La glamurosa imatge de la reina Letícia després de l’adeu a la infanta Pilar

La família reial està de dol des del passat 8 de gener, quan la infanta Pilar va morir als 83 anys després de ser ingressada en la clínica Ruber Internacional de Madrid. Poques hores després de conéixer la notícia, es podia vore a diferents membres de la monarquia que acudien a la capella ardent, celebrada en casa de la mateixa Pilar. 

 

Tot i que el rei Felip i la reina Letícia no van dubtar en acompanyar a la seua família, este dijous han hagut de retornar a la seua vida. És el cas de la monarca, a la que s’ha pogut vore en la Federació Espanyola de Malalties Estranyes. Fa onze anys que Letícia acudix a este event per a informar-se sobre els casos de malalties estranyes que hi ha al país i conéixer els nous reptes de la Federació.

 

La reina Letícia torna a la seua rutina 

Després de què la reina anara completament vestida de negre per a acompanyar la família a la capella ardent, esta volta ha decidit combinar este color, respectant encara el recent dol, amb un elegant ‘blazer’ de la firma espanyola Uterqüe. La peça lluïx un estampat de pota de gall en blanc i negre, combinat amb altres senzilles peces fosques.

 

No és la primera volta que la reina apareix amb esta peça d’Inditex, valorada en 179 euros. El ‘blazer’ ja va visitar Cuba el passat novembre en un viatge oficial amb el rei Felip. Tot i això, en esta ocasió ha decidit lluir la peça amb uns pantalons de cuir, un jersei de coll alt i un bolso d’Hugo Boss. Per a caminar, ha decidit optar per uns salons negres de Magrit. Sense dubte, una combinació senzilla amb un toc elegant perfecte per a la seua reaparició després de la defunció de Pilar de Borbó.

 

La reina Letícia arribant a la Federació Espanyola de Malalties Estranyes després de la defunció de Pilar de Borbó (09-01-2020)

 

La reina Letícia arribant a la Federació Espanyola de Malalties Estranyes després de la defunció de Pilar de Borbó (09-01-2020)

 

La reina Letícia arribant a la Federació Espanyola de Malalties Estranyes després de la defunció de Pilar de Borbó (09-01-2020)

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca demana al professorat que pose fi a la vaga i negocie amb la Generalitat

El president de la Generalitat ha instat el professorat de l’ensenyament públic no universitari a reflexionar sobre la vaga indefinida i a acceptar la proposta educativa del Consell, que considera més ambiciosa que el decret de ratios del Govern central.

Pérez Llorca defensa que estar al costat de les víctimes de la DANA és clau per a una recuperació seriosa

Juanfran Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha demostrat serietat en la recuperació de la DANA de 2024, amb quasi totes les infraestructures acabades i ajudes a les víctimes mortals en marxa.

L’empresa alcoiana Texol cus més de 6.300 peces per a vestir León XIV en la seua visita a Espanya

L’empresa alcoiana Texol ha produït més de 6.300 peces litúrgiques per a León XIV i el seu seguici en els actes de la visita papal a Madrid, Barcelona i Canàries, amb més de 4.000 metres de teixits exclusius.

Les llegendes del València preparen un homenatge especial a Jaume Doménech a Catadau

Jaume Doménech tornarà a calçar-se els guants este dissabte en un partit homenatge organitzat per les llegendes del València CF al camp municipal de Catadau.

Consumidors en alerta: el Govern central demana al Consell que frene l’engany amb l’arròs valencià

El Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 ha instat la Generalitat a reforçar els controls sobre l’etiquetatge de l’arròs i a sancionar possibles fraus que confonguen el consumidor sobre l’origen valencià del producte.

Quatre detinguts a València i Algemesí per explotar treballadors estrangers sense contracte

La Policia Nacional ha detingut quatre persones a València i Algemesí per contractar treballadors estrangers, molts en situació irregular, sense contracte ni alta en la Seguretat Social, tant en una barberia com en camps de tarongers.

Tres joves detinguts per robar joies a gent major en Alfarrasí i Guadasséquies

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal que assaltava veïnes d’edat avançada en Alfarrasí i Guadasséquies per furtar-los joies. Han detingut un home i dues dones a Múrcia, i dos d’ells ja han ingressat en presó provisional.

Fins a 28 anys de presó per a huit acusats d’explotar dones en pisos d’Elx

Seis dones i dos hòmens s’enfronten a penes d’entre 18 i 28 anys i mig de presó per integrar, segons la fiscalia, una xarxa criminal que explotava sexualment víctimes en tres pisos d’Elx i blanquejava els beneficis.