Els pares de l’escola d’Elionor i Sofia diuen ‘prou’ a la reina Letícia

La Infanta Sofia amb la seva germana la Princesa Elionor

La reina Letícia fa enfadar als pares i mares del col·legi a on estudien les seues filles | GTRES

 

La reina Letícia Ortiz està sent molt exigent amb l’escola on estudien la princesa Elionor i la infanta Sofia, i és per això que molts pares i mares de l’escola estan enfadats amb la família reial, segons assegura Jaime Peñafiel en una entrevista per a un mitjà nacional.

 

Falta d’humilitat

El periodista especialitzat en temes de la casa reial, ha afirmat en diferents ocasions que la reina és una persona autoritària i fins i tot s’aprofita del seu poder per imposar normes dins el centre educatiu a on estudien les seues filles. Segons explica el periodista, la Princesa d’Astúries no és un exemple d’humilitat i cada volta es pareix més a la seua mare, sent així una persona sense pietat. 

 

Letícia, en el seu paper de mare, ha optat per imposar unes normes perquè la futura sobirana de la nació i la seua germana no es convertisquen en carn de canó de la premsa. La dona de Felip VI no està disposada que Elionor i Sofia formen part de les xafarderies del cor. Així doncs, la reina ha intentat blindar les portes de l’escola i, evidentment, els pares i mares de la resta d’alumnes no estan d’acord. 

 

Les mares dels alumnes de l’escola de les menors han parlat amb Jaime Peñafiel, i afirmen que el centre escolar s’ha convertit en un autèntic infern. Elionor no està disposada a ser una xiqueta més i fins i tot demana que se li tinga un tracte especial.

 

Amb una superioritat insòlita, segons les fonts del periodista, la Princesa d’Astúries «exigix que se li facen reverències» a l’escola. Presumptament, este fet va tenir lloc quan Elionor va rebre l’Orde del Toisó d’Or

 

«Una xiqueta és una xiqueta. L’estan maleducant i comença a pareixer-se massa a la seua mare», diu. Tot apunta que la situació està sobrepassant a la xiqueta i està projectant un caràcter despòtic contra els seus companys de classe i els seus professors.

 

Letícia imposa la seua dieta en el col·legi

D’altra banda, les exigències de la reina Letícia no faciliten les coses al centre i les mares titllen d’insòlites les exigències de la reina. Sense anar més lluny, el menú que el col·legi elabora per als alumnes que dinen al menjador, ha estat dissenyat de nou d’acord amb l’estil de vida que la reina vol inculcar a les seues filles.

Tots sabem que la reina sempre ha basat la seua dieta en productes ecològics, verdures i fruites, a on els ultra processats i els greixos saturats no tenen cabuda. I així han d’alimentar les seues filles.

Seguint en esta línia, Letícia no està disposada que les seues filles no seguisquen amb este hàbit alimentari, i és per això que ha exigit a l’escola que els àpats siguen saludables. Hi ha mares que, disconformes amb les directrius de la reina, han decidit alçar la veu.

 

 

La Reina Letizia saludant en un acte públic

La reina Letícia exigix que els alumnes tinguen una dieta basada en hortalisses i fruita | GTRES

 

En concret, Jaime Peñafiel fa referència en la seua entrevista a una conversa que va mantenir amb una de les mares: «Per què el meu fill ha de menjar el menú que exigix esta senyora?», manifesta una mare anònima.

 

Letícia «és mala persona»

Jaime Peñafiel assegura que la nora del rei Joan Carles «és mala persona». En alguna ocasió el columnista ha atacat la reina per la manera en què dirigix a la seua pròpia família. Però també fa esta afirmació per l’enfrontament que van protagonitzar la reina Sofia i la seua nora en Palma de Mallorca.

 

Marie Chantal, la princesa consort de Dinamarca, ha fet un comentari en Twitter per defensar a Letícia. «Cap àvia es mereix este tipus de tracte! Wow, (Letícia) ha mostrat la seua veritable cara».

 

 

Així mateix, Jaime Peñafiel també manifesta en la seua entrevista que la dona del rei no gaudix de salut psicològica per les seues múltiples cirurgies estètiques. «Una persona equilibrada no se sotmet contínuament a operacions. Felip hauria de cridar-li l’atenció», diu l’escriptor.

 

Finalment, Jaime ha volgut parlar sobre els rumors de divorci dels reis d’Espanya. «Esta relació no té cap solució. Haurien de divorciar-se. O Felip reconduïx el caràcter d’esta senyora, o hauria de divorciar-se abans que es carregue la monarquia. El que no pot ser és que ella marque la línia a seguir i que protegisca a les seues filles com si fossen monstres», afirma.

 

Cert és que, el columnista no és l’únic que parla de la separació del matrimoni. La premsa internacional també s’ha fet ressò en alguna ocasió d’una possible ruptura sentimental entre Felip i Letícia.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.