La glamurosa imatge de la reina Letícia després de l’adeu a la infanta Pilar

La família reial està de dol des del passat 8 de gener, quan la infanta Pilar va morir als 83 anys després de ser ingressada en la clínica Ruber Internacional de Madrid. Poques hores després de conéixer la notícia, es podia vore a diferents membres de la monarquia que acudien a la capella ardent, celebrada en casa de la mateixa Pilar. 

 

Tot i que el rei Felip i la reina Letícia no van dubtar en acompanyar a la seua família, este dijous han hagut de retornar a la seua vida. És el cas de la monarca, a la que s’ha pogut vore en la Federació Espanyola de Malalties Estranyes. Fa onze anys que Letícia acudix a este event per a informar-se sobre els casos de malalties estranyes que hi ha al país i conéixer els nous reptes de la Federació.

 

La reina Letícia torna a la seua rutina 

Després de què la reina anara completament vestida de negre per a acompanyar la família a la capella ardent, esta volta ha decidit combinar este color, respectant encara el recent dol, amb un elegant ‘blazer’ de la firma espanyola Uterqüe. La peça lluïx un estampat de pota de gall en blanc i negre, combinat amb altres senzilles peces fosques.

 

No és la primera volta que la reina apareix amb esta peça d’Inditex, valorada en 179 euros. El ‘blazer’ ja va visitar Cuba el passat novembre en un viatge oficial amb el rei Felip. Tot i això, en esta ocasió ha decidit lluir la peça amb uns pantalons de cuir, un jersei de coll alt i un bolso d’Hugo Boss. Per a caminar, ha decidit optar per uns salons negres de Magrit. Sense dubte, una combinació senzilla amb un toc elegant perfecte per a la seua reaparició després de la defunció de Pilar de Borbó.

 

La reina Letícia arribant a la Federació Espanyola de Malalties Estranyes després de la defunció de Pilar de Borbó (09-01-2020)

 

La reina Letícia arribant a la Federació Espanyola de Malalties Estranyes després de la defunció de Pilar de Borbó (09-01-2020)

 

La reina Letícia arribant a la Federació Espanyola de Malalties Estranyes després de la defunció de Pilar de Borbó (09-01-2020)

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.