Mor un motorista en intentar esquivar un vianant borratxo en València

Un motorista, de 27 anys, ha mort este diumenge en València després de patir un accident de trànsit. El succés s’ha produït este matí quan el conductor de la moto anava pel carrer de l’Arxiduc Carles en direcció cap a l’avinguda de Tres Forques.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, el motorista s’hauria endut per davant a un vianant, que anava begut i hauria creuat el carrer de forma indeguda. El conductor hauria intentat fer una maniobra ràpida per a esquivar al vianant, però ha acabat xocant amb dos cotxes

 

Fins al lloc dels fets, a l’altura del número 77, en l’encreuament amb Fontanar dels Alforins, s’han desplaçat diferents patrulles de la Policia Nacional, la Policia Local i efectius sanitaris. El vianant que hauria provocat l’accident ha resultat ferit i ha sigut traslladat a l’hospital.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Onze parlaments autonòmics paguen més que el Congrés i el Senat

Els parlamentaris de 11 comunitats tenen un sou base més alt que els diputats del Congrés i els senadors. La Comunitat Valenciana se situa en la part baixa de la taula retributiva autonòmica.

Calor extrem i tempestes posen en alerta quinze comunitats, amb deu en nivell taronja

La Aemet ha activat avisos en quinze comunitats per fortes calorades, pluges i tempestes, amb deu territoris en nivell taronja de risc greu. La Comunitat Valenciana es troba en nivell groc per temperatures elevades.

Com vore hui l’històric eclipsi total de Sol que creuarà Espanya

La vesprada d’este 12 d’agost es produïx un eclipsi total de Sol visible com a total en bona part d’Espanya i com a parcial en tot el territori, amb milions de desplaçaments previstos i importants recomanacions de seguretat.

La maièutica ens fa falta

Maièutica és una veu que no pronunciem tots els...

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.