La concursant de ‘La isla de las tentaciones’ que li va traure els colors a Jordi Cruz

Els concursants del nou reality de Telecinco, ‘La isa de las tentaciones’, no només estan protagonitzant les notícies de la premsa rosa pel que passa en l’illa, sinó que també el seu passat està destapant secrets ocults o aspectes de les seues vides que estaven pasant desapercebuts i ara ixen tots a la llum.

 

Una d’elles és Andreína Veliz, una veneçolana que ha entrat amb ganes en el programa, sobretot, de conquistar a Ismael, parella d’Andrea. Andreína és periodista i no és la primera volta que participa en un programa de televisió en Espanya, ja que va intentar concursar en ‘Masterchef 4’. Encara que en eixe programa no va conseguir tindre tant de protagonisme, una escena seua va donar que parlar durant setmanes.

 

 

Jordi Cruz li va dir que li sonava la cara d’Andreína

Jordi Cruz, un dels xefs que fan de jurat en el programa de la 1, li va confessar que la seua cara li resultava molt familiar. En eixe sentit, Andreína li va dir que és periodista i ha treballat en televisió, «però potser et sona la meua cara perquè he sigut portada de la revista Interviú».

 

Jordi Cruz va buscar la portada en el mòbil, sense dubtar-ho ni un segon, i s’ho va confirmar als altres membresd el jurat, concursants i espectadors. Després d’açò, Pepe, l’altre xef del jurat de ‘Masterchef’, va afirmar: «Quina calor que fa a la cuina, per favor».

 

 

El que està clar és que Andreína ha intentat entrar en la televisió espanyola amb la intenció de quedar-se diferents voltes, encara que, fins el moment, no li havia funcionat massa bé. Potser, després del seu pas per ‘La isla de las tentaciones’, un programa que no té res a vore amb ‘Masterchef’, sí que ho conseguisca. De moment, haurà de seguir intentant que Ismael caiga en la seua tentació.

 

També et poden interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.