13.9 C
València
Dilluns, 3 novembre, 2025

Guerra oberta entre Hugo Sierra i Elena Rodríguez per una greu acusació en ‘Supervivientes’

 

La bona relació entre Hugo Sierra i Elena Rodríguez ja ha passat a ser història, tal com s’ha pogut comprovar durant l’última gala de ‘Superivientes’. Ha sigut la mare d’Adara Molinero qui ha decidit desenterrar la destral de guerra, amb un comentari que ha deixat sense paraules a Hugo i als milers d’espectadors que seguixen el concurs per la duresa de l’acusació.

 

Dures acusacions d’Elena Rodríguez a Hugo Sierra

I és que, en un moment en què l’exsogra d’Hugo estava parlant amb el polèmic Antonio Avilés, Elena va assegurar el següent en relació amb el part d’Adara: «A mi em van demanar —i jo sé que és per ell—, que no anara al part de la meua filla».

 

No només això, sinó que la concursant va afirmar que la petició li havia fet la seua pròpia filla perquè volia evitar discussions i enfrontaments amb qui en eixe moment era el seu «tot», segons plasmava Adara en el seu Instagram pocs dies abans del naixement del petit Martín.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mi todo en una foto

A post shared by ADARA MOLINERO (@adara_molinero) on

 

Elena no va parar de carregar contra Hugo

Com no podia ser d’altra manera, la notícia va caure com una autèntica bomba en la Palapa, davant la mirada atònita i incrèdula d’un Hugo que no donava crèdit a les paraules de Rodríguez. «Són temes molt delicats en els que no vull aprofundir, però el que ha dit no és veritat», responia Sierra d’allò més contundent.

 

Però la seua exsogra no estava disposada a donar-li una treva, i continuava abocant tota classe d’acusacions sense que deixar que el guanyador de ‘GH Revolution’ parala: «Això del part és veritat com que jo estic en Hondures, digues el que digues», interrompia Elena a Hugo.

 

 

Va ser en eixe moment quan la paciència del concursant va arribar a la seua fi i, visiblement molest, contestava el següent: «No digues més mentides. Estàs dient barbaritats, una mentida darrere l’altra. Mitja hora després del naixement del xiquet ja estaves allí. Tu i ma mare estàveu fora, i vau entrar juntes a vore el bebè».

 

Adara i el germà d’Hugo, enfrontats al plató

Amb tot, la tensió no es va quedar en Hondures, i també es va traslladar fins al plató de ‘Supervivientes’. En este sentit Adara, que en un primer moment va assegurar que «no volia tocar este tema» i que «no m’agrada que la ma mare l’haja tret», es va unir a les crítiques de sa mare.

 

L’actual parella de Gianmarco es va enfrontar al germà d’Hugo Sierra després d’afirmar que «vaig haver de discutir moltíssim amb Hugo perquè no volia que ma mare es quedara en el part». I és que, a pesar de les nombroses voltes que el seu excunyat va intentar opinar, Adara anava apujant el to i li impedia expressar-se.

 

«Obrim el calaix de merda? Perquè si vols l’obrim bé, que m’estic escalfant ja», es lamentava Molinero, just abans d’afirmar que la família d’Hugo no la tractava bé i que «han travessat molts límits amb mi».

 

 

La xarxa es posiciona a favor d’Hugo

Després de la controvèrsia, els usuaris de Twitter no van tardar gens a omplir la xarxa social de comentaris. I, pel que pareix, pràcticmaent tots es creuen la versió de l’uruguaià abans que la de la seua exparella.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Afectats de la dana esperen la dimissió de Mazón un any tard per a tancar un capítol

Col·lectius d'afectats s'han concentrat davant el Palau de la Generalitat i han expressat que la renúncia hauria d'arribar sense condicions. Apunten al funeral d'Estat i a la tensió generada com a detonants del gir, mentres Mazón compareixerà este dilluns.

El Barça recupera la pegada i venç 3-1 a un valent Elx

El Barcelona es va imposar 3-1 a l'Elx en Montjuïc després d'un inici fulgurant i un segon temps de transicions. Els de Sarabia van competir i van fregar l'empat.

El Barça recupera la pegada i venç 3-1 a un Elx valent

Un doble colp en 11 minuts i un obús de Rashford van segellar el 3-1 en Montjuïc davant un Elx valent que va discutir la possessió i va estrényer fins al final.

Afectats per la DANA demanen la dimissió de Mazón davant el Palau de la Generalitat

Desenes de persones, moltes d'elles familiars de víctimes de la DANA del 29 d'octubre de 2024, s'han concentrat davant el Palau per a demanar la dimissió de Carlos Mazón. La protesta, improvisada, ha coincidit amb la conversa prevista entre Mazón i Alberto Núñez Feijóo en plena discussió interna del PP.

El Barça va recuperar la pegada: 3-1 davant un Elx que va competir fins al final

El Barcelona es va imposar 3-1 a l'Elx en Montjuïc amb dos urpades inicials i una canonada de Rashford després del descans. L'Elx va pressionar alt i va tindre opcions.

Álvaro Núñez defén la identitat de l’Elx malgrat el 3-1 davant el Barcelona

El defensa de l'Elx ha subratllat que l'equip manté la seua idea de joc malgrat la derrota per 3-1 davant el Barcelona i ha valorat la reacció després d'un inici advers.

La pegada del Barça tomba a un gran Elx (3-1)

El Barcelona va véncer 3-1 a l'Elx en l'Estadi Olímpic Lluís Companys gràcies a dos gols primerencs i un tercer a l'hora de joc. L'Elx va competir la possessió i va estrényer fins al final.

Mazón anunciarà demà la seua decisió després de parlar amb Feijóo

El president de la Generalitat informarà este dilluns davant els mitjans del resultat de les seues converses del diumenge amb Alberto Núñez Feijóo sobre el seu futur polític.