Un intern de Fontcalent aïllat en sa casa per un possible positiu per Covid-19

 

Un intern de tercer grau del Centre d’Inserció Social (CIS) de Fontcalent en la ciutat d’Alacant, està en aïllament domiciliari, després de què este cap de setmana haja alertat que tenia símptomes compatibles amb el coronavirus. L’home es va posar en contacte amb el seu centre sanitari que li va instar a estar confinat.

 

Segons han requerit fonts d’Institucions Penitenciàries a Europa Press, l’afectat està, per prescripció sanitària, en sa casa i a l’espera que les proves confirmen o descarten que patix el Covid-19. En qualsevol cas, des del centre penitenciari alacantí ja s’ha posat en quarantena a la vintena d’interns del CIS d’Alacant que han tingut contacte amb l’intern afectat.

 

Per part seua, des de l’associació professional de treballadors penitenciaris ‘El teu Abandó Em Pot Matar‘ han considerat que la política d’Institucions Penitenciàries per a afrontar la crisi sanitària «posa en greu risc tant als professionals com a les persones privades de llibertat».

 

«És qüestió de temps que, davant de l’alçament de totes les mesures preventives, el virus entre en les presons espanyoles, afectant una població de greu risc amb conseqüències imprevisibles», han estimat. Des de l’entitat, han apuntat que el retorn dels vis a vis farà que el risc siga «extrem». Per això, han exigit l’«anul·lació de l’autorització d’entrada» als familiars.

Últimes notícies

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.