‘La isla de las tentaciones’ crea el repte viral que més triomfa

 

‘La Isla de las tentaciones’ s’ha convertit en el programa estrella de Telecinco. Dijous, milions de persones es van unir per a vore l’esperat moment a on Christofer descobria la infidelitat de Fani, la seua parella.

 

3,1 milions d’espectadors van presenciar les fogueres a on les i els concursants observaven i comentaven les cites de la seua parella amb els solters i solteres de l’illa. Amb un 23’5% de share, l’emissió d’ahir es va convertir en el programa més vist de l’any.

 

La xarxa s’unix per l’«Estefania Challenge»

Però sens dubte, el moment més esperat de la gala era la reacció de Christofer als besos-i alguna cosa més- de Fani amb Rubén, un dels solters de l’illa. El share va arribar al 40% quan el concursant va vore els vídeos i va eixir a córrer per la platja mentres cridava: «ESTEFANIAAAAAAAAAAAAA».

Si bé els ‘memes’ i bromes sobre el moment no van faltar, esta volta les xarxes s’han atrevit també amb un nou ‘challenge’. El que primer va començar amb gent cridant «Estefania» des dels seus balcons, va acabar amb l’«Estefania Challenge»: eixir a córrer per qualsevol lloc mentres crides este nom a ple pulmó.

Diferents internautes s’han atrevit a comparar este fet amb la victòria d’Espanya al Mundial de 2010, argumentant que este event «mou i unix més» el país que el gol d’Iniesta que va donar la victòria en Sud-àfrica.

 

El cert és que feia molt de temps que les xarxes no es posaven d’acord per a crear un nou ‘challenge’, i esta volta el repte ha superat fins i tot les fronteres del nostre país davall d’un mateix lema: «Tots sóm Christofer».

Entre els llocs fins a on ‘ha arribat’ Christofer trobem València, Alacant, Sevilla, Mallorca, Tenerife, Romania, Finlàndia i, fins i tot, Mèxic. Pareix que ‘La isla de las tentaciones’ és el programa que Telecinco necessitava i és probable que Mediaset estiga planejant una segona edició després de què Mònica Naranjo anunciara que ara mateix es troben «en l’equador» del concurs.

També pots llegir…

Últimes notícies

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar aturades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ alerta que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot paralitzar quasi 12.500 expedients a Espanya, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl es poden quedar paralitzades a la Comunitat

El CGPJ ha advertit que, si Justícia no reforça els jutjats de clàusules sòl, es paralitzaran fins a 12.470 casos en Espanya, més de 5.500 d’ells a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta dels òrgans consultius de l’Estat, i el 60 % són reclamacions per responsabilitat patrimonial, sobretot en l’àmbit sanitari i municipal.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta entre els òrgans consultius de l’Estat, amb un 60 % relacionats amb reclamacions de responsabilitat patrimonial, sobretot en sanitat i ajuntaments.