Els candidats a la repesca de ‘GH VIP 7’

 
Kiko, Hugo i 'El Cejas' són els candidats a la repesca de 'GH VIP 7'

Kiko, Hugo i ‘El Cejas’ són els candidats a la repesca de ‘GH VIP 7’ | València Diari

 

Durant l’emissió d’’El Debate de GH VIP 7′ del passat diumenge els seguidors del reality de convivència de Telecinco van rebre una gran sorpresa. Jorge Javier Vázquez, presentador de la gal·la, va comunicar als teleespectadors que farien una repesca per a donar l’oportunitat a concursants expulsats de tornar a entrar dins de la casa de Gaudalix de la Sierra.

 

Per tant, els espectadors van poder triar les celebritats que volien que tornaren a participar en ‘GH VIP 7’, i a través d’una votació en l’aplicació oficial del programa, van aparéixer el nom dels tres concursants que podrien tornar a conviure amb els seus companys. Kiko Jiménez, Hugo Castejón i ‘El Cejas’ són els que van rebre més vots, i van tornar a la casa de Guadalix. Encara que siga de manera momentània, els jóvens podran disfrutar d’uns dies més del reality fins que es prenga la decisió final este dijous.

 

La tornada dels exconcursants va generar molta expectació entre els seguidors de ‘GH VIP 7’, ja que molts d’ells esperaven amb ganes el retrobament de Kiko Jiménez amb Estela Grande o el d’Hugo Castejón amb Mila Ximénez.

 

Kiko Jiménez torna a estar en companyia d’Estela

Kiko Jiménez, un dels candidats a la repesca, va fer tot el possible per a evitar un enfrontament amb Alba Carrillo, qui s’ha convertit en la seua enemiga acèrrima durant la seua convivència. Lluny d’intercanviar-se crítiques o reprotxar-se coses, el jove la va saludar amb les següents paraules: «He vingut a alegrar-te, que t’he vist molt trista».

 

Kiko Jiménez dins la casa de Gaudalix de la Sierra

Kiko Jiménez dins de la casa de Gaudalix de la Sierra | TELECINCO

 

A més a més, el seu retrobament amb Estela Grande, de qui la parella de Kiko sentia zels, tenia encuriosits als seguidors del concurs. En vore’s, els dos jóvens es van fer un fort abraç, cosa que demostra l’estima que senten l’un per l’altre. Segons el que l’andalús li va prometre a Sofía Suescun, la seua actitud amb Estela haurà de ser diferent si no vol tornar a tindre problemes amb la seua parella.

 

Hugo es troba amb Mila Ximénez

El més votat per l’audiència va ser Hugo Castejón, qui ens va sorprendre rebent a Mila amb un ball i una actitud molt humorística. La col·laboradora de ‘Sálvame’ va esclafir a riure amb l’actuació de Castejón, i pareix que els dos volen deixar arrere els conflictes que van marcar les primeres setmanes de ‘GH VIP 7’.

 

Hugo Castejón és qui més vots ha rebut per part de l'audiència per tornar a 'GH VIP 7'

Hugo Castejón és qui més vots ha rebut per part de l’audiència per a tornar a ‘GH VIP 7’ | TELECINCO
 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.