La concursant de ‘La isla de las tentaciones’ que li va traure els colors a Jordi Cruz

Els concursants del nou reality de Telecinco, ‘La isa de las tentaciones’, no només estan protagonitzant les notícies de la premsa rosa pel que passa en l’illa, sinó que també el seu passat està destapant secrets ocults o aspectes de les seues vides que estaven pasant desapercebuts i ara ixen tots a la llum.

 

Una d’elles és Andreína Veliz, una veneçolana que ha entrat amb ganes en el programa, sobretot, de conquistar a Ismael, parella d’Andrea. Andreína és periodista i no és la primera volta que participa en un programa de televisió en Espanya, ja que va intentar concursar en ‘Masterchef 4’. Encara que en eixe programa no va conseguir tindre tant de protagonisme, una escena seua va donar que parlar durant setmanes.

 

 

Jordi Cruz li va dir que li sonava la cara d’Andreína

Jordi Cruz, un dels xefs que fan de jurat en el programa de la 1, li va confessar que la seua cara li resultava molt familiar. En eixe sentit, Andreína li va dir que és periodista i ha treballat en televisió, «però potser et sona la meua cara perquè he sigut portada de la revista Interviú».

 

Jordi Cruz va buscar la portada en el mòbil, sense dubtar-ho ni un segon, i s’ho va confirmar als altres membresd el jurat, concursants i espectadors. Després d’açò, Pepe, l’altre xef del jurat de ‘Masterchef’, va afirmar: «Quina calor que fa a la cuina, per favor».

 

 

El que està clar és que Andreína ha intentat entrar en la televisió espanyola amb la intenció de quedar-se diferents voltes, encara que, fins el moment, no li havia funcionat massa bé. Potser, després del seu pas per ‘La isla de las tentaciones’, un programa que no té res a vore amb ‘Masterchef’, sí que ho conseguisca. De moment, haurà de seguir intentant que Ismael caiga en la seua tentació.

 

També et poden interessar…

Últimes notícies

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.