16.7 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Rosalía sorprén amb el seu look en els Latin Grammys

La cantant escollia un vestit d'home amb caputxa per donar-li un toc diferent

La cantant elegia un vestit d’home amb caputxa per a donar-li un toc diferent | GTRES

 

Rosalia ha tornat a demostrar una volta més que sap dur al seu terreny l’estil més formal i reconvertir qualsevol ‘look’ en el seu estil personal. La cantant té una forta personalitat que demostra no només dalt de l’escenari, sinó en els estilismes que sempre lluïx en les seues aparicions i esdeveniments, que arrepleguen les últimes tendències duent-les sempre un pas més allà.

 

Rosalia aposta pels clàssics amb un toc diferent

D’esta manera ho ha fet en la seua última aparició pública amb motiu de l’entrega de premis ‘Latin Recording Academy Person of the Year’, a on va destacar per un disseny molt avantguardista inspirat en un vestit jaqueta d’home, però donant-li un toc molt ‘Rosalia’, és a dir, amb un estil ‘sport’.

 

Rosalía sorprèn amb el seu últim disseny

Rosalía sorprén amb el seu últim disseny | GTRES

 

La cantant escollia un disseny de color taronja de la firma Balmain per a assistir als citats premis, amb una jaqueta creuada i uns pantalons acampanats molt exagerats que arribaven fins a terra, tapant els possibles tacons que poguera lluir l’artista. De tela fluida, el vestit jaqueta tenia un detall que li donava un toc especial a tot el conjunt i el feia diferent: la caputxa.

 

Rosalía, amb este detall diferent, capgirava el seu ‘look’ i feia un pas més allà del típic vestit d’home de tota la vida, portant el concepte clàssic de vestit masculí a un altre escaló i reconvertint l’estil formal d’esta típica jaqueta a un estil més ‘sport’ i informal. La cantant acompanyava el conjunt amb un bolso tipo bandolera també de la marca Balmain i de color blau elèctric.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.