La glamurosa imatge de la reina Letícia després de l’adeu a la infanta Pilar

La família reial està de dol des del passat 8 de gener, quan la infanta Pilar va morir als 83 anys després de ser ingressada en la clínica Ruber Internacional de Madrid. Poques hores després de conéixer la notícia, es podia vore a diferents membres de la monarquia que acudien a la capella ardent, celebrada en casa de la mateixa Pilar. 

 

Tot i que el rei Felip i la reina Letícia no van dubtar en acompanyar a la seua família, este dijous han hagut de retornar a la seua vida. És el cas de la monarca, a la que s’ha pogut vore en la Federació Espanyola de Malalties Estranyes. Fa onze anys que Letícia acudix a este event per a informar-se sobre els casos de malalties estranyes que hi ha al país i conéixer els nous reptes de la Federació.

 

La reina Letícia torna a la seua rutina 

Després de què la reina anara completament vestida de negre per a acompanyar la família a la capella ardent, esta volta ha decidit combinar este color, respectant encara el recent dol, amb un elegant ‘blazer’ de la firma espanyola Uterqüe. La peça lluïx un estampat de pota de gall en blanc i negre, combinat amb altres senzilles peces fosques.

 

No és la primera volta que la reina apareix amb esta peça d’Inditex, valorada en 179 euros. El ‘blazer’ ja va visitar Cuba el passat novembre en un viatge oficial amb el rei Felip. Tot i això, en esta ocasió ha decidit lluir la peça amb uns pantalons de cuir, un jersei de coll alt i un bolso d’Hugo Boss. Per a caminar, ha decidit optar per uns salons negres de Magrit. Sense dubte, una combinació senzilla amb un toc elegant perfecte per a la seua reaparició després de la defunció de Pilar de Borbó.

 

La reina Letícia arribant a la Federació Espanyola de Malalties Estranyes després de la defunció de Pilar de Borbó (09-01-2020)

 

La reina Letícia arribant a la Federació Espanyola de Malalties Estranyes després de la defunció de Pilar de Borbó (09-01-2020)

 

La reina Letícia arribant a la Federació Espanyola de Malalties Estranyes després de la defunció de Pilar de Borbó (09-01-2020)

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.