Incendi en la cuina del Monestir de la Santa Faç d’Alacant

 

Este dimecres, la regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa de què els Bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) i la Policia Local han intervingut en un incendi en el Monestir de la Santa Faç d’Alacant sense ferits.

 

El SPEIS ha rebut l’avís cap a les 20.00 hores, alertats d’un incendi en la cuina del Monestir de la Santa Faç situada en la primera planta, i fins al lloc de l’emergència s’ha desplaçat un ampli dispositiu amb quatre dotacions completes i catorze bombers.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els primers en arribar a l’emergència van ser dos patrulles de Policia Local que en una primera intervenció van usar un extintor de diòxid de carboni per a controlar el foc evitant la seua propagació que es trobava localitzat en la campana extractora de la cuina.

 

Les dotacions dels bombers han arribat immediatament i han apagat l’incendi localitzat en la cuina, afectant el foc parcialment a la campana i per fum en la planta, i han contactat amb un tècnic electricista per a assegurar i donar per controlat l’incendi i revisar la campana extractora.

 

De la mateixa manera, una volta extingit el focus de l’incendi posterioritat els bombers del SPEIS han fet les tasques de ventilació amb els grups de pressió positiva.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre María Jesús Montero

Diana Morant afirma que el comentari de Jorge Azcón sobre el físic de Pilar Alegría i María Jesús Montero reflectix el masclisme encara present en el PP i el vincula amb el qüestionament de la violència de gènere.

Salven la vida a un operari després de patir una parada cardíaca en podar una palmera a València

Un operari de 41 anys va ser rescatat pels bombers a València després de quedar atrapat mentres podava una palmera, patir un esvaïment i entrar en parada cardíaca, que l'equip mèdic va aconseguir revertir abans del seu trasllat a l'hospital.

Morant titlla d’intolerable el veto a les dones en la confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig a les dones en la confraria de Sagunt i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la participació femenina.

Xoc entre tramvia i cotxe interromp les línies 4 i 6 a València i deixa cinc ferits

Un cotxe que se salta un semàfor en roig provoca un xoc amb un tramvia a València, interromp el servici en les línies 4 i 6 i deixa cinc ferits amb policontusiones.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón com a testimoni en la causa penal per la gestió de la dana i exigix responsabilitats polítiques en la Generalitat.

Pérez Llorca enaltix el talent de Generació Espontània en la UPV com a motor del futur tecnològic

Cotxes de Fórmula 1, coets i càpsules d'alta velocitat són alguns dels projectes de Generació Espontània de la UPV, que Pérez Llorca ha posat com a model de talent, formació pràctica i connexió amb el teixit empresarial.

Alacant aprova una ajuda de 300 euros per naixement o adopció des de 2026

L'Ajuntament d'Alacant aprova una ajuda de 300 euros per cada fill nascut o adoptat en 2026, duplicant el pressupost total i donant prioritat a les sol·licituds pendents de 2025.

Les víctimes de la DANA confien que Mazón diga la veritat davant la jutgessa

Les víctimes mortals de la DANA del 29 d'octubre confien que Carlos Mazón, citat com a testimoni per la jutgessa de Catarroja, diga tota la veritat i aporte llum sobre la gestió de la tragèdia.