10.9 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

‘La isla de las tentaciones’ crea el repte viral que més triomfa

 

‘La Isla de las tentaciones’ s’ha convertit en el programa estrella de Telecinco. Dijous, milions de persones es van unir per a vore l’esperat moment a on Christofer descobria la infidelitat de Fani, la seua parella.

 

3,1 milions d’espectadors van presenciar les fogueres a on les i els concursants observaven i comentaven les cites de la seua parella amb els solters i solteres de l’illa. Amb un 23’5% de share, l’emissió d’ahir es va convertir en el programa més vist de l’any.

 

La xarxa s’unix per l’«Estefania Challenge»

Però sens dubte, el moment més esperat de la gala era la reacció de Christofer als besos-i alguna cosa més- de Fani amb Rubén, un dels solters de l’illa. El share va arribar al 40% quan el concursant va vore els vídeos i va eixir a córrer per la platja mentres cridava: «ESTEFANIAAAAAAAAAAAAA».

Si bé els ‘memes’ i bromes sobre el moment no van faltar, esta volta les xarxes s’han atrevit també amb un nou ‘challenge’. El que primer va començar amb gent cridant «Estefania» des dels seus balcons, va acabar amb l’«Estefania Challenge»: eixir a córrer per qualsevol lloc mentres crides este nom a ple pulmó.

Diferents internautes s’han atrevit a comparar este fet amb la victòria d’Espanya al Mundial de 2010, argumentant que este event «mou i unix més» el país que el gol d’Iniesta que va donar la victòria en Sud-àfrica.

 

El cert és que feia molt de temps que les xarxes no es posaven d’acord per a crear un nou ‘challenge’, i esta volta el repte ha superat fins i tot les fronteres del nostre país davall d’un mateix lema: «Tots sóm Christofer».

Entre els llocs fins a on ‘ha arribat’ Christofer trobem València, Alacant, Sevilla, Mallorca, Tenerife, Romania, Finlàndia i, fins i tot, Mèxic. Pareix que ‘La isla de las tentaciones’ és el programa que Telecinco necessitava i és probable que Mediaset estiga planejant una segona edició després de què Mònica Naranjo anunciara que ara mateix es troben «en l’equador» del concurs.

També pots llegir…

Últimes notícies

El València examina l’estat anímic del Raig a Vallecas

El Raig busca rescabalar-se de la maçada europea davant un València que arriba reforçat pel derbi. El dol mesura la solidesa local i l'assignatura pendent visitant.

Localitzat il·lés el menor desaparegut a Navarrés

El menor de 12 anys desaparegut este diumenge a Navarrés ha sigut localitzat il·lés sobre les 13.40. Va ser trobat prop de la zona d'acampada després d'un operatiu iniciat a les 10.00.

Calero ix del Llevant amb un somriure i agraït després de la seua destitució

El Llevant va cessar a Julián Calero després del 0-2 davant l'Athletic. El tècnic s'acomiada sense retrets i afirma que sale amb un somriure i agraït.

El Llevant destituïx a Julián Calero després de la quarta derrota seguida

El club ha acomiadat al tècnic després del 0-2 davant l'Athletic Club, quarta derrota consecutiva, que deixa a l'equip penúltim amb nou punts. Encara no hi ha relleu.

Drons i unitats canines se sumen a la busca d’un menor a Navarrés

Drons dels bombers forestals i un guia caní de la Guàrdia Civil s'han sumat a la busca d'un xiquet de 12 anys a Navarrés. El dispositiu, actiu des de les 10 hores, inclou diverses dotacions, un helicòpter i unitats canines del Consorci Provincial.

La Generalitat recupera dos terços de les vies, passarel·les i ponts danyats per la DANA

Dos terços de les 58 actuacions municipals ja estan acabades i la Generalitat entra en la fase final de reconstrucció. El pla prioritza la resiliència enfront d'inundacions.

El xiquet rescatat de l’aigua a Oliva roman ingressat en La Fe amb pronòstic reservat

El menor de 10 anys va ser trobat de nit a 400 metres del port d'Oliva, inconscient en l'aigua, i va aconseguir ser reanimat. Continua en La Fe amb pronòstic reservat.

Els CIPS van notificar 440 nous casos de VIH en la Comunitat Valenciana en 2024

Els centres d'informació i prevenció de la sida van atendre prop de 18.000 consultes i més de 8.000 proves en 2024, amb 440 casos autòctons i 156 importats. El perfil predominant va ser d'hòmens de 25 a 29 anys i la transmissió es va concentrar en pràctiques sexuals sense preservatiu.