Mónica Naranjo confessa la seua major temptació

Mónica Naranjo sonriendo

Mónica Naranjoviu un bon moment professional i personal | Cuatro

 

L’artista i presentadora de televisió Mónica Naranjo ha definit el seu present com «el millor moment de la seua vida». La cantant ha destacat que té plena confiança en ella i molta autoestima. Una actitud vital que l’ha portada a l’èxit professional i personal, i que ara compartix amb Lain García Calvo, un escriptor de llibres d’autoajuda nou anys més jove que ella. Naranjo, que va posar fi a la relació amb Óscar Tarruella l’any passat, ha refet la seua vida amb el jove escriptor.

 

Des de fa uns anys el seu perfil liberal i sensual s’ha evidenciat gràcies a declaracions i el seu protagonisme com a presentadora en programes com ‘Mónica y el sexo’ o ‘La isla de las tentaciones’. Però ara l’artista reconeix que adora «la monogàmia» i que li agrada estar centrada en allò que fa, arribar a casa i poder dir «tinc algú que m’estima». En la mateixa línia, no es considera gelosa. De fet, creu que ser gelós denota una falta de confiança en un mateix i considera molt negatiu iniciar una relació amb algú que pensara que en qualsevol moment pot ser infidel. 

 

La cantant, que actualment està de gira amb el seu nou projecte musical Renaissance Tour, assegura que no tenia molt clar presentar ‘La isla de las tentaciones’ quan li ho van proposar. Però es va deixar emportar i, a jutjar pel ‘share’, el programa està funcionant perfectament. Paolo Vasile la va triar com a presentadora perquè li va semblar una «mamma» italiana.

 

Una temptació gens relacionada amb el sexe

Naranjo admet que seria incapaç de concursar en l’illa perquè —considera— és «molt rancia». A pesar de les males llengües, el que l’artista no pot resistir no té res a vore amb el sexe, sinó que és menjar. «M’encanta. Sempre tinc gana».

 

Tambépots llegir…

Últimes notícies

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.