Rosalía sorprén amb el seu look en els Latin Grammys

La cantant escollia un vestit d'home amb caputxa per donar-li un toc diferent

La cantant elegia un vestit d’home amb caputxa per a donar-li un toc diferent | GTRES

 

Rosalia ha tornat a demostrar una volta més que sap dur al seu terreny l’estil més formal i reconvertir qualsevol ‘look’ en el seu estil personal. La cantant té una forta personalitat que demostra no només dalt de l’escenari, sinó en els estilismes que sempre lluïx en les seues aparicions i esdeveniments, que arrepleguen les últimes tendències duent-les sempre un pas més allà.

 

Rosalia aposta pels clàssics amb un toc diferent

D’esta manera ho ha fet en la seua última aparició pública amb motiu de l’entrega de premis ‘Latin Recording Academy Person of the Year’, a on va destacar per un disseny molt avantguardista inspirat en un vestit jaqueta d’home, però donant-li un toc molt ‘Rosalia’, és a dir, amb un estil ‘sport’.

 

Rosalía sorprèn amb el seu últim disseny

Rosalía sorprén amb el seu últim disseny | GTRES

 

La cantant escollia un disseny de color taronja de la firma Balmain per a assistir als citats premis, amb una jaqueta creuada i uns pantalons acampanats molt exagerats que arribaven fins a terra, tapant els possibles tacons que poguera lluir l’artista. De tela fluida, el vestit jaqueta tenia un detall que li donava un toc especial a tot el conjunt i el feia diferent: la caputxa.

 

Rosalía, amb este detall diferent, capgirava el seu ‘look’ i feia un pas més allà del típic vestit d’home de tota la vida, portant el concepte clàssic de vestit masculí a un altre escaló i reconvertint l’estil formal d’esta típica jaqueta a un estil més ‘sport’ i informal. La cantant acompanyava el conjunt amb un bolso tipo bandolera també de la marca Balmain i de color blau elèctric.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.