Mónica Naranjo confessa la seua major temptació

Mónica Naranjo sonriendo

Mónica Naranjoviu un bon moment professional i personal | Cuatro

 

L’artista i presentadora de televisió Mónica Naranjo ha definit el seu present com «el millor moment de la seua vida». La cantant ha destacat que té plena confiança en ella i molta autoestima. Una actitud vital que l’ha portada a l’èxit professional i personal, i que ara compartix amb Lain García Calvo, un escriptor de llibres d’autoajuda nou anys més jove que ella. Naranjo, que va posar fi a la relació amb Óscar Tarruella l’any passat, ha refet la seua vida amb el jove escriptor.

 

Des de fa uns anys el seu perfil liberal i sensual s’ha evidenciat gràcies a declaracions i el seu protagonisme com a presentadora en programes com ‘Mónica y el sexo’ o ‘La isla de las tentaciones’. Però ara l’artista reconeix que adora «la monogàmia» i que li agrada estar centrada en allò que fa, arribar a casa i poder dir «tinc algú que m’estima». En la mateixa línia, no es considera gelosa. De fet, creu que ser gelós denota una falta de confiança en un mateix i considera molt negatiu iniciar una relació amb algú que pensara que en qualsevol moment pot ser infidel. 

 

La cantant, que actualment està de gira amb el seu nou projecte musical Renaissance Tour, assegura que no tenia molt clar presentar ‘La isla de las tentaciones’ quan li ho van proposar. Però es va deixar emportar i, a jutjar pel ‘share’, el programa està funcionant perfectament. Paolo Vasile la va triar com a presentadora perquè li va semblar una «mamma» italiana.

 

Una temptació gens relacionada amb el sexe

Naranjo admet que seria incapaç de concursar en l’illa perquè —considera— és «molt rancia». A pesar de les males llengües, el que l’artista no pot resistir no té res a vore amb el sexe, sinó que és menjar. «M’encanta. Sempre tinc gana».

 

Tambépots llegir…

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.