Rosalía sorprén amb el seu look en els Latin Grammys

La cantant escollia un vestit d'home amb caputxa per donar-li un toc diferent

La cantant elegia un vestit d’home amb caputxa per a donar-li un toc diferent | GTRES

 

Rosalia ha tornat a demostrar una volta més que sap dur al seu terreny l’estil més formal i reconvertir qualsevol ‘look’ en el seu estil personal. La cantant té una forta personalitat que demostra no només dalt de l’escenari, sinó en els estilismes que sempre lluïx en les seues aparicions i esdeveniments, que arrepleguen les últimes tendències duent-les sempre un pas més allà.

 

Rosalia aposta pels clàssics amb un toc diferent

D’esta manera ho ha fet en la seua última aparició pública amb motiu de l’entrega de premis ‘Latin Recording Academy Person of the Year’, a on va destacar per un disseny molt avantguardista inspirat en un vestit jaqueta d’home, però donant-li un toc molt ‘Rosalia’, és a dir, amb un estil ‘sport’.

 

Rosalía sorprèn amb el seu últim disseny

Rosalía sorprén amb el seu últim disseny | GTRES

 

La cantant escollia un disseny de color taronja de la firma Balmain per a assistir als citats premis, amb una jaqueta creuada i uns pantalons acampanats molt exagerats que arribaven fins a terra, tapant els possibles tacons que poguera lluir l’artista. De tela fluida, el vestit jaqueta tenia un detall que li donava un toc especial a tot el conjunt i el feia diferent: la caputxa.

 

Rosalía, amb este detall diferent, capgirava el seu ‘look’ i feia un pas més allà del típic vestit d’home de tota la vida, portant el concepte clàssic de vestit masculí a un altre escaló i reconvertint l’estil formal d’esta típica jaqueta a un estil més ‘sport’ i informal. La cantant acompanyava el conjunt amb un bolso tipo bandolera també de la marca Balmain i de color blau elèctric.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.