15.8 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

La Fira de l’Automòbil de València ha obert amb descomptes i més de 4.000 cotxes a la venda

La Fira de l’Automòbil de València ha obert este divendres la seua vintena sèptima edició en Fira València i reunirà fins al dilluns a 46 marques oficials amb més de 4.000 cotxes a la venda, les últimes novetats del mercat i descomptes especials. L’organització i els concessionaris han activat promocions orientades a suplir la carència de vehicles motivada per la DANA del passat any, de manera que molts compradors troben una oportunitat per a substituir el seu cotxe i accedir a condicions més avantatjoses que en un punt de venda habitual.

Algunes primícies arriben per primera vegada al mercat: el nou Ebre S900 PEHV, els Nissan Micra i Leaf elèctrics i la tercera generació del Qashqai, al costat dels renovats Seat Eivissa i Arona, el nou Toyota elèctric C-HR + i les últimes propostes de marques asiàtiques innovadores, segons l’organització. S’exhibirà també el Tesla Cybertruck, el descomunal pick-up encara no homologat per a circular per carreteres europees, que actua com a reclam per al públic interessat en vehicles de nova generació.

Esta edició destaca per la seua diversitat d’oferta i incorpora nou noves ensenyes al cartell: Alpine, Ebre, Foton, KGM, Leapmotor, Lynk & Co, Subaru, Suzuki i XPeng. L’ampliació de marques augmenta el ventall de preus, tecnologies i formats disponibles, des d’utilitaris i SUV fins a elèctrics purs, híbrids endollables i pick-ups, la qual cosa facilita comparar alternatives en un mateix recorregut.

Estes incorporacions se sumen als principals fabricants del mercat: Ford, Jaguar, Land Rover, BMW, Mini, el Grup Stellantis al complet (Peugeot, Citroën, Opel, DS Automobiles, Alfa Romeo, Abarth, Fiat i Jeep), Nissan, Kia, Hyundai, Mazda, Volkswagen, Audi, SEAT, Cupra, Skoda, Renault, Toyota, Lexus, Mitsubishi, MG, Honda, Volvo, Polestar i Tesla, a més de firmes asiàtiques emergents com DFSK, BYD, SWM, EVO, Omoda o Jaecoo. Amb esta representació, la fira funciona com a aparador de tendències i permet veure en viu configuracions i equipaments que acaben d’arribar als concessionaris.

A més, per primera vegada, la fira estrenarà un Fòrum de Vehicles Industrials i Comercials, orientat a autònoms, pimes i professionals que busquen furgonetes, furgons, pick-ups o industrials lleugers de fins a 3.500 quilograms. Este espai facilitarà comparar solucions de transport i decidir compres per a renovar flotes amb rapidesa, aprofitant la concentració d’oferta en un mateix pavelló.

La consellera d’Innovació, Indústria, Turisme i Comerç i presidenta del Consell d’Administració de Fira València, Marian Cano, ha sigut l’encarregada d’inaugurar el certamen i ha recorregut els estands de les marques per a conéixer de primera mà les seues propostes, en un sector com el de l’automoció clau per a l’economia de la Comunitat Valenciana.

Horaris i entrades

L’accés es realitzarà pel Fòrum Centre de Fira València per a arribar als quatre pavellons del Nivell 2. L’horari d’obertura serà d’11.00 a 20.00, excepte el 8 de desembre, que tancarà a les 18.00. Les entrades es venen també en línia a través de la web de l’esdeveniment, amb un descompte de dos euros respecte a la taquilla i accés directe als pavellons, una opció que ajuda a evitar cues en els punts de venda físics.

Últimes notícies

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.

Els Arts estrena Luisa Miller de Verdi amb el debut operístic de sir Mark Elder

El Palau de les Arts presenta el 10 de desembre Luisa Miller de Verdi, amb el debut operístic de sir Mark Elder i direcció escènica de Valentina Carrasco. La producció forma part del 20 aniversari del coliseu valencià.

El sector hoteler de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació del 77% en el pont

La Comunitat Valenciana anticipa una ocupació mitjana del 77% en el pont de la Constitució i la Immaculada. València frega el 'ple tècnic' per la Marató i l'interior registra bones xifres.

Jorge Suárez entrega a la jutgessa notes manuscrites seues i de Pradas del Cecopi

El subdirector d'Emergències ha aportat a la instrucció els seus apunts i les notes manuscrites de Salomé Pradas de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. Els documents reflectixen recomanacions considerades per a l'És-Alert que no van arribar a l'avís final.

La Diputació de València presenta ‘La teua fas gran el nostre Nadal’ per a la seua campanya de Nadal

La corporació ha presentat la campanya nadalenca amb el lema 'El teu fas gran el nostre Nadal'. La programació inclourà la 'Vila del Nadal', concerts, tallers, circ i una exposició de pesebres.

Paiporta ha condecorat a la ciutadania i a 900 agents per la seua ajuda en la DANA

Paiporta ha condecorat a la ciutadania i a més de 900 agents per la seua labor durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. La cerimònia ha reunit un miler de persones i ha posat en valor la coordinació entre administracions i cossos de seguretat.