Els candidats a la repesca de ‘GH VIP 7’

 
Kiko, Hugo i 'El Cejas' són els candidats a la repesca de 'GH VIP 7'

Kiko, Hugo i ‘El Cejas’ són els candidats a la repesca de ‘GH VIP 7’ | València Diari

 

Durant l’emissió d’’El Debate de GH VIP 7′ del passat diumenge els seguidors del reality de convivència de Telecinco van rebre una gran sorpresa. Jorge Javier Vázquez, presentador de la gal·la, va comunicar als teleespectadors que farien una repesca per a donar l’oportunitat a concursants expulsats de tornar a entrar dins de la casa de Gaudalix de la Sierra.

 

Per tant, els espectadors van poder triar les celebritats que volien que tornaren a participar en ‘GH VIP 7’, i a través d’una votació en l’aplicació oficial del programa, van aparéixer el nom dels tres concursants que podrien tornar a conviure amb els seus companys. Kiko Jiménez, Hugo Castejón i ‘El Cejas’ són els que van rebre més vots, i van tornar a la casa de Guadalix. Encara que siga de manera momentània, els jóvens podran disfrutar d’uns dies més del reality fins que es prenga la decisió final este dijous.

 

La tornada dels exconcursants va generar molta expectació entre els seguidors de ‘GH VIP 7’, ja que molts d’ells esperaven amb ganes el retrobament de Kiko Jiménez amb Estela Grande o el d’Hugo Castejón amb Mila Ximénez.

 

Kiko Jiménez torna a estar en companyia d’Estela

Kiko Jiménez, un dels candidats a la repesca, va fer tot el possible per a evitar un enfrontament amb Alba Carrillo, qui s’ha convertit en la seua enemiga acèrrima durant la seua convivència. Lluny d’intercanviar-se crítiques o reprotxar-se coses, el jove la va saludar amb les següents paraules: «He vingut a alegrar-te, que t’he vist molt trista».

 

Kiko Jiménez dins la casa de Gaudalix de la Sierra

Kiko Jiménez dins de la casa de Gaudalix de la Sierra | TELECINCO

 

A més a més, el seu retrobament amb Estela Grande, de qui la parella de Kiko sentia zels, tenia encuriosits als seguidors del concurs. En vore’s, els dos jóvens es van fer un fort abraç, cosa que demostra l’estima que senten l’un per l’altre. Segons el que l’andalús li va prometre a Sofía Suescun, la seua actitud amb Estela haurà de ser diferent si no vol tornar a tindre problemes amb la seua parella.

 

Hugo es troba amb Mila Ximénez

El més votat per l’audiència va ser Hugo Castejón, qui ens va sorprendre rebent a Mila amb un ball i una actitud molt humorística. La col·laboradora de ‘Sálvame’ va esclafir a riure amb l’actuació de Castejón, i pareix que els dos volen deixar arrere els conflictes que van marcar les primeres setmanes de ‘GH VIP 7’.

 

Hugo Castejón és qui més vots ha rebut per part de l'audiència per tornar a 'GH VIP 7'

Hugo Castejón és qui més vots ha rebut per part de l’audiència per a tornar a ‘GH VIP 7’ | TELECINCO
 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet activa l’avís groc per tempestes i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís groc per pluges, tempestes i possible granís a l’interior nord de Castelló, i per temperatures de fins a 38 graus en punts d’Alacant i València.

La regularització d’immigrants deixa un de cada huit nous afiliats a la Comunitat

La regularització extraordinària d’immigrants ha incorporat 262.475 persones a la Seguretat Social fins al 30 de juliol, de les quals el 12,1 % treballen a la Comunitat Valenciana, que és la quarta autonomia amb més nous afiliats.

El paro puja en 7.021 persones en juliol a la Comunitat Valenciana i arriba als 288.672 aturats

El paro ha augmentat en juliol en 7.021 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,49 % més que en juny, fins als 288.672 desocupats, encara que en termes anuals hi ha 5.296 aturats menys.

Ruixats forts a l’interior nord de la Comunitat Valenciana esta vesprada

Aemet ha anunciat probabilitat de ruixats localment forts amb tronada esta vesprada a l’interior del terç nord de la Comunitat Valenciana, amb temperatures màximes lleugerament més altes a València i oratge estable a la mar.

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.
FILMOTECA D'ESTIU