La glamurosa imatge de la reina Letícia després de l’adeu a la infanta Pilar

La família reial està de dol des del passat 8 de gener, quan la infanta Pilar va morir als 83 anys després de ser ingressada en la clínica Ruber Internacional de Madrid. Poques hores després de conéixer la notícia, es podia vore a diferents membres de la monarquia que acudien a la capella ardent, celebrada en casa de la mateixa Pilar. 

 

Tot i que el rei Felip i la reina Letícia no van dubtar en acompanyar a la seua família, este dijous han hagut de retornar a la seua vida. És el cas de la monarca, a la que s’ha pogut vore en la Federació Espanyola de Malalties Estranyes. Fa onze anys que Letícia acudix a este event per a informar-se sobre els casos de malalties estranyes que hi ha al país i conéixer els nous reptes de la Federació.

 

La reina Letícia torna a la seua rutina 

Després de què la reina anara completament vestida de negre per a acompanyar la família a la capella ardent, esta volta ha decidit combinar este color, respectant encara el recent dol, amb un elegant ‘blazer’ de la firma espanyola Uterqüe. La peça lluïx un estampat de pota de gall en blanc i negre, combinat amb altres senzilles peces fosques.

 

No és la primera volta que la reina apareix amb esta peça d’Inditex, valorada en 179 euros. El ‘blazer’ ja va visitar Cuba el passat novembre en un viatge oficial amb el rei Felip. Tot i això, en esta ocasió ha decidit lluir la peça amb uns pantalons de cuir, un jersei de coll alt i un bolso d’Hugo Boss. Per a caminar, ha decidit optar per uns salons negres de Magrit. Sense dubte, una combinació senzilla amb un toc elegant perfecte per a la seua reaparició després de la defunció de Pilar de Borbó.

 

La reina Letícia arribant a la Federació Espanyola de Malalties Estranyes després de la defunció de Pilar de Borbó (09-01-2020)

 

La reina Letícia arribant a la Federació Espanyola de Malalties Estranyes després de la defunció de Pilar de Borbó (09-01-2020)

 

La reina Letícia arribant a la Federació Espanyola de Malalties Estranyes després de la defunció de Pilar de Borbó (09-01-2020)

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.