Els candidats a la repesca de ‘GH VIP 7’

 
Kiko, Hugo i 'El Cejas' són els candidats a la repesca de 'GH VIP 7'

Kiko, Hugo i ‘El Cejas’ són els candidats a la repesca de ‘GH VIP 7’ | València Diari

 

Durant l’emissió d’’El Debate de GH VIP 7′ del passat diumenge els seguidors del reality de convivència de Telecinco van rebre una gran sorpresa. Jorge Javier Vázquez, presentador de la gal·la, va comunicar als teleespectadors que farien una repesca per a donar l’oportunitat a concursants expulsats de tornar a entrar dins de la casa de Gaudalix de la Sierra.

 

Per tant, els espectadors van poder triar les celebritats que volien que tornaren a participar en ‘GH VIP 7’, i a través d’una votació en l’aplicació oficial del programa, van aparéixer el nom dels tres concursants que podrien tornar a conviure amb els seus companys. Kiko Jiménez, Hugo Castejón i ‘El Cejas’ són els que van rebre més vots, i van tornar a la casa de Guadalix. Encara que siga de manera momentània, els jóvens podran disfrutar d’uns dies més del reality fins que es prenga la decisió final este dijous.

 

La tornada dels exconcursants va generar molta expectació entre els seguidors de ‘GH VIP 7’, ja que molts d’ells esperaven amb ganes el retrobament de Kiko Jiménez amb Estela Grande o el d’Hugo Castejón amb Mila Ximénez.

 

Kiko Jiménez torna a estar en companyia d’Estela

Kiko Jiménez, un dels candidats a la repesca, va fer tot el possible per a evitar un enfrontament amb Alba Carrillo, qui s’ha convertit en la seua enemiga acèrrima durant la seua convivència. Lluny d’intercanviar-se crítiques o reprotxar-se coses, el jove la va saludar amb les següents paraules: «He vingut a alegrar-te, que t’he vist molt trista».

 

Kiko Jiménez dins la casa de Gaudalix de la Sierra

Kiko Jiménez dins de la casa de Gaudalix de la Sierra | TELECINCO

 

A més a més, el seu retrobament amb Estela Grande, de qui la parella de Kiko sentia zels, tenia encuriosits als seguidors del concurs. En vore’s, els dos jóvens es van fer un fort abraç, cosa que demostra l’estima que senten l’un per l’altre. Segons el que l’andalús li va prometre a Sofía Suescun, la seua actitud amb Estela haurà de ser diferent si no vol tornar a tindre problemes amb la seua parella.

 

Hugo es troba amb Mila Ximénez

El més votat per l’audiència va ser Hugo Castejón, qui ens va sorprendre rebent a Mila amb un ball i una actitud molt humorística. La col·laboradora de ‘Sálvame’ va esclafir a riure amb l’actuació de Castejón, i pareix que els dos volen deixar arrere els conflictes que van marcar les primeres setmanes de ‘GH VIP 7’.

 

Hugo Castejón és qui més vots ha rebut per part de l'audiència per tornar a 'GH VIP 7'

Hugo Castejón és qui més vots ha rebut per part de l’audiència per a tornar a ‘GH VIP 7’ | TELECINCO
 

També pots llegir…

Últimes notícies

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.

Roy Revivo, nou lateral de l’Elx: ‘És un somni jugar la Lliga’

El lateral israelià Roy Revivo s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx, on assegura que complix un somni i vol superar la trajectòria del seu pare a la Lliga espanyola.