25.4 C
València
Dimarts, 17 juny, 2025

El lloc a on ha acabat l’anell que va regalar Rosalía a un fan

Rosalía

L’anell de Rosalía està a la venda en Internet   | València Diari

Durant el concert de Rosalía en Barcelona, i com és habitual, la cantant anava carregada d’ors i anells molt vistosos que van despertar l’interès de tots els espectadors presents.

- Advertisement -Telegram València Diari

  

Mentres l’artista espanyola més internacional del moment es despedia del públic, un espectador situat en la primera fila va intentar robar-li l’anell, mentres Rosalía li donava la mà. El fet sorprenent, que molts han qualificat d’elegant, és que l’estrela, després d’apartar-li la mà, va decidir traure’s l’anell i regalar-li-lo a l’home que intentava furtar-li-lo directament del seu dit. Però la història no acaba ahí, ja que el suposat autor de l’intent de robatori acaba de posar a la venda l’anell en un portal web molt conegut.

 

A la venda per 105 euros

L’usuari ha posat a la venda l’anell per un preu de 105 euros. En cas de ser l’original i no ser un ‘fake’, el cost és molt baix en comparació del que podria ser el seu preu original, ja que estaríem parlant d’una joia d’una de les artistes més prestigioses de l’actualitat. El xic ha publicat la fotografia de l’anell amb la descripció de: «Anell, Rosalía, Talla 16.9 mm». Sorprén que, fins i tot, s’ha especificat la talla de l’anell.

 

Però per si encara no era suficient, l’usuari ha fet una breu descripció sobre l’anell. «Anell usat i robat directament de les mans de la Rosalía, encara seguix fent la seua olor», ha escrit el l’home. Podrà ser de veres o mentira, però  segur que l’anunci ja ha rebut un bon grapat de comentaris de gent que el vol comprar.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Polònia denuncia interferències russes en senyal GPS que van afectar vol civil des d’Alacant

Polònia acusa a Rússia de provocar interferències en el senyal GPS que va desviar un vol de Ryanair des d'Alacant. Afectacions també impacten drons i transport a la regió bàltica.

València impulsa formació ciutadana davant emergències com la dana i anuncia noves inversions

L'alcaldessa de València, María José Catalá, anuncia un pla de formació ciutadana per a emergències com la dana, l'arribada de Microsoft i noves vivendes protegides.

Detinguts tres individus per l’estafa del sicari que amenaça de mort per a cobrar

La Guàrdia Civil va detindre a tres persones per l'estafa del sicari, on les víctimes eren amenaçades de mort i pressionades per a realitzar pagaments econòmics. La xarxa operava amb identitats falses i blanqueig de capitals.

Dimarts amb tempestes intenses i possibles pedregades a l’interior de la Comunitat Valenciana

Este dimarts s'esperen tempestes localment fortes amb possibles pedregades i ratxes de vent molt forts a l'interior del sud de València i Alacant. Les temperatures pujaran lleugerament i el vent tindrà predominança este a la vesprada.

Alertes Taronges i Grogues per Fortes Tempestes i Calor en la Comunitat Valenciana i Altres Regions

La Comunitat Valenciana afronta alertes taronges i grogues per tempestes fortes i pluges intenses este dimarts, mentres gran part d'Espanya experimenta altes temperatures i riscos meteorològics.

Extingit l’incendi forestal a Ayora (València) amb reforç de 3 brigades

L'incendi declarat a Ayora, València, ha sigut extingit després de la coordinació de mitjans aeris i terrestres. Tres brigades forestals continuen refrescant la zona afectada.

El PP proposa al periodista Santiago Calaforra per al Consell d’Administració d’À Punt

Santiago Calaforra, periodista digital i expert en IA, és la proposta del PP per a À Punt. Ha defés l'ús del valencià en innovació i mitjans.

Iván Redondo defén que Pedro Sánchez no hauria de témer una qüestió de confiança per a restaurar l’estabilitat política

Iván Redondo, ex director del Gabinet de Pedro Sánchez, considera que el Govern ha de restaurar la confiança mitjançant una qüestió de confiança i la presentació de pressupostos.