La dieta de la reina Letícia per a estar perfecta

La reina Letícia a la Zarzuela (14-01-2020)

Ha eixit  a la llum la dieta que seguix la reina per a conservar el seu bon estat físic | GTRES

 

Letícia Ortiz no només crida l’atenció per ser la reina d’Espanya, sinó que és una inspiració pel seu estilisme, i les mirades sempre estan posades en el conjunt que porta quan ix al carrer. Si bé no tots són benvinguts per part del públic i alguns d’ells es guanyen certes crítiques, la veritat és que la monarca ho té ben fàcil amb el seu espectacular cos.

 

I és que que la reina cuide cada detall de la seua rutina per a intentar portar una vida sana no és cap misteri. Segons afirmen diferents mitjans de comunicació, la reina Letícia és una gran fanàtica de la dieta Mediterrània i els seus beneficis.

 

L’alimentació de Letícia, al descobert

De fet, esta pràctica no només fa que es preocupe per l’alimentació de la seua família, sinó també per la de la resta del món. Ja l’any 2015 va fer un discurs en una reunió de la FAO (Organització de l’ONU per Alimentació i l’Agricultura) a on va assegurar que «la nutrició i, en realitat, tot el que implica, té un paper molt destacat per com afecta a la salut i el benestar de les persones».

 

I ara, segons s’ha sabut, la reina estaria seguint la dieta Perricone per a mantindre’s en forma. Es tracta d’una popular dieta seguida per celebritats de tot el món, com Eva Mendes, Gwyneth Paltrow o Kate Hudson. El mètode és menys estricte que altres més coneguts i, per tant, és menys perillós, però seguix resultant igual d’efectiu. Els resultats, segons els experts, es poden vore en un període de 3 a 28 dies, segons la modalitat escollida.

 

Aliments dividits en diferents seccions

La dieta va ser creada per Nicholas Perricone, qui agrupa en diferents seccions els aliments que són la base de la dieta. Per una banda, les proteïnes de qualitat: ací es troben el salmó salvatge com un producte de vital importància pel seu Omega 3, igual com el pollastre, el tito i lactis enters i naturals.

 

D’altra banda, tenim els hidrats de carboni complexos i fibra, a on es troben la fruita (kiwi, poma…), verdura fresca (bròcoli, espinacs, coliflor…), els llegums (bajoquetes, fesols, llentilles…) i alguns cereals, sent la civada la millor aliada per als dejunis.

 

L’altre grup a destacar són els àcids grassos essencials. Aquí es troben l’oli d’oliva, molt típic de la dieta mediterrània, o els fruits secs com les ametles, els pinyons o el sèsam. A tot això s’afigen les vitamines antioxidants, una hidratació constant, dormir 7 hores al dia i practicar exercici durant, com a mínim, mitja hora diària.

 

Una dieta «energètica, sana i nutritiva»

La nutricionista Ana Golpe ha reconegut el valor d’esta la dieta, definint-la com «molt energètica, molt sana i nutritiva», perfecta per a la reina i «l’elevat to muscular de la reina, que denota que té una important despensa energètica». D’entre els aliments més aconsellats, destaca el salmó salvatge pel seu Omega 3, sent «molt saludable per a la pell i l’organisme».

 

La civada és també un producte indispensable per a l’alimentació sana, sobretot perquè «ajuda a reduir el colesterol roín, per la presència de fibra i és bo per a la circulació». D’esta manera, també són importants els lactis enters i naturals per «la presència de Vitamina D, liposoluble, que permet l’absorció del calci als ossos». Ara, descobert el secret de la reina Letícia per a lluir el seu cos, només és qüestió d’intentar-ho des de casa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Controlat de matinada l’incendi forestal de Forcall originat per un camió accidentat

Els bombers han estabilitzat de matinada l’incendi forestal declarat diumenge a Forcall (Castelló), provocat per un camió accidentat en un barranc. El foc ha obligat a desplegar mitjans aeris i terrestres i a activar la situació 1 del Pla Especial d’Incendis Forestals.

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.