15.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

‘La isla de las tentaciones’: Una parella, a punt d’anar-se’n

Fiama i Álex, de 'La isla de las tentaciones', a la foguera de confrontació

Fiama i Álex van eixir de la foguera amb pensaments molt contraris | Telecinco

Milions d’espectadors van connectar-se este dimarts a Cuatro per a vore un nou capítol de ‘La isla de las tentaciones’. Esta entrega era especialment esperada perquè arribava la foguera de la confrontació, una reunió entre una de les parelles per a aclarir tots els dubtes que s’havien creat durant el concurs.

 

La decisió més òbvia era Cristofer, després de què la setmana passada isquera corrent al crit d’«Estefania» —crit que s’ha fet viral— després de vore la seua infidelitat amb Rubén. Una altra bona possibilitat era Ismael, qui havia vist a la seva nóvia Andrea besant-se amb un dels solters de l’illa.

 

Una conversació molt confosa entre Álex i Fiama 

Eren els mateixos xics els que havien de prendre la decisió i ací va ser quan va arribar la sorpresa. Gonzalo va ser el primer a afirmar que, a pesar de què una conversació entre Cristofer i Fani era totalment necessària, ara mateixa, qui més necessitava retrobar-se amb la seua parella era Álex. Després d’una xicoteta conversa, tots per unanimitat, van elegir que Álex seria el concursant que es reunira finalment en la foguera de confrontació.

 

 

Fiama es va mostrar més que sorpresa, ja que creia que havia sigut un gest egoista per part del seu nóvio, perquè hi havia concursants que necessitaven més aquella conversació. A pesar de tot, va aparéixer en la trobada i es van fondre en una abraçada i apassionats besos. Álex va explicar quines eren les seues pors, centrant-se en la complicitat que havia sorgit entre Fiama i Joy. 

 

Fiama, en un intent de tranquil·litzar-lo, va explicar-li a Álex que «amb este xic tinc molta afinitat, com a xic és un 10, tinc moltes més coses en comú amb ell que amb tu… però m’és igual perquè et preferisc a tu». Tot i el seu confús discurs, pareix que Álex ho va entendre a la seua manera i va eixir més content que mai de la foguera.

 

«Si això m’ho arriba a fer en casa, es ‘lia’»

Fiama, per la seua banda, va tindre una opinió totalment contrària. Si bé el seu nóvio havia tornat a l’illa explicant que tot havia eixit bé, ella li explicava a les altres xiques el «drama» que li havia muntat Álex per «una ximpleria», però que havia actuat i parlat «per a calmar-lo»: «Això li ho permet perquè estem ací i és una situació especial; si m’ho arriba a fer en casa, es lia». 

 

 

El que va servir per a reforçar l’amor d’Álex per la seua parella, també va funcionar per a que Fiama es plantejara si realment volia estar amb una persona tan «intensa». «Estic ‘flipant’ i no entenc tanta desconfiança», explicava Fiama. Reclamava que altres xiques havien fet coses pitjors i no entenia per què per unes poques paraules i unes cites ell s’havia posat tant trist.

 

En conclusió, Fiama, després de la foguera, només va voler aclarir una relació i Joy va ser la seua primera parada: «Vols seguir tenint cites amb mi?», li preguntava a la temptació. Ell, després de la confusió del moment, li va aclarir que està més que disposat a seguir-la coneixent. Sense dubte, esta parella és un clar exemple de què una conversa pot adquirir el significat que tu vulgues donar-li i ser molt diferent de la conclusió a la que ha arribat l’altra persona. Ara caldrà vore si Fiama decidix deixar-se seduir per Joy o lluitarà un poc més per continuar la seua història d’amor amb Álex. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.