7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Mata al seu home mentres ell ho grava en València «No saps com sóc de filla de p***»

ganivet de cuina | cedida

 

Una dona, de 31 anys, està sent jutjada en l’Audiència de València per haver matat, presumptament, a la seua parella sentimental. De fet, la víctima va posar el seu telèfon a graver en el moment de l’agressió, poc abans del succés, cosa que ha fet que hi haja proves de l’assassinat. I ara, se la jutja per un delicte d’homicidi, amb agreujant de parentiu i superioritat.

 

Flor María, l’acusada, ja havia sigut denunciada anteriorment per la seua parella per violència domèstica. En un moment donat, la dona es va començar a alterar i se sent dir a l’home: «No et vullc, només vullc que acceptes que no et vullc i que deixes que me’n vaja».

 

En eixe moment, se sent a l’acusada: «No saps com sóc de filla de p***. Et mataré». I, segons el fiscal, la presumpta homicida va agarrar un ganivet i li’l va clavar en el cor. Poc després, i com a conseqüència de les ferides, Milko Remberto moria en el replà de casa, segons ‘Levante-EMV’.

 

La fiscalia ha demanat ensenyar esta gravació al jurat, ja que l’acusada es negava a declarar. De fet, després de ferir a la seua exparella, en la gravació s’aprecia com intentava fugir i els crits de dolor d’ell a causa de la ferida. Però Flor María ha declarat una altra versió dels fets. Segons ella, quan ell va intentar llevar-li el ganivet, se’l va clavar a soles.

 

Ara mateixa, el fiscal demana per a ella un total de 12 anys i mig de presó per l’homicidi del seu exnóvio. L’acusada, de fet, ja està tancada en règim de presó preventiva des del moment de l’assassinat, la mitjanit del 23 d’octubre del 2017, en el C/ de Rubén Vela de València.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.