La concursant de ‘La isla de las tentaciones’ que li va traure els colors a Jordi Cruz

Els concursants del nou reality de Telecinco, ‘La isa de las tentaciones’, no només estan protagonitzant les notícies de la premsa rosa pel que passa en l’illa, sinó que també el seu passat està destapant secrets ocults o aspectes de les seues vides que estaven pasant desapercebuts i ara ixen tots a la llum.

 

Una d’elles és Andreína Veliz, una veneçolana que ha entrat amb ganes en el programa, sobretot, de conquistar a Ismael, parella d’Andrea. Andreína és periodista i no és la primera volta que participa en un programa de televisió en Espanya, ja que va intentar concursar en ‘Masterchef 4’. Encara que en eixe programa no va conseguir tindre tant de protagonisme, una escena seua va donar que parlar durant setmanes.

 

 

Jordi Cruz li va dir que li sonava la cara d’Andreína

Jordi Cruz, un dels xefs que fan de jurat en el programa de la 1, li va confessar que la seua cara li resultava molt familiar. En eixe sentit, Andreína li va dir que és periodista i ha treballat en televisió, «però potser et sona la meua cara perquè he sigut portada de la revista Interviú».

 

Jordi Cruz va buscar la portada en el mòbil, sense dubtar-ho ni un segon, i s’ho va confirmar als altres membresd el jurat, concursants i espectadors. Després d’açò, Pepe, l’altre xef del jurat de ‘Masterchef’, va afirmar: «Quina calor que fa a la cuina, per favor».

 

 

El que està clar és que Andreína ha intentat entrar en la televisió espanyola amb la intenció de quedar-se diferents voltes, encara que, fins el moment, no li havia funcionat massa bé. Potser, després del seu pas per ‘La isla de las tentaciones’, un programa que no té res a vore amb ‘Masterchef’, sí que ho conseguisca. De moment, haurà de seguir intentant que Ismael caiga en la seua tentació.

 

També et poden interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.