La concursant de ‘La isla de las tentaciones’ que li va traure els colors a Jordi Cruz

Els concursants del nou reality de Telecinco, ‘La isa de las tentaciones’, no només estan protagonitzant les notícies de la premsa rosa pel que passa en l’illa, sinó que també el seu passat està destapant secrets ocults o aspectes de les seues vides que estaven pasant desapercebuts i ara ixen tots a la llum.

 

Una d’elles és Andreína Veliz, una veneçolana que ha entrat amb ganes en el programa, sobretot, de conquistar a Ismael, parella d’Andrea. Andreína és periodista i no és la primera volta que participa en un programa de televisió en Espanya, ja que va intentar concursar en ‘Masterchef 4’. Encara que en eixe programa no va conseguir tindre tant de protagonisme, una escena seua va donar que parlar durant setmanes.

 

 

Jordi Cruz li va dir que li sonava la cara d’Andreína

Jordi Cruz, un dels xefs que fan de jurat en el programa de la 1, li va confessar que la seua cara li resultava molt familiar. En eixe sentit, Andreína li va dir que és periodista i ha treballat en televisió, «però potser et sona la meua cara perquè he sigut portada de la revista Interviú».

 

Jordi Cruz va buscar la portada en el mòbil, sense dubtar-ho ni un segon, i s’ho va confirmar als altres membresd el jurat, concursants i espectadors. Després d’açò, Pepe, l’altre xef del jurat de ‘Masterchef’, va afirmar: «Quina calor que fa a la cuina, per favor».

 

 

El que està clar és que Andreína ha intentat entrar en la televisió espanyola amb la intenció de quedar-se diferents voltes, encara que, fins el moment, no li havia funcionat massa bé. Potser, després del seu pas per ‘La isla de las tentaciones’, un programa que no té res a vore amb ‘Masterchef’, sí que ho conseguisca. De moment, haurà de seguir intentant que Ismael caiga en la seua tentació.

 

També et poden interessar…

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.