11.8 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

En llibertat després d’agredir sexualment a la seua assistenta i amenaçar-la amb una pistola en Carlet

L’agressor li va confessar que duia temps volent-se gitar amb ella | CEDIDA

Un home, de 41 anys i nacionalitat espanyola, ha quedat en llibertat després d’agredir brutalment a la seua assistenta i intentar violar-la en Carlet, en la Ribera Alta (València). Fins i tot, la va amenaçar amb una pistola, que arribà a disparar, però el tir impactà en la paret. La víctima, una xica de 35 anys i nacionalitat romanesa, continua ingressada en l’Hospital de la Ribera, donada la gravetat de l’agressió.

 

La xica havia anat a casa de l’agressor a treballar com a assistenta el passat dissabte cap a les 10.30 del matí, segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’. Una volta ja estava netejant, va escoltar com l’amo de la casa tancava la porta amb clau, cosa que la va dur a desconfiar un poc de l’home.

 

Li fracturà una cama

De repent, l’amo de la casa li va confessar que duia temps volent gitar-se amb ella i, davant la negativa de la xica, es va posar molt violent, li trencà la roba i intentà forçar-la sexualment. L’home va arribar a amenaçar-la amb una pistola que duia amagada en el pantaló, segons la denúncia de la víctima.

 

La xica assegura que li «va dir que si no m’estava quieta em matava en eixe mateix moment» i, com que es va resistir i va intentar escapar, el presumpte agressor començà a pegar-li colps per tot el cos amb la mateixa pistola, segons el relat de la víctima. L’agressió va ser de tal brutalitat que fins i tot té una cama fracturada.

 

En el moment en què l’agressor anà a buscar un altre objecte més gran per a seguir pegant-li, la xica va poder escapar de la casa mig despullada. Va ser una regidora de l’Ajuntament de Carlet la que la va ajudar en vore-la en el carrer pràcticament sense roba i va avisar a la Guàrdia Civil. 

 

En llibertat amb càrrecs

Més tard, agents de la Guàrdia Civil de Carlet van detindre a l’amo de la casa a on treballava la víctima, tot i que intentà fugir entre els camps. Els agents tampoc van localitzar la pistola. El presumpte agressor va ser detingut pels delictes d’agressió sexual i lesions, però ha quedat en llibertat amb càrrecs i té una ordre d’allunyament respecte de la xica, qui continua ingressada després d’haver sigut operada de la cama dreta. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real aprova els seus comptes i un pressupost rècord de 215 milions d’euros

El club va aprovar els comptes de l'últim curs amb un saldo positiu pròxim als 14 milions i va presentar un pressupost rècord de 215.234.000 euros per a 2025-26.

El València Basket-Casademont Zaragoza ajornat es jugarà el 30 de desembre a les 16h

El dol de la jornada 11 de la Lliga Femenina Endesa entre València Basket i Casademont Zaragoza, ajornat per l'alerta meteorològica, es disputarà el 30 de desembre a les 16h en el Roig Arena. Les entrades servixen per a la nova data, amb reembossament disponible i nova venda des del dimarts.

Pradilla: la clau serà imposar el nostre ritme davant Olympiacos

L'ala-pivot de València Basket, Jaime Pradilla, va assenyalar abans del dol a Grècia que imposar el ritme propi i controlar el rebot serà determinant davant Olympiacos.

L’exsecretari de Presidència de Mazón mostra el seu llistat de crides del dia de la DANA

Cayetano García Ramírez ha exhibit la seua factura telefònica en la comissió del Congrés amb trucades i missatges del dia de la riuada. Diversos grups han qüestionat la gestió i els avisos.

Igualtat eleva a 47 les víctimes de violència masclista en 2025 després de confirmar dos assassinats

Igualtat ha confirmat els assassinats d'una dona a Catarroja i una altra a Riudecanyes, amb el que les víctimes mortals en 2025 ascendixen a 47 i a 1.342 des de 2003.

El Eldense apunta a la sorpresa davant una Reial Societat en crisi

El Eldense rep a la Reial Societat en setzens amb el debut de Jon Ansotegi. El conjunt alacantí confia en la seua fortalesa a casa per a donar la sorpresa.

Sarabia veu a Eibar una oportunitat per a millorar i passar l’eliminatòria de Copa

El tècnic de l'Elx prioritza la Copa, confia a traslladar la seua solidesa com a local a un dol a partit únic a Eibar i perfila un pla amb pressió alta i solidesa arrere.

Corberán veu a un Sporting complet i anticipa un dol intens i exigent

El tècnic del València va destacar la solidesa del Sporting i va preveure un dol d'alta exigència en els setzens de la Copa. Avaluarà l'estat físic per a definir l'onze.