Mónica Naranjo confessa la seua major temptació

Mónica Naranjo sonriendo

Mónica Naranjoviu un bon moment professional i personal | Cuatro

 

L’artista i presentadora de televisió Mónica Naranjo ha definit el seu present com «el millor moment de la seua vida». La cantant ha destacat que té plena confiança en ella i molta autoestima. Una actitud vital que l’ha portada a l’èxit professional i personal, i que ara compartix amb Lain García Calvo, un escriptor de llibres d’autoajuda nou anys més jove que ella. Naranjo, que va posar fi a la relació amb Óscar Tarruella l’any passat, ha refet la seua vida amb el jove escriptor.

 

Des de fa uns anys el seu perfil liberal i sensual s’ha evidenciat gràcies a declaracions i el seu protagonisme com a presentadora en programes com ‘Mónica y el sexo’ o ‘La isla de las tentaciones’. Però ara l’artista reconeix que adora «la monogàmia» i que li agrada estar centrada en allò que fa, arribar a casa i poder dir «tinc algú que m’estima». En la mateixa línia, no es considera gelosa. De fet, creu que ser gelós denota una falta de confiança en un mateix i considera molt negatiu iniciar una relació amb algú que pensara que en qualsevol moment pot ser infidel. 

 

La cantant, que actualment està de gira amb el seu nou projecte musical Renaissance Tour, assegura que no tenia molt clar presentar ‘La isla de las tentaciones’ quan li ho van proposar. Però es va deixar emportar i, a jutjar pel ‘share’, el programa està funcionant perfectament. Paolo Vasile la va triar com a presentadora perquè li va semblar una «mamma» italiana.

 

Una temptació gens relacionada amb el sexe

Naranjo admet que seria incapaç de concursar en l’illa perquè —considera— és «molt rancia». A pesar de les males llengües, el que l’artista no pot resistir no té res a vore amb el sexe, sinó que és menjar. «M’encanta. Sempre tinc gana».

 

Tambépots llegir…

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.

Cartells de Lawerta per a homenatjar l’últim Mestalla en cada partit del València

El València CF ha llançat la campanya ‘Mestalla ès Etern’, amb cartells del dissenyador Lawerta per a cada partit de LALIGA i Copa del Rei a l’estadi, en la que podria ser l’última temporada al Camp de Mestalla.

Els hotels valencians omplin més del 92 % en la primera mitat d’agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 92,1 % en la primera quinzena d’agost, huit dècimes més que en 2025. Benidorm i el sud d’Alacant lideren, mentres el turisme internacional continua guanyant pes.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.

Una agent de la Policia Local d’El Campello salva la vida d’un motorista amb RCP

Una agent de la Policia Local d’El Campello ha salvat la vida d’un motorista accidentat a la N-332 practicant-li maniobres de RCP fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

Mor un home en xocar dos camions a l’A-3 a Requena

Un home de 55 anys ha mort i un altre de 41 ha resultat ferit en una col·lisió entre dos camions a l’A-3, al terme de Requena. El tram ja està obert i sense complicacions per al trànsit.