‘La isla de las tentaciones’ crea el repte viral que més triomfa

 

‘La Isla de las tentaciones’ s’ha convertit en el programa estrella de Telecinco. Dijous, milions de persones es van unir per a vore l’esperat moment a on Christofer descobria la infidelitat de Fani, la seua parella.

 

3,1 milions d’espectadors van presenciar les fogueres a on les i els concursants observaven i comentaven les cites de la seua parella amb els solters i solteres de l’illa. Amb un 23’5% de share, l’emissió d’ahir es va convertir en el programa més vist de l’any.

 

La xarxa s’unix per l’«Estefania Challenge»

Però sens dubte, el moment més esperat de la gala era la reacció de Christofer als besos-i alguna cosa més- de Fani amb Rubén, un dels solters de l’illa. El share va arribar al 40% quan el concursant va vore els vídeos i va eixir a córrer per la platja mentres cridava: «ESTEFANIAAAAAAAAAAAAA».

Si bé els ‘memes’ i bromes sobre el moment no van faltar, esta volta les xarxes s’han atrevit també amb un nou ‘challenge’. El que primer va començar amb gent cridant «Estefania» des dels seus balcons, va acabar amb l’«Estefania Challenge»: eixir a córrer per qualsevol lloc mentres crides este nom a ple pulmó.

Diferents internautes s’han atrevit a comparar este fet amb la victòria d’Espanya al Mundial de 2010, argumentant que este event «mou i unix més» el país que el gol d’Iniesta que va donar la victòria en Sud-àfrica.

 

El cert és que feia molt de temps que les xarxes no es posaven d’acord per a crear un nou ‘challenge’, i esta volta el repte ha superat fins i tot les fronteres del nostre país davall d’un mateix lema: «Tots sóm Christofer».

Entre els llocs fins a on ‘ha arribat’ Christofer trobem València, Alacant, Sevilla, Mallorca, Tenerife, Romania, Finlàndia i, fins i tot, Mèxic. Pareix que ‘La isla de las tentaciones’ és el programa que Telecinco necessitava i és probable que Mediaset estiga planejant una segona edició després de què Mònica Naranjo anunciara que ara mateix es troben «en l’equador» del concurs.

També pots llegir…

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.