Mónica Naranjo confessa la seua major temptació

Mónica Naranjo sonriendo

Mónica Naranjoviu un bon moment professional i personal | Cuatro

 

L’artista i presentadora de televisió Mónica Naranjo ha definit el seu present com «el millor moment de la seua vida». La cantant ha destacat que té plena confiança en ella i molta autoestima. Una actitud vital que l’ha portada a l’èxit professional i personal, i que ara compartix amb Lain García Calvo, un escriptor de llibres d’autoajuda nou anys més jove que ella. Naranjo, que va posar fi a la relació amb Óscar Tarruella l’any passat, ha refet la seua vida amb el jove escriptor.

 

Des de fa uns anys el seu perfil liberal i sensual s’ha evidenciat gràcies a declaracions i el seu protagonisme com a presentadora en programes com ‘Mónica y el sexo’ o ‘La isla de las tentaciones’. Però ara l’artista reconeix que adora «la monogàmia» i que li agrada estar centrada en allò que fa, arribar a casa i poder dir «tinc algú que m’estima». En la mateixa línia, no es considera gelosa. De fet, creu que ser gelós denota una falta de confiança en un mateix i considera molt negatiu iniciar una relació amb algú que pensara que en qualsevol moment pot ser infidel. 

 

La cantant, que actualment està de gira amb el seu nou projecte musical Renaissance Tour, assegura que no tenia molt clar presentar ‘La isla de las tentaciones’ quan li ho van proposar. Però es va deixar emportar i, a jutjar pel ‘share’, el programa està funcionant perfectament. Paolo Vasile la va triar com a presentadora perquè li va semblar una «mamma» italiana.

 

Una temptació gens relacionada amb el sexe

Naranjo admet que seria incapaç de concursar en l’illa perquè —considera— és «molt rancia». A pesar de les males llengües, el que l’artista no pot resistir no té res a vore amb el sexe, sinó que és menjar. «M’encanta. Sempre tinc gana».

 

Tambépots llegir…

Últimes notícies

El Valencia vol mantindre les bones sensacions en el amistós contra el Castelló a Paterna

El Valencia CF rep este dissabte el Castelló a l’estadi Antonio Puchades, en un nou amistós de pretemporada on vol confirmar el bon rendiment mostrat davant l’Eldense. El conjunt albinegre afronta la prova per calibrar el seu nivell davant un rival de categoria superior.

El Villarreal posa a prova la seua nova etapa en un amistós exigent a Eindhoven

El Villarreal visita este dissabte el PSV Eindhoven en el seu segon amistós de pretemporada, amb moltes baixes però amb la vista posada en la millora física i tàctica. Diversos jóvens del planter, com Macià, busquen guanyar-se minuts davant un rival d’alt nivell.

Un tauró gris de l’Oceanogràfic portarà el nom de Ferran Torres

L’Oceanogràfic de València ha posat el nom de Ferran Torres a un tauró gris com a reconeixement al seu compromís amb la conservació marina i la sensibilització sobre la protecció d’estes espècies amenaçades.

Morant nega haver comparat Feijóo amb Hitler i defensa que parlava de polítiques racistes

Diana Morant assegura que no ha comparat Alberto Núñez Feijóo amb Hitler, sinó que ha reflexionat sobre el paral·lelisme entre les polítiques nazis i la 'prioritat nacional' aprovada a la Comunitat Valenciana.

Aemet activa avís groc al litoral per temperatures de fins a 38 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor al litoral de la Comunitat Valenciana, on s’esperen màximes de fins a 38 graus.

Ana Barceló renuncia a repetir com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027

Ana Barceló, portaveu del PSPV-PSOE a l’Ajuntament d’Alacant i exconsellera de Sanitat, ha anunciat que no tornarà a ser candidata a l’alcaldia en 2027. Continuarà com a portaveu fins als pròxims comicis municipals, una decisió que qualifica de personal i que va traslladar al partit en 2025.

València encadena 12 nits tòrrides seguides amb 27,5 graus de mínima

València ha encadenat 12 nits tòrrides consecutives amb una mínima de 27,5 graus i bat rècord al seu aeroport, mentre altres punts de la Comunitat Valenciana també pateixen mínimes sofocants.

El Castelló busca mesurar forces davant el València en un clàssic d’estiu a Paterna

El CD Castelló visita este dissabte la ciutat esportiva de Paterna per enfrontar-se al València CF en el segon amistós de la pretemporada, marcat per la greu lesió del central Fabrizio Brignani i el possible debut de diversos reforços albinegres.