Els candidats a la repesca de ‘GH VIP 7’

 
Kiko, Hugo i 'El Cejas' són els candidats a la repesca de 'GH VIP 7'

Kiko, Hugo i ‘El Cejas’ són els candidats a la repesca de ‘GH VIP 7’ | València Diari

 

Durant l’emissió d’’El Debate de GH VIP 7′ del passat diumenge els seguidors del reality de convivència de Telecinco van rebre una gran sorpresa. Jorge Javier Vázquez, presentador de la gal·la, va comunicar als teleespectadors que farien una repesca per a donar l’oportunitat a concursants expulsats de tornar a entrar dins de la casa de Gaudalix de la Sierra.

 

Per tant, els espectadors van poder triar les celebritats que volien que tornaren a participar en ‘GH VIP 7’, i a través d’una votació en l’aplicació oficial del programa, van aparéixer el nom dels tres concursants que podrien tornar a conviure amb els seus companys. Kiko Jiménez, Hugo Castejón i ‘El Cejas’ són els que van rebre més vots, i van tornar a la casa de Guadalix. Encara que siga de manera momentània, els jóvens podran disfrutar d’uns dies més del reality fins que es prenga la decisió final este dijous.

 

La tornada dels exconcursants va generar molta expectació entre els seguidors de ‘GH VIP 7’, ja que molts d’ells esperaven amb ganes el retrobament de Kiko Jiménez amb Estela Grande o el d’Hugo Castejón amb Mila Ximénez.

 

Kiko Jiménez torna a estar en companyia d’Estela

Kiko Jiménez, un dels candidats a la repesca, va fer tot el possible per a evitar un enfrontament amb Alba Carrillo, qui s’ha convertit en la seua enemiga acèrrima durant la seua convivència. Lluny d’intercanviar-se crítiques o reprotxar-se coses, el jove la va saludar amb les següents paraules: «He vingut a alegrar-te, que t’he vist molt trista».

 

Kiko Jiménez dins la casa de Gaudalix de la Sierra

Kiko Jiménez dins de la casa de Gaudalix de la Sierra | TELECINCO

 

A més a més, el seu retrobament amb Estela Grande, de qui la parella de Kiko sentia zels, tenia encuriosits als seguidors del concurs. En vore’s, els dos jóvens es van fer un fort abraç, cosa que demostra l’estima que senten l’un per l’altre. Segons el que l’andalús li va prometre a Sofía Suescun, la seua actitud amb Estela haurà de ser diferent si no vol tornar a tindre problemes amb la seua parella.

 

Hugo es troba amb Mila Ximénez

El més votat per l’audiència va ser Hugo Castejón, qui ens va sorprendre rebent a Mila amb un ball i una actitud molt humorística. La col·laboradora de ‘Sálvame’ va esclafir a riure amb l’actuació de Castejón, i pareix que els dos volen deixar arrere els conflictes que van marcar les primeres setmanes de ‘GH VIP 7’.

 

Hugo Castejón és qui més vots ha rebut per part de l'audiència per tornar a 'GH VIP 7'

Hugo Castejón és qui més vots ha rebut per part de l’audiència per a tornar a ‘GH VIP 7’ | TELECINCO
 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mónica Oltra anuncia la seua volta per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia que tornarà a la primera línia política i es postularà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, en el seu primer gran acte públic després de l'obertura de juí oral.

Pérez Llorca reunix els sectors econòmics valencians per l’impacte de la guerra de l’Iran

El president de la Generalitat valenciana convoca una trobada extraordinària amb empresaris, sindicats i cambres per a acordar mesures enfront dels efectes de la guerra de l'Iran sobre el teixit productiu.

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.