Mónica Naranjo confessa la seua major temptació

Mónica Naranjo sonriendo

Mónica Naranjoviu un bon moment professional i personal | Cuatro

 

L’artista i presentadora de televisió Mónica Naranjo ha definit el seu present com «el millor moment de la seua vida». La cantant ha destacat que té plena confiança en ella i molta autoestima. Una actitud vital que l’ha portada a l’èxit professional i personal, i que ara compartix amb Lain García Calvo, un escriptor de llibres d’autoajuda nou anys més jove que ella. Naranjo, que va posar fi a la relació amb Óscar Tarruella l’any passat, ha refet la seua vida amb el jove escriptor.

 

Des de fa uns anys el seu perfil liberal i sensual s’ha evidenciat gràcies a declaracions i el seu protagonisme com a presentadora en programes com ‘Mónica y el sexo’ o ‘La isla de las tentaciones’. Però ara l’artista reconeix que adora «la monogàmia» i que li agrada estar centrada en allò que fa, arribar a casa i poder dir «tinc algú que m’estima». En la mateixa línia, no es considera gelosa. De fet, creu que ser gelós denota una falta de confiança en un mateix i considera molt negatiu iniciar una relació amb algú que pensara que en qualsevol moment pot ser infidel. 

 

La cantant, que actualment està de gira amb el seu nou projecte musical Renaissance Tour, assegura que no tenia molt clar presentar ‘La isla de las tentaciones’ quan li ho van proposar. Però es va deixar emportar i, a jutjar pel ‘share’, el programa està funcionant perfectament. Paolo Vasile la va triar com a presentadora perquè li va semblar una «mamma» italiana.

 

Una temptació gens relacionada amb el sexe

Naranjo admet que seria incapaç de concursar en l’illa perquè —considera— és «molt rancia». A pesar de les males llengües, el que l’artista no pot resistir no té res a vore amb el sexe, sinó que és menjar. «M’encanta. Sempre tinc gana».

 

Tambépots llegir…

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.