Rosalía sorprén amb el seu look en els Latin Grammys

La cantant escollia un vestit d'home amb caputxa per donar-li un toc diferent

La cantant elegia un vestit d’home amb caputxa per a donar-li un toc diferent | GTRES

 

Rosalia ha tornat a demostrar una volta més que sap dur al seu terreny l’estil més formal i reconvertir qualsevol ‘look’ en el seu estil personal. La cantant té una forta personalitat que demostra no només dalt de l’escenari, sinó en els estilismes que sempre lluïx en les seues aparicions i esdeveniments, que arrepleguen les últimes tendències duent-les sempre un pas més allà.

 

Rosalia aposta pels clàssics amb un toc diferent

D’esta manera ho ha fet en la seua última aparició pública amb motiu de l’entrega de premis ‘Latin Recording Academy Person of the Year’, a on va destacar per un disseny molt avantguardista inspirat en un vestit jaqueta d’home, però donant-li un toc molt ‘Rosalia’, és a dir, amb un estil ‘sport’.

 

Rosalía sorprèn amb el seu últim disseny

Rosalía sorprén amb el seu últim disseny | GTRES

 

La cantant escollia un disseny de color taronja de la firma Balmain per a assistir als citats premis, amb una jaqueta creuada i uns pantalons acampanats molt exagerats que arribaven fins a terra, tapant els possibles tacons que poguera lluir l’artista. De tela fluida, el vestit jaqueta tenia un detall que li donava un toc especial a tot el conjunt i el feia diferent: la caputxa.

 

Rosalía, amb este detall diferent, capgirava el seu ‘look’ i feia un pas més allà del típic vestit d’home de tota la vida, portant el concepte clàssic de vestit masculí a un altre escaló i reconvertint l’estil formal d’esta típica jaqueta a un estil més ‘sport’ i informal. La cantant acompanyava el conjunt amb un bolso tipo bandolera també de la marca Balmain i de color blau elèctric.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.