María Patiño assegura que la dona de Gustavo «ha descobert la seua veritable biografia per la tele»

María Patiño en 'Sálvame'

María Patiño a ‘Sálvame’ | GTRES

 

El sobtat afer de Gustavo González amb María Lapiedra ha sorprès a tot el món. El col·laborador de ‘Sálvame’ i l’exactriu porno havien mantingut una relació durant 8 anys, tot i estar casats amb les seues respectives parelles.

 

Així mateix, segons van explicar, van partir peres amb estes per a poder consumar l’anhelat amor. Els fets, com no podia ser d’altra manera, han provocat les reaccions de l’exdona d’e Gustavo.

Les taxatives paraules de María Patiño

 

María Patiño ha saltat a la palestra. La presentadora de Telecinco ha parlat de l’exdona de Gustavo, amb qui manté relació, afirmant: «Ella ha descobert la seua veritable biografia per la tele…»

  

  

Així, tot i que la dona de Gustavo podia tindre alguns indicis, esta assegura que desconeixia gran part de la història. «Pots assumir-ho però ho disfresses, ho tapes i t’enganyes a tu mateixa», ha revelat Patiño mentre afegia que «quan va posar la tele va descobrir huit anys d’infidelitats. Per a ella, a més, podien haver estat només dos dies. Ha estat molt dur i ho està intentant superar».

 

La presentadora ha prosseguit: «No estic dient que la culpa la tinga María Lapiedra. Perquè la té el meu amic, i company, Gustavo González».

 

Gustavo González y María Lapiedra

Gustavo González i María Lapiedra | CatalunyaDiari.com

 

Primeres ‘disputes’ entre Gustavo i María

Patiño, sempre al peu del canó, ha afirmat que «l’amor de Gustavo és més passional i carnal», mentre que el que sent María Lapiedra és força diferent. «La María és més familiar. No té res a vore amb Gustavo. Tenen ‘amors diferents’». 

 

El distanciament hauria arribat perquè Gustavo, que no sembla estar molt afectat, hauria dit al seu entorn més proper: «M’ha sorprès el to frívol de la María en estos dies. L’única cosa que m’importa és la tranquil·litat dels meus i no m’ha agradat com ha actuat».

 

Tot i això, i sempre segons la controvertida María Patiño, la relació s’hauria normalitzat en els darrers dies fins al punt que se’ls hauria vist sopant en un restaurant de Madrid

  

  

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.