10.1 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

‘La isla de las tentaciones’ crea el repte viral que més triomfa

 

‘La Isla de las tentaciones’ s’ha convertit en el programa estrella de Telecinco. Dijous, milions de persones es van unir per a vore l’esperat moment a on Christofer descobria la infidelitat de Fani, la seua parella.

 

3,1 milions d’espectadors van presenciar les fogueres a on les i els concursants observaven i comentaven les cites de la seua parella amb els solters i solteres de l’illa. Amb un 23’5% de share, l’emissió d’ahir es va convertir en el programa més vist de l’any.

 

La xarxa s’unix per l’«Estefania Challenge»

Però sens dubte, el moment més esperat de la gala era la reacció de Christofer als besos-i alguna cosa més- de Fani amb Rubén, un dels solters de l’illa. El share va arribar al 40% quan el concursant va vore els vídeos i va eixir a córrer per la platja mentres cridava: «ESTEFANIAAAAAAAAAAAAA».

Si bé els ‘memes’ i bromes sobre el moment no van faltar, esta volta les xarxes s’han atrevit també amb un nou ‘challenge’. El que primer va començar amb gent cridant «Estefania» des dels seus balcons, va acabar amb l’«Estefania Challenge»: eixir a córrer per qualsevol lloc mentres crides este nom a ple pulmó.

Diferents internautes s’han atrevit a comparar este fet amb la victòria d’Espanya al Mundial de 2010, argumentant que este event «mou i unix més» el país que el gol d’Iniesta que va donar la victòria en Sud-àfrica.

 

El cert és que feia molt de temps que les xarxes no es posaven d’acord per a crear un nou ‘challenge’, i esta volta el repte ha superat fins i tot les fronteres del nostre país davall d’un mateix lema: «Tots sóm Christofer».

Entre els llocs fins a on ‘ha arribat’ Christofer trobem València, Alacant, Sevilla, Mallorca, Tenerife, Romania, Finlàndia i, fins i tot, Mèxic. Pareix que ‘La isla de las tentaciones’ és el programa que Telecinco necessitava i és probable que Mediaset estiga planejant una segona edició després de què Mònica Naranjo anunciara que ara mateix es troben «en l’equador» del concurs.

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home després de ser apunyalat en el barri del Xenillet de Torrent

Un home ha mort a l'Hospital Clínic de València després de ser apunyalat la nit del diumenge en el barri del Xenillet, a Torrent. No hi ha detencions ara com ara.

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.