15.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Rosalía sorprén amb el seu look en els Latin Grammys

La cantant escollia un vestit d'home amb caputxa per donar-li un toc diferent

La cantant elegia un vestit d’home amb caputxa per a donar-li un toc diferent | GTRES

 

Rosalia ha tornat a demostrar una volta més que sap dur al seu terreny l’estil més formal i reconvertir qualsevol ‘look’ en el seu estil personal. La cantant té una forta personalitat que demostra no només dalt de l’escenari, sinó en els estilismes que sempre lluïx en les seues aparicions i esdeveniments, que arrepleguen les últimes tendències duent-les sempre un pas més allà.

 

Rosalia aposta pels clàssics amb un toc diferent

D’esta manera ho ha fet en la seua última aparició pública amb motiu de l’entrega de premis ‘Latin Recording Academy Person of the Year’, a on va destacar per un disseny molt avantguardista inspirat en un vestit jaqueta d’home, però donant-li un toc molt ‘Rosalia’, és a dir, amb un estil ‘sport’.

 

Rosalía sorprèn amb el seu últim disseny

Rosalía sorprén amb el seu últim disseny | GTRES

 

La cantant escollia un disseny de color taronja de la firma Balmain per a assistir als citats premis, amb una jaqueta creuada i uns pantalons acampanats molt exagerats que arribaven fins a terra, tapant els possibles tacons que poguera lluir l’artista. De tela fluida, el vestit jaqueta tenia un detall que li donava un toc especial a tot el conjunt i el feia diferent: la caputxa.

 

Rosalía, amb este detall diferent, capgirava el seu ‘look’ i feia un pas més allà del típic vestit d’home de tota la vida, portant el concepte clàssic de vestit masculí a un altre escaló i reconvertint l’estil formal d’esta típica jaqueta a un estil més ‘sport’ i informal. La cantant acompanyava el conjunt amb un bolso tipo bandolera també de la marca Balmain i de color blau elèctric.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Diputació de València reclama un calendari per a transferir l’Hospital General a la Generalitat

Vicent Mompó ha demanat fixar terminis i crear una comissió mixta per a integrar l'Hospital General en la xarxa autonòmica. També ha defés mesures per a la llengua i la pilota i ha anomenat a la coordinació institucional.

El PSPV oferirà a Pérez Llorca 26 mesures urgents en finançament, educació i vivenda

El PSPV-PSOE presentarà a Juanfran Pérez Llorca un paquet de 26 propostes urgents que abasten reformes institucionals, finançament, educació, vivenda i sanitat.

L’estand valencià en Fitur supera 100.000 visites en cap de setmana i suma 206.796 en total

Més de 100.000 persones han passat per l'estand de la Comunitat Valenciana durant el cap de setmana en Fitur. En els cinc dies del certamen s'han registrat 206.796 visites, amb rècord de reunions i alta interacció digital.

Les ratxes de vent han aconseguit 128 km/h a l’interior de la Comunitat Valenciana

Les ratxes de vent han arribat a 128 km/h a Xixona i a 118 km/h a La Pobla de Benifassà i La Font de la Figuera. Poques incidències, amb un arbre caigut a Castelló.

Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut, creus de quarts de la Copa

El sorteig va fixar els encreuaments: Reial Madrid-Unicaja i València Basket-Joventut. El Barcelona anirà amb UCAM Murcia o Kosner Baskonia i el que quede es mesurarà a la Llacuna Tenerife.

Morant defén que el Govern ha assumit responsabilitats en l’accident de Adamuz

Diana Morant ha sostingut que l'Executiu atén víctimes i familiars i que la investigació en marxa permetrà evitar que es repetisca. També ha reivindicat que la confiança en el sistema ferroviari es recompon amb veritat i transparència.

Benavent nega ser un treballador zombi i assegura que ell sí que treballava

Marcos Benavent ha defés a la seua arribada a la Ciutat de la Justícia que no és un treballador zombi i que ell sí que treballava. S'enfronta a una petició fiscal de 6 anys i 6 mesos pel suposat tripijoc de contractes en Cultura entre 2003 i 2008.

Les hipoteques sobre vivendes creixen un 12,4% al novembre a Espanya i un 25,7% en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes van avançar al novembre un 12,4% a Espanya, fins a 43.319 operacions. La Comunitat Valenciana va destacar amb un augment del 25,7%.