La glamurosa imatge de la reina Letícia després de l’adeu a la infanta Pilar

La família reial està de dol des del passat 8 de gener, quan la infanta Pilar va morir als 83 anys després de ser ingressada en la clínica Ruber Internacional de Madrid. Poques hores després de conéixer la notícia, es podia vore a diferents membres de la monarquia que acudien a la capella ardent, celebrada en casa de la mateixa Pilar. 

 

Tot i que el rei Felip i la reina Letícia no van dubtar en acompanyar a la seua família, este dijous han hagut de retornar a la seua vida. És el cas de la monarca, a la que s’ha pogut vore en la Federació Espanyola de Malalties Estranyes. Fa onze anys que Letícia acudix a este event per a informar-se sobre els casos de malalties estranyes que hi ha al país i conéixer els nous reptes de la Federació.

 

La reina Letícia torna a la seua rutina 

Després de què la reina anara completament vestida de negre per a acompanyar la família a la capella ardent, esta volta ha decidit combinar este color, respectant encara el recent dol, amb un elegant ‘blazer’ de la firma espanyola Uterqüe. La peça lluïx un estampat de pota de gall en blanc i negre, combinat amb altres senzilles peces fosques.

 

No és la primera volta que la reina apareix amb esta peça d’Inditex, valorada en 179 euros. El ‘blazer’ ja va visitar Cuba el passat novembre en un viatge oficial amb el rei Felip. Tot i això, en esta ocasió ha decidit lluir la peça amb uns pantalons de cuir, un jersei de coll alt i un bolso d’Hugo Boss. Per a caminar, ha decidit optar per uns salons negres de Magrit. Sense dubte, una combinació senzilla amb un toc elegant perfecte per a la seua reaparició després de la defunció de Pilar de Borbó.

 

La reina Letícia arribant a la Federació Espanyola de Malalties Estranyes després de la defunció de Pilar de Borbó (09-01-2020)

 

La reina Letícia arribant a la Federació Espanyola de Malalties Estranyes després de la defunció de Pilar de Borbó (09-01-2020)

 

La reina Letícia arribant a la Federació Espanyola de Malalties Estranyes després de la defunció de Pilar de Borbó (09-01-2020)

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.