10.4 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Investiguen a un home per tindre 26 aus d’espècies protegides sense autorització en Ontinyent

 

La Guàrdia Civil ha investigat a un home de 67 anys per un delicte relatiu a la protecció de la flora i fauna en Ontinyent, en la comarca de la Vall d’Albaida (València).

 

Agents de la Patrulla del Seprona d’Ontinyent i Vallada van tindre coneixement de l’existència d’una gàbia que contenia en el seu interior diferents ocells. En concret 7 ocells d’espècies protegides.Tots estos ocells no comptaven amb anella identificativa, per això s’ha identificat al propietari de la parcel·la a on es trobaven.

 

En un magatzem contigu dins de gàbies es van trobar altres 19 ocells, sent 10 caderneres i 9 passerells, tots sense anella identificativa. En total es van descobrir 26 animals d’estes espècies. També es van trobar cinc ceps, penjats en la paret i xarxes per a la captura d’aus. En un altre annex, dins de la mateixa parcel·la, el propietari, posseïa una geneta naturalitzada.

 

D’esta manera, com diu un conveni per a la protecció del medi natural i la vida silvestre, les diligències han passat a la disposició de la Fiscalia de Medi Ambient de l’Audiència Provincial de València.

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.

El Marató bp Castelló entrega cinc xecs solidaris de 1.200 euros a cinc ONG

L'organització del Marató bp Castelló i 10K FACSA Castelló va entregar cinc xecs de 1.200 euros a Youcanyolé, Telèfon de l'Esperança, AFA Castelló, Asolecas i Antian. La recaptació procedix de l'edició de febrer de 2025 i subratlla l'impacte social de la carrera.

El València entrenarà a Mestalla amb portes obertes el 29 de desembre

El club programarà una sessió oberta a Mestalla el 29 de desembre. Les portes s'obriran a les 10.30 i l'accés requerirà una entrada generada en la web.