La concursant de ‘La isla de las tentaciones’ que li va traure els colors a Jordi Cruz

Els concursants del nou reality de Telecinco, ‘La isa de las tentaciones’, no només estan protagonitzant les notícies de la premsa rosa pel que passa en l’illa, sinó que també el seu passat està destapant secrets ocults o aspectes de les seues vides que estaven pasant desapercebuts i ara ixen tots a la llum.

 

Una d’elles és Andreína Veliz, una veneçolana que ha entrat amb ganes en el programa, sobretot, de conquistar a Ismael, parella d’Andrea. Andreína és periodista i no és la primera volta que participa en un programa de televisió en Espanya, ja que va intentar concursar en ‘Masterchef 4’. Encara que en eixe programa no va conseguir tindre tant de protagonisme, una escena seua va donar que parlar durant setmanes.

 

 

Jordi Cruz li va dir que li sonava la cara d’Andreína

Jordi Cruz, un dels xefs que fan de jurat en el programa de la 1, li va confessar que la seua cara li resultava molt familiar. En eixe sentit, Andreína li va dir que és periodista i ha treballat en televisió, «però potser et sona la meua cara perquè he sigut portada de la revista Interviú».

 

Jordi Cruz va buscar la portada en el mòbil, sense dubtar-ho ni un segon, i s’ho va confirmar als altres membresd el jurat, concursants i espectadors. Després d’açò, Pepe, l’altre xef del jurat de ‘Masterchef’, va afirmar: «Quina calor que fa a la cuina, per favor».

 

 

El que està clar és que Andreína ha intentat entrar en la televisió espanyola amb la intenció de quedar-se diferents voltes, encara que, fins el moment, no li havia funcionat massa bé. Potser, després del seu pas per ‘La isla de las tentaciones’, un programa que no té res a vore amb ‘Masterchef’, sí que ho conseguisca. De moment, haurà de seguir intentant que Ismael caiga en la seua tentació.

 

També et poden interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.