel cas Koldo.

La Universitat de València declara dol oficial i convoca minuts de silenci per la DANA

La Universitat de València ha declarat dia de dol oficial en el primer aniversari de la DANA i ha convocat minuts de silenci als seus campus. Les banderes onejaran a mitja asta durant tota la jornada.

Els reis i Sánchez saludaran a les famílies en el funeral d’Estat per la dana

Els reis i Pedro Sánchez saludaran esta vesprada als familiars de les víctimes en el funeral d'Estat per la dana a València, en el primer aniversari. L'acte inclourà discursos de tres afins i del rei Felip VI i reunirà unes 800 persones en el Museu de les Ciències