‘La isla de las tentaciones’ crea el repte viral que més triomfa

 

‘La Isla de las tentaciones’ s’ha convertit en el programa estrella de Telecinco. Dijous, milions de persones es van unir per a vore l’esperat moment a on Christofer descobria la infidelitat de Fani, la seua parella.

 

3,1 milions d’espectadors van presenciar les fogueres a on les i els concursants observaven i comentaven les cites de la seua parella amb els solters i solteres de l’illa. Amb un 23’5% de share, l’emissió d’ahir es va convertir en el programa més vist de l’any.

 

La xarxa s’unix per l’«Estefania Challenge»

Però sens dubte, el moment més esperat de la gala era la reacció de Christofer als besos-i alguna cosa més- de Fani amb Rubén, un dels solters de l’illa. El share va arribar al 40% quan el concursant va vore els vídeos i va eixir a córrer per la platja mentres cridava: «ESTEFANIAAAAAAAAAAAAA».

Si bé els ‘memes’ i bromes sobre el moment no van faltar, esta volta les xarxes s’han atrevit també amb un nou ‘challenge’. El que primer va començar amb gent cridant «Estefania» des dels seus balcons, va acabar amb l’«Estefania Challenge»: eixir a córrer per qualsevol lloc mentres crides este nom a ple pulmó.

Diferents internautes s’han atrevit a comparar este fet amb la victòria d’Espanya al Mundial de 2010, argumentant que este event «mou i unix més» el país que el gol d’Iniesta que va donar la victòria en Sud-àfrica.

 

El cert és que feia molt de temps que les xarxes no es posaven d’acord per a crear un nou ‘challenge’, i esta volta el repte ha superat fins i tot les fronteres del nostre país davall d’un mateix lema: «Tots sóm Christofer».

Entre els llocs fins a on ‘ha arribat’ Christofer trobem València, Alacant, Sevilla, Mallorca, Tenerife, Romania, Finlàndia i, fins i tot, Mèxic. Pareix que ‘La isla de las tentaciones’ és el programa que Telecinco necessitava i és probable que Mediaset estiga planejant una segona edició després de què Mònica Naranjo anunciara que ara mateix es troben «en l’equador» del concurs.

També pots llegir…

Últimes notícies

València destinarà 58 milions al vell llit del Túria en els pròxims cinc anys

L'Ajuntament de València invertirà 58 milions d'euros en el vell llit del riu Túria en cinc anys, combinant obres de millora amb una gestió i manteniment integral del gran jardí urbà.

La Generalitat afronta la fase final de Salvem els Fotos per a rescatar 800.000 imatges danyades per la dana

La Generalitat reforça la fase final de Salvem els Fotos, projecte de la Universitat de València que busca recuperar 800.000 fotografies i 6.552 objectes danyats per la dana mitjançant un protocol pioner.

Quatre persones investigades per robar 25.000 euros a una dona fent-se passar pel seu banc

La Guàrdia Civil investiga a quatre persones de la província de Cadis per una estafa telemàtica a una dona de València a la qual li van sostraure més de 25.000 euros després de fer-se passar per personal de seguretat del seu banc.

Ricardo Llorca critica l’endarreriment del minimalisme a Espanya i presenta el seu Ofici de Caminantes

El compositor Ricardo Llorca presentarà a Madrid la gravació del seu oratori Ofici de Caminantes, inspirat en el camí de Sant Jaume, i lamenta el menyspreu al minimalisme a Espanya, que considera estancat des de fa dècades.

Desmantellat un punt de venda de droga enfront d’un col·legi a Torrent amb un detingut

La Policia Nacional ha desmantellat a Torrent un punt de venda de marihuana i haixix situat enfront d'un centre escolar i ha detingut a l'habitant del domicili com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública.

José Mourinho registra ‘The Special One’ com a marca per al seu negoci de vi

'The Special One', el sobrenom que acompanya a José Mourinho des dels seus anys en el Chelsea, es convertix també en la marca registrada amb la qual el tècnic portugués impulsa el seu projecte vinícola a la UE.

Un jutjat de Madrid fixa per a novembre el juí per la possible paternitat de Juan Carlos Calderón

Un jutjat de Majadahonda celebrarà el 4 de novembre el juí en el qual un professor de música valencià reclama que es reconega que és fill del compositor Juan Carlos Calderón, després d'onze anys de recopilació de proves.

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.