Els candidats a la repesca de ‘GH VIP 7’

 
Kiko, Hugo i 'El Cejas' són els candidats a la repesca de 'GH VIP 7'

Kiko, Hugo i ‘El Cejas’ són els candidats a la repesca de ‘GH VIP 7’ | València Diari

 

Durant l’emissió d’’El Debate de GH VIP 7′ del passat diumenge els seguidors del reality de convivència de Telecinco van rebre una gran sorpresa. Jorge Javier Vázquez, presentador de la gal·la, va comunicar als teleespectadors que farien una repesca per a donar l’oportunitat a concursants expulsats de tornar a entrar dins de la casa de Gaudalix de la Sierra.

 

Per tant, els espectadors van poder triar les celebritats que volien que tornaren a participar en ‘GH VIP 7’, i a través d’una votació en l’aplicació oficial del programa, van aparéixer el nom dels tres concursants que podrien tornar a conviure amb els seus companys. Kiko Jiménez, Hugo Castejón i ‘El Cejas’ són els que van rebre més vots, i van tornar a la casa de Guadalix. Encara que siga de manera momentània, els jóvens podran disfrutar d’uns dies més del reality fins que es prenga la decisió final este dijous.

 

La tornada dels exconcursants va generar molta expectació entre els seguidors de ‘GH VIP 7’, ja que molts d’ells esperaven amb ganes el retrobament de Kiko Jiménez amb Estela Grande o el d’Hugo Castejón amb Mila Ximénez.

 

Kiko Jiménez torna a estar en companyia d’Estela

Kiko Jiménez, un dels candidats a la repesca, va fer tot el possible per a evitar un enfrontament amb Alba Carrillo, qui s’ha convertit en la seua enemiga acèrrima durant la seua convivència. Lluny d’intercanviar-se crítiques o reprotxar-se coses, el jove la va saludar amb les següents paraules: «He vingut a alegrar-te, que t’he vist molt trista».

 

Kiko Jiménez dins la casa de Gaudalix de la Sierra

Kiko Jiménez dins de la casa de Gaudalix de la Sierra | TELECINCO

 

A més a més, el seu retrobament amb Estela Grande, de qui la parella de Kiko sentia zels, tenia encuriosits als seguidors del concurs. En vore’s, els dos jóvens es van fer un fort abraç, cosa que demostra l’estima que senten l’un per l’altre. Segons el que l’andalús li va prometre a Sofía Suescun, la seua actitud amb Estela haurà de ser diferent si no vol tornar a tindre problemes amb la seua parella.

 

Hugo es troba amb Mila Ximénez

El més votat per l’audiència va ser Hugo Castejón, qui ens va sorprendre rebent a Mila amb un ball i una actitud molt humorística. La col·laboradora de ‘Sálvame’ va esclafir a riure amb l’actuació de Castejón, i pareix que els dos volen deixar arrere els conflictes que van marcar les primeres setmanes de ‘GH VIP 7’.

 

Hugo Castejón és qui més vots ha rebut per part de l'audiència per tornar a 'GH VIP 7'

Hugo Castejón és qui més vots ha rebut per part de l’audiència per a tornar a ‘GH VIP 7’ | TELECINCO
 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.