Mastodon
22.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Un home assalta un banc i fuig amb un rehén a punta de ganivet

La Policia Nacional busca des de primera hora d’ahir a un home que va assaltar una sucursal bancària a Manises, d’on es va emportar 3.300 euros després d’amenaçar als empleats amb un ganivet de grans dimensions i prendre com a ostatge a una dona per a garantir-se la fugida. Sembla que ningú ha resultat ferit.

Els fets van ocórrer al Banc Santander

Segons pareix, els fets es van produir entorn de les 8.20 hores d’ahir, quan l’oficina, del Banc Santander i situada en el número 29 del carrer Riba-Roja, en la zona cèntrica de Manises, portava a penes 20 minuts oberta al públic.

El rostre de l’atracador estava cobert

L’atracador, que cobria el seu rostre amb una braga i el cap amb una gorra per a evitar la seua identificació a partir de l’enregistrament de les càmeres de seguretat, va entrar en la sucursal i després d’anunciar que es tractava d’un atracament, va esgrimir un ganivet gran i va saltar per sobre del taulell d’atenció als clients. El lladre va amenaçar als empleats amb l’arma i va arramblar amb els diners de finestreta, que l’entitat ha xifrat en 3.300 euros.

Abans d’eixir, va prendre com a rehén a una dona, a la qual va alliberar, totalment il·lesa encara que molt espantada, quan va poder travessar la porta de sortida del banc. Al tancament d’esta edició, la Policia, que va avisar a la resta de forces de seguretat per si es topaven amb el fugitiu, mantenia controls a València i altres punts de l’àrea metropolitana per a tractar de detenir a l’atracador.

Últimes notícies

Alacant lidera l’augment de passatgers a l’agost amb un 10% interanual

Espanya va rebre 11,7 milions de passatgers internacionals a l'agost, un 5,4% més. Alacant va ser l'aeroport amb el major avanç relatiu del mes, amb un 10%.

Detingut a Orihuela per assaltar a una dona de 85 anys amb el mataleón; la víctima va estar tres dies en l’UCI

Un jove de 25 anys va ser detingut a Orihuela després d'immobilitzar pel coll a una dona de 85 anys en el portal de la seua casa i arrabassar-li la bossa. La víctima va passar tres dies en l'UCI i rep tractament per seqüeles psicològiques.

L’onzena manifestació contra Mazón unirà Paiporta i València el 28 de setembre

Dos columnes eixiran a les 18.00 des de Paiporta i la Rambleta per a confluir en el 'Pont de la Solidaritat', en la vespra dels 11 mesos de la dana. La marxa manté la pressió per la gestió del 29 d'octubre

Tallada la N-337 a Gandia després del xoc d’un camió grua contra un pont

La N-337 roman tallada a Gandia després que un camió amb grua impactara contra un pont. El trànsit està desviat i s'avaluen els danys; també es talla la N-332 en sentit València per despreniments.

Dijous amb temperatures inusualment altes a l’interior de la Comunitat Valenciana

L'interior de la Comunitat encara un dijous més càlid del normal per a estes dates, amb cels buidats i brises d'este. El divendres es mantindrà l'estabilitat i solo es preveu un lleu respir tèrmic a l'interior.

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.