19.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Un home agredix, insulta i escup a policies en Torrevieja

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), a un home de 44 anys per la seua relació amb una agressió a agents de l’oficina per a renovar el DNI de la Policia Nacional de la localitat. En concret, ha sigut arrestat per insultar, escopir i agredir físicament als policies quan se li va demanar que es posara la mascareta i complira amb les mesures sanitàries del recinte.

 

Els fets van quedar gravats en un vídeo que es va emetre per xarxes socials, el que va permetre als agents identificar i localitzar a l’autor. S’ha procedit a la detenció de l’home per ser l’autor de l’enregistrament al costat de dos persones i a la investigació d’una tercera.

 

De la mateixa manera, els efectius van saber durant la investigació que sobre esta persona figurava una ordre de detenció i extradició de Bulgària per la seua relació amb un delicte d’homicidi en este país, segons ha informat l’institut armat en un comunicat.

 

Va amenaçar als agents

La investigació va començar quan, el passat 15 de desembre, en les oficines de tramitació del DNI de Torrevieja a càrrec de la Policia Nacional, es va iniciar una discussió entre diferents membres d’una mateixa família i els agents de l’autoritat, durant la que el grup va arribar a agredir als policies.

 

El motiu de la disputa va ser que esta persona no va voler obeir l’ordre dels agents de posar-se les mascaretes i complir les mesures sanitàries del recinte. Va ser en eixe moment quan l’home es va acostar a l’entrada del lloc i va començar a proferir amenaces als policies, com ara: «Policies de merda, terroristes, assassins i cristians morireu tots; anem per ells». Tot això mentre intentava assaltar la comissaria i escopia, segons queda reflectit en les imàtgens.

 

Després de la difusió en xarxes socials del vídeo de l’escena, es va iniciar per part de l’Àrea d’Investigació del Lloc Principal de Torrevieja les perquisicions necessàries amb la finalitat de la identificació de l’autor dels fets. Setmanes després, els efectius van conseguir identificar i detindre a un home de 44 anys.

 

Per tot això, se li imputa un delicte d’incitació pública a l’odi, hostilitat i discriminació, i un altre delicte d’amenaces contra agents de l’autoritat, passant posteriorment a disposició judicial. Les diligències han sigut posades a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 3 de Torrevieja.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.

25 famílies afectades per l’incendi en el barri Miguel Hernández d’Alacant seran reallotjades

El foc en el barri Miguel Hernández ha afectat 25 famílies. Generalitat i Ajuntament han activat reallotjaments i avaluacions tècniques, sense víctimes mortals.

Els Arts reivindica la sarsuela amb un homenatge a José Serrano

Els Arts estrenarà este dijous 'Un misteri de sainet o sarsuela a la cassola', ideada per Enrique Viana, que combina tradició i llenguatge actual. El muntatge rendix tribut a José Serrano i comptarà amb intèrprets del Centre de Perfeccionament.

La Generalitat llança Nus davant el porno per a evitar que els jóvens normalitzen rols del porno

La Generalitat ha presentat Nus davant el porno per a frenar la normalització de rols del porno entre adolescents i reforçar l'educació afectiu-sexual. La campanya combina tallers, cartelleria en 715 IES i vídeos per a xarxes amb abast a 300.000 alumnes.

Seguix tancat el centre de salut de Benicàssim després de l’assassinat d’una infermera a les mans de la seua exparella

El centre de salut de Benicàssim roman tancat després de l'assassinat a ganivetades d'una infermera de 64 anys. El PAC atén urgències i un equip de salut mental fa costat al personal.